♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به خودتان استراحت بدهید

این روزها شما بسیار خسته اید جسمی و روحی، به خودتان استراحت بدهید و خستگی را با خودتان به همه جا نکشید.این روزها کارهایتان به سختی در حال پیشرفت است، بسیاری از کارهایی که برای آنها در دراز مدت نقشه کشیده بودید بهم ریخته است. با مشاوری به گفتگو بنشینید و ببینید کجای راه را اشتباه رفته اید. یک شکست احساسی نباید شما را این همه به هم بریزد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: راز دل مگو

از کارهای تکراری خسته اید خلاقیت به خرج بدهید و راه جدیدی را که قبلا نرفته اید امتحان کنید.اگر در موردی عاطفی با مانعی مواجه شدید نگران نباشید، شما با تفکر و درایت می توانید این مانع را برطرف کنید.رازهایتان را برای خودتان نگه دارید همیشه همه راز دار نیستند و ممکن است با برملا کردن رازتان شما را آزرده کنند.


♊ فال pmc خردادی عزیز : ای که دستت می رسد کاری بکن..

شما به تنهایی مسئول تمام سخنانی هستید که بر زبان می آورید، بهتر است مراقب صحبت هایتان باشید تا پشیمان نشوید و اشتباهات را به گردن دیگران نیاندازید. به داد دوستی که در روزگار سختی به دادتان رسیده برسید و تنهایش نگذارید. در مورد نیتی که در سر دارید باران رحمت بر شما خواهد بارید، نذرتان را ادا کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : توانایی های خودتان را بشناسید

در مورد آنچه به دلتان سنگینی می کند، یادتان باشد جای خالی هیچکس را نمی توان با بودن یک آدم دیگر پر کرد،اشتباه نکنید. فکر می کنید از عهده انجام کاری که از شما خواسته شده بر نمی آیید، اشتباه می کنید شما هنوز به توانایی های خودتان آگاه نیستید، جواب مثبت بدهید و وارد گود شوید هراستان بیهوده است.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : دست دست نکنید

پشت سر مسافری که به تازگی از شما دور شده بیش از این گریه نکنید. مشکل مالی یا مسئله کاری که برایتان پیش آمده برطرف نخواهد شد مگر اینکه خودتان آستین بالا زده و وارد عمل بشوید. بیش از این منتظر نمانید که فقط ضرر و زیانش بیشتر می شود. اعتماد به نفستان رمز موفقیت است کافیست آن را باور و به دیگران ثابت کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : زیاد به حرف بقیه گوش نکن

برای اینکه به آرامش واقعی برسید بهتر است به نظرات دیگران کمتر توجه داشته باشید. شما آدم کوشایی هستید و تا به هدفتان نرسید دست بر نمیدارید. این روزها حوصله کارهای تکراری و همیشگی را ندارید و دوست دارید کاری انجام بدهید که تاکنون نکرده اید. اگر بتوانید هر کاری را قانونی انجام بدهید دیگر مسئله ای برای نگرانی نخواهید داشت.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : حواستان به شخص حساسی باشد

دنبال ائده هایتان بروید و به آنها جامه عمل بپوشانید. یادتان باشد همه چیز در حال گذر است و روزگار سخت و روزگار آسان همه با سرعت برگ و باد خواهند گذشت و از آنها فقط خاطره ای برایتان باقی خواهند ماند، بیش از حد حرص و جوش نخورید. شخصی کم حرف و حساس در اطرافتان هست مواظب رفتارتان با او باشید و سعی کنید حواستان به او باشد.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : از پشت گوش انداختن کاری کوچک دوری کنید

صداهای اضافی در اطرافتان را کم کنید تا بتوانید صدای خودتان را بشنوید. فکر و خیال کلافه تان کرده، از شخصی در اطرافتان که رفتارش با گفتارش در تناقض است فاصله بگیرید، او شما را در راهی می اندازد که پریشانی تان را زیاد می کند. از پشت گوش انداختن کاری کوچک دوری کنید، انجام همین کار کوچک باعث پیشرفتتان می شود.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : خودتان را از جمع ها دور نکنید

سعی کنید با دوستان و همکارانتان رفتار خوب و مودبانه ای داشته باشید. مراقب صحبت کردنتان باشید که باعث جنجال نشود. شما خانواده ای خوبی دارید که همیشه حمایتتان می کند و شما می توانید از کمک آنها در هنگام دشواری استفاده کنید. کارهای دسته جمعی و گروهی برای تغییر روحیه تان بسیار مفید است، خودتان را از جمع ها دور نکنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : بخشنده باشید

این روزها در خانه تان رفت و آمد زیاد است. یک مسافر دارید. با فهمیدن موضوعی از هیجان و دلشوره تان کم می شود. برای رفتن به مجلسی و روبرویی با شخصی دل دل می کنید. در مورد این شخص اگر می توانید بخشنده باشید، یک روز هم نوبت شماست. این روزهای ملالت آور هم می گذرند. رازی که در دل دارید از دیگران پنهان کنید.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : برای هر لحظه تان ارزش قائل شوید

این که او چه می کند دیگر به شما مربوط نمی شود، خودتان را از فکرهای بیهوده خلاص و آزاد کنید. در پی جواب سوالات مهمتری در زندگی تان باشید و برای هر لحظه تان ارزش قائل شوید. پیشنهادی کاری به شما می شود که اگر قبول نکنید بعدا خوشحال خواهید شد.برای رفتن به جایی تدارک خواهید دید و بلیط تهیه خواهید کرد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : خودتان را دست کم نگیرید

شما فرد کوشایی هستید، به همین دلیل تاکنون به خوبی توانسته اید راه حل های مناسبی برای رسیدن به خواسته هایتان پیدا کنید. خودتان را دست کم نگیرید و اجازه هم ندهید تا دیگران دست کم بگیرندتان. حس ماجراجویی همیشه در شما وجود داشته، به سفری که بسیار دلتان می خواهد و تاکنون نرفته اید بروید سفر رفتن همیشه خوب است.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,