♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : سلامتتان را دست کم نگیرید

تا می توانید از شخصی که در اطرافتان همیشه عصبی است و باعث جنگ و جدال می شود فاصله بگیرید،فراموش نکنید که پیشگیری به مراتب بهتر از درمان است. به والدینتان احترام بگذارید و به نصیحت هایشان گوش کنید، آنها تنها کسانی هستند که بدی شما را نمی خواهند.سلامتتان را دست کم نگیرید و شاکر باشید و قدر نعمت هایتان را بدانید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: فعلا دست نگه دارید!!

اتفاقی بین شما و شخصی افتاده که از هم رنجیده اید، عقب بکشید الان دست به هر کاری بزنید به جای اصلاح امور فقط وضع را بدتر می کند. یاد بگیرید به محیط اطرافتان بی توجه نباشید. در هر فصلی از طبیعت لذت ببرید و با آن مانوس شوید تا روحیه تان بالا برود، تا روحیه تان بالا برود و حالتان خوش باشد.


♊ فال pmc خردادی عزیز : یک عذرخواهی بدهکارید

از حماقت شخصی در اطرافتان به ستوه آمده اید، بهتر است بیش از این هزینه اشتباهات این دوست نادان را ندهید. در مورد مسئله ای کاری فرصتی خوب به دست خواهید آورد که بدرخشید. در مورد مسائل عاطفی تان یک عذرخواهی بدهکارید، عذرخواهی کنید تا عزیزتر از قبل بشوید. سفری در پیش رو دارید از این فرصت استراحت خوب استفاده نمایید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : از اشتباهتان درس بگیرید

با اتفاقاتی که اخیر افتاده متوجه اشتباهاتتان شده و پشیمان می شوید، این مسئله ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.بعضی وقت ها با خودتان می گویید کاش راه دیگری را پیش می گرفتم این تجربه را به عنوان درس زندگی برای خودتان نگه دارید تا در مواقع مشابه بتوانید درست تصمیم بگیرید، بهتر است دائم مسئله را در ذهنتان مرور نکنید.


 ♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : از خیر انجام کاری که برایش وقت ندارید بگذرید

تلفنی یا حضوری خبری به شما داده می شود که بسیار پریشانتان می کند، در چنین لحظاتی آرام و صبور باشید و خودتان را اذیت نکنید. در مورد حرفی که به شما زده می شود بهتر است با چند نفر تبادل نظر کرده و از چندین راه پیشنهاد شده بهترین را انتخاب کنید. از خیر انجام کاری که برایش وقت ندارید بگذرید و بیش از این خودتان را سرزنش نکنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : قرار نیست شما همه فن حریف باشید

بپذیرید که همه چیز را همگان دانند، قرار نیست شما همه فن حریف باشید. زندگی کنید و از زندگی تان لذت ببرید. برای رسیدن به خواسته بزرگتان باید از بعضی چیزهایی که دوست دارید بگذرید. یک انتخاب غلط شما را وارد جریانی می کند که بیرون آمدن از آن سخت است و شما را از رسیدن به خواسته تان بسیار دور می کند. چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : بالاخره حق به حق دار می رسد

بیشتر سر قول و قرارهایتان بمانید و نزد اطرافیانتان به عنوان یک انسان بدقول شناخته نشوید، این کار آسیب جدی به روابط عاطفی تان خواهد زد. در مورد موضوعی که فکرتان را چند وقتی است درگیر کرده نگران نباشید. بالاخره حق به حق دار رسیده و دوران سرگشتگی شما هم به پایان می رسد. مراقب رفتار و گفتارتان باشید که دل کسی را نشکنید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از رفتار دیگران هر برداشتی که می خواهید نکنید

بدست آوردن دل کسی که از شما دلخور شده کار آسانی نیست. از رفتار دیگران هر برداشتی که می خواهید نکنید جا برای اشتباه هم بگذارید،مردم همه مثل هم فکر و عمل نمی کنند شما از دل دیگران خبر ندارید. گاهی از شلوغی ها دور شوید به طبیعت بروید و به صدای طبیعت گوش کنید. به سلامتی و آرامشتان بیشتر اهمیت بدهید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : حواستان به دخل و خرجتان باشد

این روزها مراقب باشید که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. در خانه ماندن برایتان خوب نیست نباید فرصت ها را از خودتان دریغ کنید. با گذشت واقعی می توانید به آرامش دست پیدا کنید، حرص خوردن فقط به سلامتتان صدمه می زند. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده مطمئن باشید که با حدس و گمان به جایی نمی رسید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : همه چیز به شما مربوط نیست

باد بگیرید که شما لزوما نباید از همه چیز سر در بیاورید و همه چیز به شما مربوط نیست وگرنه باعث خجالت خودتان خواهید شد. در محیط کاری تان این هفته گوش به زنگ شنیدن خبری باشید تا بتوانید سر فرصت و درست عکس العمل نشان دهید. امید و آرزو داشتن خوب است، با همین انرژی مثبت می توانید به خواسته هایتان برسید، مهم این است که ثابت قدم باشید.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : از فضای مجازی برای مدتی دور شوید

بهتر است به جای حضور مداوم در فضای مجازی، کمی کتاب بخوانید و به دوستانتان در فضای واقعی نزدیک شوید. این روزها باید کمی آرام باشید و با مشورت کردن و تامل به افکارتان زمانی برای استراحت بدهید حالا که چهار ستون بدنتان سالم است تا می توانید از زندگی لذت ببرید. برای گرفتن جواب یک سوال یا نتیجه یک اقدام فعلا باید صبور باشید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : دوره آرام و بی دغدغه را تجریه می کنید

برای خرید یک هدیه دچار دردسر می شوید. چیزی پیدا خواهید کرد که متعلق به شما یا کسی که می شناسید نیست. دوره آرام و بی دغدغه را تجریه می کنید، با خیالی راحت از همنشینی و مصاحبت با اعضای خانواده و نزدیکان خود لذت ببرید. مدت هاست که از چندی از دوستان بی خبرید. بهتر است انرژی تان را معطوف افرادی بکنید که قلبا دوستتان دارند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,