♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
فریب ظاهر یک دعوت را نخورید، این دعوت برای شما خیری ندارد. شما این روزها برنامه های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه و چطور آغاز کنید، بهتر است به ترتیب اولویت آن ها را فهرست بندی کنید تا هر کدام را در زمان خود به بهترین نحو انجام دهید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوز دارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
تا جایی ناز کنید که خریدار دارد. خبری به گوشتان رسیده و از شما خواسته شده تا رازدار باشید. برای انجام کاری به جایی خواهید رفت که برایتان تازگی دارد. ملاقات با شخصی راه تازه ای به رویتان باز می کند. در گذشته اشتباهی کرده اید که این روزها دوباره فکرتان را مشغول کرده، این اشتباه را تکرار نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
یک جابجایی نظم زندگی تان را برهم می زند و به کارهایتان اضافه می کند. رازی با شما در میان گذاشته شده که حفظ آن بر شانه هایتان سنگینی می کند. در محیط کاری از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرید، به پیشرفتتان کمک می کند. چیزی را به دست کسی خواهید رساند که بسیار خوشحالش می کند.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
برای انجام یک معامله بهتر است عجله نکنید. برای رسیدن به نیتتان باید صبر پیشه کنید و آستانه تحمل خود را بالا ببرید. از حرف راست و نظرات درستی که درباره شما بیان می شود نرنجید بلکه از آن ها چراغی برای راه آینده بسازید. به مشورت اعتقادی ندارید و این روزها فقط حرف حرف خودتان است.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
فاصله تان را با شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده حفظ کنید، اگر همینطور پیش بروید سرتان به سنگ می خورد. در محیط کاری خبری به شما گفته می شود، در مقابل شنیدن این خبر خونسردی تان را حفظ کنید و احساساتتان را بروز ندهید. شرایطتان را برای دوست یا شخصی که برایتان مهم است توضیح دهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به محیط اطرافتان توجه کنید. تمام دنیا همین یک مسئله که مغزتان را مشغول کرده نیست. در زندگی روزمره تان تغییری ایجاد کنید ولو کوچک. این روزها بهتر است با دوستانتان کمتر درد دل کنید. اگر همین طور ادامه بدهید، کم کم از دور و برتان پراکنده خواهند شد. سرتان را به کاری گرم کنید که دوست دارید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
دستی برای گرفتن کمک به سمت تان دراز شده، تا جایی که می توانید کمک کنید. در مورد مسئله ای نظر شما تعیین کننده است، حواستان باشد ناخواسته حقی را ناحق نکنید. رسیدن یک تازه وارد، بحث هایی را در محیط کار یا زندگی تان ایجاد خواهد کرد. بهتر است شما شنونده باشید و دخالت نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
حالا زمان مناسب برای عملی کردن کاری است که مدتهاست فکرتان را مشغول کرده، بیش از این دست دست نکنید. در رابطه عاطفی تان حرفی را که می خواهید بزنید، بهتر است اول مزه مزه کنید. مبادا با گفتن این حرف طرف مقابلتان را دچار شک و شبهه کنید. برای دعوت از یک دوست عجله نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در یک مسئله مالی گره مشکلتان به این سادگی باز نمی شود. اختلاف و دلخوری ای بین شما و یک آشنا پیش آمده است. با مردم داری از این ناراحتی با کمترین آسیب عبور کنید. یادتان باشد، گذشت و بخشش شخصیت شما را بزرگتر می کند، به تلافی هرگز فکر نکنید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
ناتوانی در تصمیم گیریم موجب بروز مشکلاتی شده که حالا با آنها روبرو شده اید. با کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص مشکل روحی تان را حل کنید. شما فرد با احساس و عاطفی ای هستید. شخصی که برایتان این روزها بسیار مهم شده، قدر این محبت را نمی داند و آن را به حساب ضعف شما می گذارد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
توانایی های بالقوه خود را دست کم نگیرید و از آنها به جا استفاده کنید. کاری را که گذاشته اید لحظه آخر انجام دهید برایتان دردسر ساز می شود. ایده ای دارید که فکر می کنید خوب نیست و برای عملی کردن آن دو دل هستید با شخصی مشورت کنید تا نظرتان کاملا عوض شود. موفقیت با شماست.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
خستگی های مدام کلافه تان کرده، باید هر چه زودتر راه چاره ای پیدا کنید. برای انجام کاری در لحظه آخر از شما دعوت می شود. بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید. برای وسواس فکری تان با یک مشاور صحبت کنید. با خودتان مهربان تر باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه