♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :

به مال دنیا اهمیت بدهید ولی بدانید گذراست و هیچکس ثروتی با خودش نبرده. مشکلات خانوادگی را حل کنید و بیش از این درگیر بحث های بی پایان نشوید. برای یک خرید یا فروش شخصی با شما همراه خواهد شد. به سلامت خود و نزدیکانتان بیشتر اهمیت بدهید. حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید.

 

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:

در مورد موضوعی احساسی حرفی به شما زده شده که بهتر است با آن جدی برخورد کنید، شوخی و سرسری گرفتن این موضوع عواقب خوبی برایتان ندارد. در مورد مسئله ای منتظر جواب هستید، کمی صبورتر باشید آدم ها را با توانایی هایشان قضاوت کنید، بش از حد توقع نداشته باشید همه لزوما توانایی شما را ندارند.

 

♊ فال pmc خردادی عزیز :

دست به کاری زده اید که عواقبی دارد و شما به آن ها واقفید، بهتر است دیگر هر روز خودتان را مواخذه نکنید، به جلو نگاه کنید و پیش بروید. دوستی قدیمی به شما پیشنهادی می دهد در برابرش جبهه نگیرید. تغییر مکان یا شغل را به زمان دیگر موکول کنید و عجله نداشته باشید. به زودی خبر خوشی دریافت می کنید.

 

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

در یک رابطه دو نفره هر دو طرف باید راضی و خوشحال باشند، شما این روزها خوشحال نیستید، موقعیت و خواسته هایتان را دوباره بررسی و نگاه کنید، ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. شادی حق شماست کوتاه نیایید. به طرح هایی که در سر دارید سروسامان بدهید که موجب دلخوشی و رضایتتان خواهد شد.

 

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

قرضتان ادا می شود. در مورد کاری توجه داشته باشید که رقیبان هم در میدان هستند، باید با احتیاط و دور اندیشی به این کار مبادرت ورزید. طالب کسی یا چیزی هستید که در دسترس شما نیست، با خودخوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، برای گفتن حرفتان برنامه ریزی کنید و از نیروی اراده و ایمان به خودتان استفاده کنید.

 

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

نگران نباشید قهر تبدیل به آشتی می شود، اما باید یادتان باشد لازم است هر دو تغییر رویه بدهید تا بتوانید آرامش بیشتری داشته باشد. گوش به زنگ باشید حرفی می شنوید که بهتر است پی اش را بگیرید و بی توجه نباشید وگرنه پشیمان می شوید. برای خودتان احترام قائل باشید و به جایی که دعوت نشده اید نروید.

 

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

در یک بحث کاری از روی عصبانیت حرفی از دهنتان می پرد و بلافاصله پشیمان می شوید، به اعصابتان مسلط باشید یا جلسه را قبل از دیر شدن ترک کنید. برای انجام هر کاری اصول و قوانینی حکم فرماست و شما نیز بدون تهیه مقدمات نمی توانید دست به کاری بزنید، اول بیاندیشید، طرحی بریزید و سپس اقدام کنید.

 

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

در مورد نیتتان بهتر است بیشتر فکر کنید و خود را درگیر مسائل دیگران نکنید. یک اتفاق ساده محاسباتتان را بهم می ریزد که اتفاقا به نفع شماست. حرفتان را بزنید محترمانه و در لفافه. در مورد یک تصمیم گیری خانوادگی بهتر است تلاشتان را بکنید تا نظر مساعد همه را جلب کنید.

 

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

زود باور نباشید، خبری نگران کننده به شما گفته می شود اما به هیچ عنوان هراسی به دل راه ندهید. بعد از پیشنهادی که با نیت خوب به شخصی می دهید جوابش شما را بسیار متعجب و دلسرد می کند. در مورد کار شما هنوز در ابتدای راه قرار دارید و باید نشیب و فرازهای زیادی را طی کنید، امیدوار باشید.

 

♑ فال PMC جدید متولدین دى :

شخصی را دوباره و بعد از مدتها پیدا می کنید. سختی ها را پشت سر می گذارید و زمان شادی و موفقیتتان فرا می رسد. خودتان باورتان نمی شود اما حرفی که در دلتان هست به زبان خواهید آورد، نتیجه شما را قوی تر می کند. نسبت به سلامتی خود و اطرافیانتان جدی تر باشید. در مورد مسئله ای احساسی زور نگویید.

 

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

شخصی که به طمع رسیدن به چیزی به شما نزدیک شده بهتر بشناسید، او را متوجه اشتباهش بکنید و ازش دور کنید. بعد از اتفاقات اخیر این روزها شما بسیار خسته هستید، روحی و جسمی، کمی به خودتا بیشتر اهمیت و حق بدهید، بیش از این زیر بار زور نروید از جایی که فکرش را هم نمی کنید دری باز خواهد شد.

 

♓ فال PMC متولدین اسفند :

بسته یا هدیه ای دریافت می کنید. بلند پروازی خوب است اما یادتان باشد باید پله پله بالا بروید. در نیتی که دارید لازم است قدری احتیاط کنید. در شما خصوصیاتی است که در کمتر کسی وجود دارد. شک و تردید را کم کنید، طرف مقابلتان ارزشش را دارد که برایش تغییر مسیر بدهید و راهی منطقی در پیش بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه