♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : به خودتان سخت نگیرید

دیگران از شما انتظاراتی دارند که شاید نتوانید آن ها را بطور کامل برآورده کنید. بیش از اندازه به خودتان سخت نگیرید. باطن افراد، طرز فکر و نیت درونی شان را بشناسید و بعد گفتار و رفتارشان را قضاوت کنید.شخصی که برایتان عزیز است از شما دلگیر شده، حالش را بپرسید و به هر ترتیب که می توانید از او دلجویی کنید، پشیمان نمی شوید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: گذشته را فراموش کنید

اگر نمی خواهید جواب سوالی را بدهید بهتر است رک و واضح بگویید. با طفره رفتن به جایی نخواهید رسید و بیشتر بدهکار هم خواهید شد. تازگی ها سرتان شلوغ شده و یک تنه با مسائل مختلفی درگیر شده اید، بهتر است هرچه سریعتر حد و مرزهایتان را با اطرافیان مشخص کنید تا کسی دچار سو تفاهم نشود. اگر می خواهید موفق باشید باید گذشته را فراموش کنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز : افکار منفی را کنار بگذارید

حالا فرصت خوبی است تا می توانید با خودتان خلوت کنید و خود و خواسته هایتان را بهتر بشناسید. مطمئن باشید در نهایت تغییراتی که اتفاق می افتد به نفع شما خواهد بود. صبوری را فراموش نکنید، افکار منفی را پیش از آنکه وجودتان را تصاحب کنند از خودتان دور کنید. همه چیز ساده تر و راحت تر از آنست که فکر می کنید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : هیچ گاه برای تغییر دیر نیست

اجازه ندهید حرفهای غیر منطقی و ناخوشایند شخصی مزاحم لذت بردن شما از زندگی تان بشود. این اواخر انگار که در زندگی تان زلزله ای رخ داده است، نگران نباشید هیچ گاه برای ایجاد تغییراتی که شما را به سعادت می رساند دیر نیست. با یک برنامه ریزی درست و کمک گرفتن از فردی که می شناسید می توانید مسیر زندگی تان را عوض کنید، کافیست تصمیم بزرگ را بگیرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : روابط اجتماعی تان را بهبود ببخشید

با یک سفر وضعیت روحی تان را بهبود ببخشید. رفتن به جایی که دوست دارید با کسی که دوستش دارید،کمک زیادی به آرامشتان خواهد کرد. این هفته تا می توانید در مقابل موقعیت های ناراحت کننده آرام باشید و زود از کوره در نروید تا پشیمان نشوید. روابط اجتماعی تان را با دیگران و مخصوصا کسانی که در کار یا زندگی موفق هستند بیشتر کنید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : کارهای زیادی برای انجام دادن دارید

کارهایتان را با ایمان و اطمینان قلبی شروع کنید و امیدتان در ناامیدی ها به خودتان باشد. سرتان شلوغ می شود کارهای زیاد کوچکی هست که حتما باید آنها را به درستی به پایان برسانید.بهتر است که از حالا لیستی تهیه کنید که کاری را فراموش نکنید، یک اشتباه کوچک باعث عقب افتادن کار می شود. اگر فکر می کنید دیگران را می شناسید سخت در اشتباه هستید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : صبور باشید و مشورت کنید

با رساندن خبری به شخصی از برخورد او متعجب می شوید. شما متوجه مطلب تازه ای می شوید که قبلا اصلا به آن فکر نکرده بودید. این روزها خستگی به سراغتان آمده و هر چقدر که می دوید، فکر می کنید;i کارها به نتیجه نمی رسند. صبور باشید و با کسی که تجربه دارد مشورت کنید. خیالتان راحت باشد او راه حل مناسبی برای مسئله ای که پیش رویتان است به شما خواهد داد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : خودتان را برای مسائل پیش پا افتاده نگران نکنید

لازم نیست همه مسئولیت ها را به تنهایی بر عهده بگیرید. دیگران را هم در انجام آنها شریک کنید تا هم بار شما کمتر شود و هم از کار کردن گروهی لذت ببرید. شما رویاهای زیادی را در سر می پرورانید. یادتان باشد برای رسیدن به رویاهایتان باید زمان بگذارید و برنامه ریزی کنید ولو برای طولانی مدت. خودتان را برای مسائل پیش پا افتاده نگران نکنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : به سفری کوتاه بروید

آرامش را در خانه تان جاری کنید. شما چند ماه سخت کارکرده اید و حالا احتیاج به کمی استراحت دارید. شرایطی فراهم کنید تا بتوانید چند روزی مرخصی بگیرید و به سفری کوتاه بروید تا انرژیتان برگردد. هر کسی شخصیتی دارد. همه یکسان نیستند. اول دیگران را بشناسید و بعد به آنها اعتماد کنید تا بعدا خودتان را سرزنش نکنید.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : استعداد خود را پیدا کنید

شما استعداد و توانایی هایی دارید که تابه امروز به آن پی نبرده اید. در پی کشف و شکوفایی این استعداد باشید تا احساس رضایت بیشتری بکنید. طوری رفتار کنید که به خاطر عملکردتان در زندگی بتوانید اعتباری نزد اطرافیانتان بدست بیاورید. در بین دوستانتان شخص با تجربه ای را پیدا کنید و با او در مورد مسئله ای که ذهنتان را به خود مشغول کرده مشورت کنید.

♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : به آینده خوش بین باشید

اگر بتوانید با کمک دوستی، تلاشهایتان را بیشتر کنید، وضعیت مادی تان بهتر از گذشته خواهد شد. اگر محصل هستید و منتظر نتیجه امتحانی هستید، خوشحال باشید، چرا که با تلاش و کوشش تان نتیجه ای به مراتب بهتر از آنچه که توقع داشته اید خواهید گرفت. بهتر است از حالا هدف های بزرگتری برای خودتان در نظر بگیرید. به آینده خوش بین باشید.


♓ فال PMC متولدین اسفند : مشکلات خودبخود حل نمی شود

رویا پردازی به اندازه ای که شما را از واقعیت دور نکند، برایتان بسیار خوب است. تصمیمات مالی تان را بر اساس حساب و کتاب دقیق بگیرید. کارهایتان را عاقلانه انجام بدهید و متوجه باشید که باید برای برنامه ریزی بهتر از افراد زبده تری استفاده کنید. کارهایتان را اولویت بندی کنید و ببینید چه کاری مهمتر است، آن را اول انجام دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments