♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
خبری چنان خوشحالتان می کند که دلتان می خواهد شهر را چراغانی کنید. در مورد مسئله ای کاری مراقب باشید که در معامله باد کلاهتان را نبرد. برای رسیدن به نیتتان گرچه برایتان سخت است اما باید از قوانین بازی پیروی کنید و بی گدار به آب نزنید. خبری که منتظرش بودید به گوشتان خواهد رسید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
حرفی را به شخصی زده و اتمام حجت کرده اید دیگر تکرار نکنید بگذارید و بگذرید، در خانه اگر کس است یک حرف بس است. وقت آن رسیده تا دست به کاری بزنید و از این وضعیت خارج بشوید، منتظر دیگران نباشید تا حرکتی بکنند، این روزها همه به مسائل خودشان سرگرم هستند، حواستان به خودتان باشد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهید شنید، فعلا پذیرش هیچ‌کدامشان به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که برایتان بسیار مفید است. خرید یا فروش برایتان ضرری ندارد. به زودی شاهد تحولات زیادی خواهید بود که در آن سهم خواهید داشت و همه شان به نفعتان هستند. به گذشته بر نگردید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در یک جمع می توانید پرشور و پر سرو صدا یا ساکت و آرام باشید، کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. بهتر است از فردی ضعیف النفس دوری کنید. این روزها هم شما کمی مغرور و غیرقابل کنترل شده اید، شخصی که به شما شک کرده ثابت کنید قلبی مهربان دارید و به او توضیح کافی بدهید تا شرایط شما را درک کند.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در معامله ای سودی به دست خواهید آورد، احتیاط کنید الان زمان مناسبی است تا حرکتی درست انجام دهید و تا مدتی خیالتان آسوده باشد. فشار بیش از حد روی خودتان نگذارید. برای شانه خالی کردن از جواب دادن پشت دیگران قایم نشوید، هرچه زودتر باید برای تغییر مهمی تصمیم بگیرید و به آن عمل کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
رابطه ای که نگرانش هستید احتیاج به یک تصمیم گیری سخت و انجام کاری از طرف شما دارد، با صبر کردن و هیچ کاری نکردن اوضاع بهتر نخواهد شد. شخصی با رساندن خبری از دل نگرانی هایتان کم می کند. برای رسیدن به چیزی مجبور می شوید، حرفی را به کسی بزنید. نذرتان را ادا کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
فعلا بلند پروازی را کنار بگذارید و حواستان به جلوی پایتان باشد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید به طوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کنید که دنباله روتان باشند. برای رسیدن به نیت تان مقدماتی لازم است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای رسیدن به خواسته تان منتظر تصمیم دیگران نشوید. به سلامتی تان این روزها بیشتر اهمیت بدهید و جایی که لازم است نه بگوئید. اتفاقی در شرف وقوع است که غافلگیرتان می کند. برای هر موقعیتی بهتر است آماده باشید. پیشنهادی به شما می شود که توقع شنیدنش را ندارید، در جواب دادن عجله نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در جمع دوستان از احترام برخوردار هستید. حرفی نزنید که همه را مات و مبهوت کند. اندیشه و نیت تان بسیار خوب و نیک است اما باید توجه داشته باشید که با دوستان ناباب نشست و برخاست نکنید تا آن آرزوهای مهم تحقق بیابد. ظاهر چیزی نظرتان را جلب می کند. حتما در موردش بیشتر تحقیق کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی بدون آنکه بدانید، رفتارتان را زیر نظر دارد. بهتر است مراقب رفتار و گفتارتان باشید. فعلا خوددار باشید. حضور شخصی در زندگی تان برای شما پر از برکت خواهد بود. مقدمات کاری را بهتر است هر چه زودتر فراهم کنید تا غافلگیر نشوید. از کسی جمله ای را خواهید شنید که برایتان پر از نشانه است.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
چشمتان را بر روی تغییرات اطراف بسته اید و می خواهید واقعیت را انکار کنید. کمتر غر بزنید و بیشتر شکر کنید تا حالتان بهتر شود. بزودی تغییر و تحول کلی در کار و زندگی تان پدید می آید، به نحوی که همه شاد خواهند شد. دست به کاری خواهید زد که با گذشته تفاوت زیادی دارد. پیشرفت در این کار متعجب تان خواهد کرد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در مورد نیت تان حواستان را جمع کنید و دقت و سرعت عمل داشته باشید. لازم است با شخصی در اطرافتان مشورت کنید. بیش از این غصه روزگار را نخورید. با درایت عمل کنید و بدانید که نسبت به دیگران عقب تر یا جلوتر نیستید. خبر خوبی می شنوید، از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه