♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به شخصی در خرید یا تهیه چیزی کمک خواهید کرد که خیرش بعدا به خودتان خواهد رسید. شخصی در اطرافتان بیمار است، بهبود پیدا می کند خودتان را نبازید و دست و پایتان را گم نکنید. برای پذیرفتن دعوتی بهتر است عجله نکنید و به عواقب رفتنتان فکر کنید، پشیمان نمی شوید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

کاری را انجام داده اید که نتیجه اش با آنچه انتظار داشته اید فاصله دارد، استرس را از خود دور کنید. مدتهاست که به فکر سفر هستید، آیا همسفرتان را برای این سفر به درستی انتخاب کرده اید؟ بهتر است قبل از عملی کردن آنچه در سر دارید به پاسخ این سوال خوب فکر کنید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :

برای بهتر کردن اوضاع هنوز فرصت دارید. بیش از پیش مقرراتی و سختگیرانه رفتار می کنید، به طوری که نزدیکان و دوستانتان را مضطرب و متعجب می کنید. مسئله ای بسیار ناراحتتان کرده، غصه خوردن و زانوی غم به بغل گرفتن هیچ مشکلی را حل نمی کند، امیدتان را از دست ندهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

خبری شنیده اید که ترس به دلتان انداخته، در این مورد با دیگران مشورت کنید. دست روی دست گذاشتن و فکر و خیال فقط به هدر رفتن امروزتان ختم می شود هرچه زودتر شخصی حسود با افکار منفی و بدبینانه را از خود دور کنید و با اراده محکم و اتکا به خودتان به سمت اهدافتان گام بردارید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

از اینکه کاری را برای اولین بار انجام دهید نترسید، شما به راحتی از پس این کار بی می آیید، چشمتان به آینده باشد. برای دفع شری خیرات بدهید. از رفتار شخصی در اطرافتان متعجب می شوید، او را قضاوت نکنید شما از مشکلات دیگرانبی خبرید، بهتر است کمی به خودتان و او فرصت بدهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

برای رفع مشکلاتتان غرور را کنار بگذارید و از شخصی کمک بخواهید، روزی هم دیگران از شما درخواست کمک خواهند کرد. کاری را صرفا برای دلتان انجام می دهید، در زمینه این کار روز به روز پیشرفت خواهید کرد. خبری می شنوید که باورش برایتان مشکل است. در رابطه احساسی تان به نفعتان است که میانه رو باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

مسئله ای که برای شما اهمیت زیادی دارد برای طرف مقابلتان حائز اهمیت نیست و همین موضوع باعث اختلاف خواهد شد. یک گرفتاری مالی برطرف خواهد شد. برای رسیدن به نیتتان یک قدم بیشتر فاصله ندارید، نا امید نباشید. این روزها بهتر است حواستان به همسایه تان باشد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

این اواخر بر اثر فشارهای مختلف خیلی زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید، این راه حل خوبی برای روبرو شدن با مشکلاتتان نیست. بر سر مسئله ای با دوستی دچار اختلاف می شوید، خوب است که به او نیز اجازه اظهار عقیده بدهید و در فضایی آرام و با گفتگویی سازنده مشکل را حل کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

این روزها می گذرد، کاری نکنید که پشیمان بشوید. روزهای سخت را پشت سر می گذارید اما یادتان باشد که هر کس خودش تصمیم می گیرد چطور زندگی کند. حالا وقت آن است تا یک بار دیگر مسیری را که پیموده اید از نظر بگذرانید تا هرچه بهتر ایراد های کار را پیدا کنید. از عشق یک طرفه بپرهیزید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :

با خواهش و التماس و زور و زر نمی توانید دل کسی را بدست بیاورید، پافشاری بی مورد شما وقت تلف کردن و از دست دادن فرصت های دیگر است. حواستان به اطرافیان و نزدیکانتان باشد، کاری را که از دستتان بر می آید دریغ نکنید. این روزها بی صبرانه منتظر تماس شخصی هستید، این انتظار کلافه تان کرده.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

صبور باشید هنگام عصبانیت هرچه از ذهنتان گذشته به زبان نیاورید، این کار در جمعی خجالت زده تان می کند. نامه ای دریافت می کنید که در تازه ای را به رویتان می گشاید. در مورد رابطه عاطفی و مسائل پیش آمده بهتر است روی خواسته تان بایستید و این بار کوتاه نیایید، حق با شماست.

♓ فال PMC متولدین اسفند :

در مورد مسئله ای کاری یا مالی راحتان را از دیگران جدا خواهید کرد، نگران نباشید برنده این بازی شما هستید. یک تصمیم گیری مهم را بیش از این به تعویق نیندازید و دست دست نکنید. پیشنهاد مهمی به شما می شود که بسیار وسوسه کننده است، انجام هر کاری بدون در نظر گرفتن عواقب آن اشتباه است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه