♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
حواستان باشد از حق و حقوق دیگران نگذرید، مالی که برکتی ندارد به سر سفره تان نیاورید. از شکست نهراسید، اگر در مسیری که انتخاب کردید شکست خوردید بدون هیچ واهمه ای راه دومی که در ذهن داشتید امتحان کنید، هوشیار اگر باشید می توانید از این شکست به نفع خودتان استفاده کنید، کافی است مهره هایتان را درست بچینید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
خبری به شما داده می شود بهتر است صبر داشته باشید و تعجیل نکنید. مراقب زبانتان باشید گوهری با ارزش به شما بخشیده اند سعی کنید آن را حفظ کنید. احتمال تغییر مکان برایتان زیاد است. دلتان می خواهد شغلتان را تغییر بدهید، بهتر است اول شغل جدید را پیدا کنید. برای پاکسازی بدنتان آب فراوان بنوشید و ورزش را فراموش نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
برای حفظ سلامتی تان بهتر است به تغذیه تان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد تا فرصت ملاقات با شخصی را از دست ندهید. پس انداز حتی کم خوب است بخصوص که به زودی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. دیگران را فراموش نکنید، امروز سراغ دوستانتان را بگیرید که پس فردا که به آن ها احتیاج دارید بتوانید از آن ها کمک بگیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد مسئله ای که از همه جوانب آن آگاهی کامل ندارید در جمع نظری ندهید، مطمئنا باعث خجالت خودتان می شوید. قدر داشته هایتان را بدانید حتی اگر به چشم تان کوچک و بی مقدار باشد، کافی است یکی از آن ها را از دست بدهید تا متوجه بشوید که چه گوهر گران بهایی را از دست داده اید، علاج واقعه قبل از وقوع بکنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در مورد مطلبی که پیش آمده گرچه حق با شماست اما سعی کنید با گفته ها و رفتارتان او را که بسیار دوستش دارید نیآزارید، چون با این اشتباه فقط کار خودتان را سخت تر می کنید و تازه در نهایت بدهکار هم می شوید. دنیای شما با هنر گره خورده است. خودتان را از بحث های بیهوده و فرسایشی دور نگه دارید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به تئاتر یا کنسرت یا سینما بروید تا روحتان آرام بگیرد. یک اتفاق خوشایند برایتان رخ داده که فعلا از آن بی خبرید، اما کم کم نتایجش را خواهید دید. بهتر است با دوستی قدیمی تماس گرفته و حالش را بپرسید. از لاکی که برای خودتان درست کرده اید خارج شوید وگرنه روزی به خودتان می آیید که دیگر تنها مانده اید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای وقت خودتان و دیگران ارزش قائل شوید. کارتان در یک سازمان دولتی درست می شود اما باید صبر و حوصله بیشتری از خودتان به خرج دهید. اگر حق کسی را به گردن دارید آن را ادا کنید. افرادی که دور و برتان هستند می خواهند بدانند در چه حالی هستید، نگران احوالتان هستند. شما احتیاج به استراحت و حضور در جمع هایی که دوستتان هستند دارید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
گرچه به نظرتان بعید می آید اما راه بازگشت برایتان باز است و هنوز می توانید جبران کنید، انسان جایزالخطاست و به شرط جبران کردن خطایش بخشیدنی است. تقصیر کارهایتان را به گردن روزگار و دیگران نیندازید. از شخصی کمک بگیرید، راهی که پیش گرفته اید بسیار تاریک و پر خطر است. توقع خودتان را از دیگران کم کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
از تخیلتان بهتر استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی فکرهای عجیب و غریبی به مغزتان خطور می کند. از دست کسی عصبانی هستید. احتمالا به سفری دور خواهید رفت. راهی برای موفقیت تان در کاری باز می شود و کلیدی به دستتان داده می شود. بهتر است هوشیار باشید و اجازه ندهید کسی با زبان بازی حواس شما را پرت کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی چهره اصلی اش را به شما نشان می دهد، اگر او را دوست ندارید و حضورش ناراحتتان می کند بهتر است از او دوری کنید، لزومی ندارد به خودتان فشار بیاورید. چشم به چیزی که مال شما نیست نداشته باشید، تنها برای خودتان دردسر درست می کنید، حتی اگر به خودتان حق می دهید. به گل و گیاه در خانه تان بیشتر برسید، انرژی شان حالتان را خوش می کند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
این روزها با کمی افسردگی دست و پنجه نرم می کنید، گاهی لازم است از مردم فاصله بگیرید، نگران نباشید با دوری از جمع ها هیچ اتفاقی برایتان نمی افتد، اما حضورتان این روزها در جمع های ناشناخته می تواند کار دستتان بدهد. با حرف کسی دلشوره به دلتان افتاده، بهتر است بدترین حالت ممکن را در نظر بگیرید تا نگرانی تان کم شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
خودباوری و اعتماد به نفستان این روزها بسیار کم شده است، دلیل آن صحبت های یکی از دوستان و اتفاقات ناگواری است که این چند وقته برایتان رخ داده، بهتر است تا دیر نشده به خودتان تکانی بدهید و از این حال خارج شوید. شما ترجیح می دهید که به ندای قلبتان گوش کنید تا اینکه با عقلتان رفتار کنید، اگر انتخابتان این است منتظر عواقبش هم باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه