♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین : شخصی به دیدارتان خواهد آمد

برای رسیدن به نیتتان بهتر است هفته ای یکبار نگاهی به کارهایتان بیاندازید و ببینید که آیا برنامه هایتان به خوبی پیش می رود، اگر احساس می کنید در کارتان گره ای وجود دارد سعی کنید با مطالعه مشورت گره از کار باز کنید.اخیرا احساس بی حوصلگی و کسالت می کنید و دست و دلتان به هیچ کاری نمی رود. شخصی به دیدارتان خواهد آمد.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: اعتماد به نفس داشته باشید

زمان آن رسیده که به کارهای گروهی دست بزنید و از نزدیکان بخواهید که در کنارتان باشند و تشویقتان کنند. اگر می خواهید محیط کاری آرامی داشته باشید، عقاید همکارانتان را قبول داشته و زیاد سر به سر آنها نگذارید و یکه به دو نکنید.اعتماد به نفس بیشتری از خودتان نشان بدهید و مطمئن باشید خودتان به تنهایی قادر به انجام کارهایتان هستید.


♊ فال pmc خردادی عزیز : دنبال حرفی که به شوخی به شما زده شده نگیرید

آنقدر از شنیدن جواب رد می ترسید که حتی سوالتان را نمی پرسید، ادامه این روند بیمارتان می کند با خودتان کنار بیایید، یا مطلب را فراموش کنید و یا سوال را بپرسید و از این برزخ خارج شوید. یاد آوری یک خاطره می تواند برای گرفتن یک تصمیم یا گفتن حرفی کمکتان کند. دنبال حرفی که به شوخی به شما زده شده نگیرید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی : اجازه تغییر کوچکی را در زندگی بدهید

برنامه های زیادی برای آینده تان دارید، برای انجام آنها بهترین کار این است که با شخص معتمدی مشورت کنید و نظر بخواهید تا بتوانید به نحو احسن آنها را به نتیجه برسانید. یکی از نزدیکانتان شما را به انجام یک کار جدید تشویق می کند،اجازه بدهید تغییر کوچکی زندگی را برایتان و دیگران شیرین تر کند، شما به این تغییر نیاز دارید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی : قبل از زنگ زدن فکر کنید!!

اگر می خواهید پشیمان نشوید قبل از تلفنی که می خواهید بزنید خوب فکر کنید و احساسی عمل نکنید. شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید به دیگران کمک کنید و هر طور شده دست آنها را بگیرید. چند دیدار و ملاقات آینده ساز برایتان پیش خواهد آمد به جای زیاد حرف زدن سعی کنید بیشتر گوش کنید و از بحث های بیهوده بپرهیزید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها : از جنجال دوری کنید

از جنجالی که دورو برتان به پا شده تا می توانید فاصله بگیرید و در آن داخل نشوید که اگر دامنتان را بگیرد رهایی از آن به این سادگی ها نیست پایان این قصه برای هیچکس خوش نخواهد بود. هدیه ای خواهید خرید و شخصی را خوشحال می کنید.بیماری از سرتان خواهد گذشت اما احتیاط شرط لازم است، با سلامتتان شوخی نکنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر : این همه روزگار را به خودتان و او زهر نکنید

دیدن خنده شما برای او که بسیار دوستتان دارد کافیست، این همه روزگار را به خودتان و او زهر نکنید. برای انجام یک خرید یا فروش تحقیق می کنید اما این معامله به این زودی ها انجام نخواهد شد. به شخصی که در اطرافتان بسیار بیمار است توصیه کنید جز به حرف پزشک معالجش به حرف دیگران اعتماد نکند


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها : گذشته را فراموش کنید

هرکسی در گذشته کارهایی را انجام داده که شاید امروز از آن بسیار پشیمان باشد، اولین قدمی که باید برداشت سعی در فراموش کردن گذشته است. اگر محصل یا دانشجو هستید دیگر زمان تلاش های مضاعف رسیده، باید خودتان را برای آنچه پیش رو دارید آماده کنید. بهتر است برای مدتی دست از ارتباطات اینترنتی بردارید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر : مهربان باشید بگذرید تا بگذرد

برای رفتن به جایی شوق و ذوق دارید اما بهتر است عجله نکنید. به حرفی که می شنوید به اندازه اهمیت بدهید، نه بیشتر و نه کمتر. در روابط عاطفی و احساسی تان گرهی افتاده، مهربان باشید بگذرید تا بگذرد. برای انجام کاری تنها راه این است که دل به دریا بزنید و با تلاش بیشتر به جلو بروید. حالا وقت ناامیدی نیست.


♑ فال PMC جدید متولدین دى : منتظر عشقی هستید

سفری که برایش برنامه ریزی کرده بودید عقب بیاندازید حالا زمان مناسبی نیست. چشمتان را باز نگه دارید و برای ماه های پیش رو برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت بگذارید. منتظر عشقی هستید که فصل جدیدی را در زندگی تان شروع کنید، نگران نباشید به زودی رابطه عاطفی جالبی را تجربه خواهید کرد، سعی کنید این بار آرام تر پیش بروید.


♒ فال هفتگی  PMC بهمن ماهی ها : مرور خاطرات گذشته را کنار بگذارید

شخصی پای حرفی که به شما زده و قولی که به داده نخواهد ایستاد. خبری خواهید شنید که دلتان را می سوزاند، به روی خودتان نیاورید و دشمنتان را شاد نکنید این اتفاق و این روزها می گذرد. خاطراتی که مثل خنجر به دلتان فرو می رود این همه مرور کردن اشتباه محض است، روزهای عمرتان را تلف می کنید آن هم برای چیزی که ارزشش را ندارد.


♓ فال PMC متولدین اسفند : پی گمشده ای هستید

هدیه ای که ارزش مادی چندانی ندارد دریافت می کنید که بسیار خوشحالتان می کند. شخصی برای مشورت پیش شما خواهد آمد حواستان باشد که چه راهنمایی به او می کنید. پی گمشده ای هستید و غم به دلتان نشسته. شخصی کاری می کند یا حرفی می زند که بسیار عصبانی می شوید، مراقب رفتارتان باشید دلیل این عصبانیت را در خودتان جستجو کنید

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,