♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
خبری از راه دور به شما می رسد که دلتان را شاد و امیدوارتان می کند. دوستی در اطرافتان بهارش خزان شده، حواستان بیشتر به او باشد و با او صبورتر باشید. در مورد مسئله ای خانوادگی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید و حرفی نزنید که به دردسر بیافتید. دوری از کسی طاقتتان را طاق کرده.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در زمینه مالی بهتر است خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. برای انجام کاری به شما مهلتی داده شده، زودتر دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید. چیزی را به کسی خواهید بخشید. تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد کنید تا ایده تازه ای به ذهنتان برسد برای رسیدن به نیتتان عجله نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
هر تیری که می اندازید به سنگ می خورد و نمی توانید به مراد دلتان دست پیدا کنید. این روزها گاهی برای تفریح کارهایی می کنید که خیلی زود هم پشیمان می شوید. شما فکر نمی کردید که راه عشق اینقدر سخت باشد. رفتارتان را مرور کنید گمشده ی خود را می یابید. از گذشته تان درس بگیرید و اشتباهاتتان را تکرار نکنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
مسیر همیشگی تان را تغییر بدهید یا غذای تازه ای درست کنید تا در رفتارتان تغییر تازه ای که به دنبالش هستید ایجاد شود. کسی از شما رنجیده که بهتر است دل او را به دست آورید. در مورد خواسته تان از دریچه عقل و منطق به موضوع نگاه کنید تا بتوانید به زندگی لبخند بزنید. درحال حاضر تغییر شغل به صلاحتان نیست.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
پذیرای مسافر یا میهمانی خواهید بود. مدتی که او در کنارتان است لحظه های خوبی را سپری خواهید کرد که برای هردویتان خاطره خواهد شد. در مورد مسئله کاری از گروهی که قدرتان را نمی دانند فاصله بگیرید، نادانی دیگران از ارزش های شما کم نمی کند. شخصی دوستتان دارد و همه حرکات شما را زیر نظر دارد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
مبلغی یا هدیه ای کوچک دریافت می کنید که خوشحالتان می کند و نظرتان را در مورد مسئله ای عوض می کند. این روزها از دست شخصی بسیار ناراحتید و از عصبانیت دائم با خودتان حرف می زنید، اما به روی شخص مقابلتان نمی آورید. برای یک تصمیم گیری کاری یا تحقیقاتی به سراغ شما خواهند آمد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در مورد مسئله ای احساسی شما به اندازه کافی نصیحت شنیده اید حالا وقت عمل است، اگر دقیق باشید و روی اصول پیش بروید، مطمئنا می توانید به نیت تان برسید. فکر می کنید به دلیل کمبود مالی تمام درها به رویتان بسته شده و این روزها دائم دنبال راه چاره می گردید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
کمی بیشتر صبور باشید که کار دنیا به کامتان می شود. اسرارتان را فاش نکنید، این شیوه عاقلانه ای است. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده می بینید. بهتر است به جای سرزنش مداوم خودتان همین حالا برای جبران تلاش کنید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. مرادتان رواست. نذرتان را ادا کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در جمعی آرامش خود را حفظ کنید و از بحث کردن اجتناب کنید، نتیجه اش شما را معذب و پشیمان می کند، حتی اگر حق با شما باشد. در مورد مسئله ای کاری کمی صبور باشید. روسیاهی به ذغال می ماند و همکارتان متوجه اشتباهش می شود. از یک معامله ناراضی هستید، بهتر است با آن کنار بیایید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
این همه با خودتان و دیگران کلنجار نروید. از خودگذشتگی نشان دهید تا شیرازه زندگی تان از هم پاشیده نشود. پیشنهاد یک ماموریت به شما خواهد شد که بهتر است آن را بپذیرید. این ماموریت علاوه بر اینکه سفری آرامش بخش است، موجب تمدد اعصابتان می شود و ضمنا سطح معلومات و تجربیات شما را افزایش می دهد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
دل به کسی یا چیزی که رسیدن به آن محال است نبندید. بیهوده از لذت امروز غافل می شوید. اتفاقی برای تان می افتد که پر از برکت است. از شخصی ترسو که شما را از دست زدن به کاری تازه باز می دارد، فاصله بگیرید و احتمالاتتان را از نو بررسی کنید. دعوتی از شما خواهد شد که بهتر است آن را رد کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در مورد مشکل احساسی تان بپذیرید که گهی زین به پشت و گهی پشت به زین است. همیشه حق با شما نیست، اما شما می توانید همیشه مهربان باشید. این روزها برای شخصی بسیار دلتنگ هستید. دلتنگی دلخوری را کمرنگ می کند. برای تامین بودجه کاری همین امروز اقدام کنید و با شخصی تماس بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه