♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : حرفتان را بزنید

حرفتان را بزنید و تصمیمتان را با اطمینان اجرا کنید. جلوی ضرر را از هرکجا که بگیرید منفعت است. قبل از آنکه درباره شخصی قضاوت کنید نظر و دفاع او را بشنوید.شما می توانید دست به کار بزرگی بزنید به شرطی که از مشکلات نهراسید. عشق به زندگی و اطرافیان می تواند نیرو و انرژی شما را دو چندان کند.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: بین دوراهی قرار می گیرید

بر سر دوراهی عجیبی گرفتار شده اید و از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید. تصورتان این است که بدون چشم پوشی کردن از یک راه نمی توانید دیگری را انتخاب کنید . شانس به شما رو کرده است به زودی اتفاقی می افتد که این دو مسیر در تقاطعی به هم برخورد می کنند و موجب آرامش ذهنی و موفقیت شما می شوند. اندکی صبور تر باشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : خودتان را فراموش نکنید

پیش از آنکه دیگران شما را دوست داشته باشند خودتان خودتان را دوست داشته باشید. شما از خودتان غافلید و به جای آن نیاز های اطرافیان را در لیست برنامه های خود گنجانده اید. بهتر است حواستان باشد این مهربانی های بیش از حد به دیگران موجب نداشتن تمرکز و عدم پیشرفتتان خواهد شد. بر روی مسائلی که برایتان پیش آمده متمرکز شوید. دو چشمتان را باز نگه دارید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : زودرنج نباشید

شور و هیجان عاطفی گذشته در شما رو به کاهش است. این روزها شما بیشتر دوست دارید تا اغلب اوقات شنونده باشید و تنها به نظریات دیگران گوش کنید. توقعتان را از خودتان بالاتر ببرید و یادتان باش
کنار هر سختی و مشکلی گشایش و فرجی است. زود رنج بودن شما را از چشم دیگران می اندازد. بهتر است به خودتان مسلط باشید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : وقت بازگو کردن افکارتان نیست

وسوسه را از خودتان دور کنید شما بهتر از دیگران میدانید که عنوان کردن افکار و نقشه هایی که در سر دارید در موقعیت موجود عاقلانه به نظر نمی رسد. کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید و به جوانب موضوع بیاندیشید. تصور اینکه از همه جزئیات اتفاق پیش آمده باخبر هستید کمی غیر منطقی است، بهتر است برای تحقیق بیشتر به خودتان زمان بدهید


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : فرصتی دست می دهد

بهتر است در مورد تصمیم احساسی که گرفته اید کمی بیشتر فکر کنید و به ابراز احساسات یک دوست صمیمی بدبینانه نگاه نکنید. نامه ای به دستتان می رسد این دقیقا همان فرصتی هست که مدتها به دنبالش بودید و بدست نمی آمد. با کمی هوشمندی و درایت می توانید از موقعیت پیش آمده به نحو احسنت استفاده ببرید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : روزهای خوش فرا می رسد

هنر و توانایی های خود را جدی بگیرید. روزهای خوشی از راه می رسند. شما امیدوارانه آرزومند دیدار شخصی هستید. مسئله پیش آمده را از بالاتر و دورتر نگاه کنید. نگرش مثبت و روشن شما کمک بزرگی در حل مشکلتان می کند و به شما توانایی بررسی مسایل را از تمام زوایا می دهد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از شکست درس بگیرید

ممکن است برای انتخاب بهترین عملکرد از دیدگاه خودتان با مشکل کوچکی مواجه شوید. برای گرفتن یک کمک مالی دچار ترس و اضطراب می شوید. کینه های کوچک از افرادی که در زندگیتان نقشی ندارند از دل بیرون کنید. اولین فایده آن آسودگی خاطر خودتان است. از شکست کاری اخیرتان درسی خواهید گرفت که نهایتا شما را به پیروزی می رساند.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : گوش به زنگ باشید

به مسایل از زاویه دیگری نگاه کنید تا نکته را دریابید. اینقدر در روزهای اخیر گرفتار بوده اید که در روزهای آینده از کم کاریتان لذت خواهید برد. گوش به زنگ باشید، موقعیتی استثنایی در حال وقوع است که در صورت غفلت و نادیده گرفتن آن پشیمان خواهید شد. بهتر است ارتباط خود را با دوستانتان گرمتر و صمیمی تر کنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : روی رسیدن به بهترین نتیجه متمرکز شوید

در مورد مسئله پیش آمده، چه شما نقشی در اتفاقی که افتاده داشته باشید ، چه نداشته باشید، دیگران به شما به عنوان فردی که نقشی داشته می نگرند. بهتر است آنها را ناامید نکنید. تمرکز خود را به بهترین نتیجه ای که از این اتفاق می توان گرفت بگذارید و به جای نگرانی که ممکن است مسیر درست را تغییر دهد، به این بیندیشید که چگونه به قله برسید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : با دیگران مشورت کنید

بهتر است خودتان را درگیر مسائلی که کوچک و پیش پا افتاده نکنید. برای رسیدن جواب یک ایمیل یا پیغام بهتر است کمی صبر کنید. با توجه به شرایط پیش آمده دیگر تصمیم گیری برای شما ساده نیست. اگر دلتان نمی خواهد اشتباه کنید. یک جانبه دست به عمل نزنید. وقت آن رسیده تا از مشورت با دیگران بهره ببرید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : درهای شانس به روی شما باز خواهد شد

به خودتان تکانی بدهید. مدتی است که نسبت به آرزوهایتان بی توجه هستید. در مورد مسئله کاری برای انتخاب زمانی مناسب دچار شک و تردید می شوید. در مورد مسایل عاطفی حتی اگر همه چیز در ظاهر خوب و عالی به نظر می رسد اما درهای شانس و اقبال به روی شما باز خواهد شد. کمی صبر کنید تا با سنجش دقیق شرایط تصمیم منطقی و درست تری بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments