فال روزانه ۲۳ خرداد ۹۸

ماه را نشانه بگیر، حتی اگر تیرت خطا رود در میان ستارگان فرود خواهی آمد. . طالعتان درخشان.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز حس می کنید که انگار قلبتان با شما روراست نیست و فریبتان می دهد. شاید شما خودتان را با نیرویی قدرتمند درانداخته اید که باعث می شود به نحوی به خودتان شک کنید. از این صدای بلند و سرزنش کننده گول نخورید. معنای واقعی حرف ها را جستجو کنید. بدین ترتیب از آنچه در درونتان جریان دارد بیشتر آگاه می شوید. آماده باشید تا نیروهای لجوج و کله شق را کنار بگذارید و حضوری قدرتمند در دنیای امروز داشته باشید. انرژی امروز کائنات بدان معناست که روزی مثل امروز انگار فقط برای شما و عشقتان ساخته شده است..

 

♉   اردیبهشت  ♉

یک پیشرفت کاری و یا مالی شما را شگفت زده خواهد کرد، به زودی ارتقا شغلی که برای آن تلاش می‌کردید را بدست می‌آورید و یا اینکه به احتمال زیاد افزایش حقوق خواهید داشت. پس خوشحال باشید زیرا خبر‌های خوشحال کننده‌ای در راه است.

 

♊   خرداد   ♊

انرژی امروز برای شما بسیار مهم است و شما از یک وظیفه به وظیفه ای دیگر می پرید و از فردی به فردی دیگر جهش می کنید. امروز چیزهایی می یابید که اصلاً انتظارشان را نداشتید، پس آماده سورپرایزهای زیادی باشید. امروز چیزی در فضا وجود دارد که به شما الهام می دهد تا او را بزرگتر از آنچه فکر می کردید کنید.

 

♋   تیر  ♋

احتمالا امروز، روز شلوغ و پر دغدغه‌ای برایتان باشد طوری که نتوانید همه مسایل را مدیریت و کنترل کنید. بهتر است با خودتان صادق باشید و اگر نمی‌توانید کنترل اوضاع را در دست بگیرید از یکی از دوستان یا همکارانتان کمک بخواهید.

 

♌   مرداد   ♌

راحت باشید و امروز از خلاقیت خودتان برای حل کردن هر مشکلی که پیش می آید استفاده کنید. حس نکنید که حتماً به رویکردی متدیک و عقلانی نیاز دارید تا این کار را بکنید. این نوع چهارچوب ذهنی قبلاً آزمون خود را پس داده است. زمان آن رسیده که روش شهودی تری را امتحان کنید تا هر وظیفه ای که در حال حاضر باید به انجام برسانید را تمام کنید. سعی کنید ذات و ماهیت حساس خود را تمرین دهید.

 

♍   شهریور  ♍

مبلغی پول به دستتان خواهد رسید و برکت زندگیتان افزایش می‌یابد اما باید هوشیارتر باشید و بیشتر پس‌انداز کنید زیرا هرچقدر هم که اموالتان زیاد باشد اگر بدون برنامه و بی‌وقفه خرج کنید به زودی تمام می‌شود پس کمی هم آینده نگر باشید.

 

♎   مهر  ♎

آماده باشید چون امروز باید لباس هایتان را با هم ست کنید و آنها را با کتانی و کت راه راه ست کنید. بگذارید شخصیت درونی شما امروز خودش را نشان دهد. امروز روزی عالی و معرکه برای شماست و باید احساس آزادی کنید و خودتان را رها کنید و بلند بلند حرف هایتان را به تمام دنیا بزنید. باید امروز اعتماد به نفس بالای خود را نشان دهید. از این روز و این زمان حداکثر استفاده را ببرید.

 

♏   آبان   ♏

مبلغی پول به دست شما رسیده‌است و یا پس‌انداز کرده‌اید که اگر مراقب نباشید و برای آن برنامه‌ریزی نکنید بدون نتیجه خرج می‌شود و باعث پشیمانی شما خواهد شد پس سعی کنید در اسرع وقت برای خود یک برنامه‌ریزی مالی داشته باشید.

 

♐   آذر ♐

شاید کمی از حال و هوای امروز گیج شوید، که این باعث می شود که اقدامات شما سریعتر شود و رویکردی موقتی و گذرا به مسائل داشته باشید. به احتمال زیاد، این رویکرد دقیقاً با پروتکل متدیک شما همراستا نیست. آنچه لازم است انجام دهید تا جلوه بهتری به روتین روزانه شما داده شود. امروز روش متفاوتی در پیش بگیرید.

 

♑   دی  ♑

ممکن است سفری پیش رویتان قرار بگیرد که باعث خوشحالی شما شود و تحولی عظیمی در زندگیتان ایجاد کند، این سفر ممکن است فقط جنبه تفریحی داشته باشد یا اینکه کاری باشد اما در هر دو صورت نتیجه بعد از سفرتان فوق العاده خواهد بود و شما در نهایت احساس رضایت خواهید کرد.

 

♒   بهمن   ♒

شما شانس و فرصت آن را دارید که امروز خوددرمانی کنید تا بتوانید بطور مستقیم با درون خود ارتباط برقرار کنید بدون آنکه دیگران حواستان را پرت کنند. آنچه در توان دارید انجام دهید زیرا مسائل درونی نیاز به توجه بیشتری دارند. باید یاد بگیرید که بجای تکیه کردن روی دیگران، خودتان نیازهایتان را رفع کنید و به مسائل خودتان رسیدگی کنید.

 

♓   اسفند   ♓

سعی کنید بیشتر برای شخصی که دوستش دارید وقت بگذرانید و او را خوشحال کنید زیرا مدتی است که مشغله کاریتان باعث بی‌توجهی شما شده‌است و این موضوع ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند پس در برنامه خود وقتی را برای شخص مورد نظرتان بگذارید و اگر می‌توانید با یک هدیه کوچک و یا یک گل او را خوشحال کنید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments