♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود،همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش این هفته زمان مناسبی است.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه