فال روزانه ۲۴خرداد ۹۸

آخرین درجه فساد، به کار بردن قوانین برای ظلم است.

 

 

♈   فروردین  ♈

امروز مانند فردی هستید که نمی دانید راه درست از غلط چیست و بدون هیچ دقت و توجهی در مسیرهایی قدم می گذارید که شاید موجب بروز مشکلات برایتان بشوند. باید به ناخودآگاه سرکش خود بیاموزید گاهی لازم است گوش به فرمان منطق شما باشد. برای داشتن احترام اطرافیان باید منظم باشید و علاوه بر شوخ طبعی، احترام دیگران را نیز حفظ کنید.

 

♉   اردیبهشت  ♉

ممکن است به زودی مجبور باشید تصمیم مهمی در زندگی بگیرید که این تصمیم در آینده شما بسیار موثر خواهد بود اما باید مراقب باشید که شرایط لازم برای این تصمیم را داشته باشید تا بتوانید از پس این تصمیم خود برآیید.

 

♊   خرداد   ♊

امروز ایده ها و تفکرات بسیار متفاوتی خواهید داشت و تمایل هم دارید آنها را به انجام برسانید. امروز صدایی خفیف در سر شما ایده هایی نو را به شما تلقین می کند که نباید به طور خودکار هر چه به ذهنتان می رسد را قبول کنید. بهتر است همه ایده های نویی که به ذهنتان می رسد را کاملا بررسی کنید و سپس برای اجرایی کردن آنها اقدام کنید.

 

♋   تیر  ♋

برای خود برنامه‌ریزی‌هایی در ذهن دارید که این برنامه‌ها ممکن است به دلیل پیش آمدن دورهمی طولانی مدت و یا پیش آمدن مسافرتی غیر قابل پیش‌بینی به‌ هم بخورد اما این دلیل بر این نمیشود که نتوانید برنامه‌هایتان را عملی کنید، دست به کار شوید و برنامه هایتان را در آینده جایگزین کنید.

 

♌   مرداد   ♌

توجه داشته باشید که ناراحتی ها و مشکلات زندگی تاثیر منفی روی شما نداشته باشند. شاید در میان اطرافیان شما بحث و جدل هایی پیش بیاید. باید مراقب باشید که نزاع آنها روی شما تاثیر منفی نداشته باشد. گاهی انسان به طور ناخواسته در بازی ناراحت کننده ای وارد می شود که بیرون آمدن از آن برایش دشوار خواهد بود.

 

♍   شهریور  ♍

خبر‌های خوشحال کننده و مسرت بخشی به زودی می‌شنوید که این خبر ممکن است مربوط به شما نبوده و مثلا خبر خوشحال کننده‌ای مربوط به یکی از اعضای خانواده یا اقوام نزدیکتان باشد که مسرت و شادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

♎   مهر  ♎

اگر قرار باشد همیشه با دید منفی به همه مسایل نگاه کنید، این را بدانید که خود را در یک تسلسل باطل می مانید که هیچ جز هدر دادن زمان و از دست دادن فرصت ها برای شما ندارد. باید این را بدانید ذهن انسان ها بزرگ ترین سرمایه و اصلی ترین دشمنان آنها است. خودتان را قربانی افکار منفی و بیهوده کنید

 

♏   آبان   ♏

یک کینه قدیمی از فرد یا افرادی در دل دارید که فکرتان را به خود مشغول کرده‌است و تصمیم دارید که این بدی را جبران کنید اما بهتر است کینه‌ها را کنار بگذارید و جواب بدی را با بدی ندهید زیرا این مساله باعث می‌شود که حس بدی در شما به‌وجود بیایید پس سعی کنید اگر کینه‌ای در دلتان هست، فراموش کنید.

 

♐   آذر ♐

مسایل کمی برایتان دشوار و سخت می گذرند. یکی از واکنش های شما در برابر این مسایل این است که فرد موردعلاقه یا همسرتان شما را درک و حمایت کند. اما او کاری نمی کند و این مساله باعث می شود تا در جبهه مخالف او قرار بگیرید. شما ابتدا شاید تصور کنید مورد بی مهری و عهدشکنی او قرار گرفته اید. تمایل شما برای داشتن کمال و اینکه همه چیز همیشه در بهترین حالت خود باشد، موجب می شود تا کمی دچار دردسر شوید.

 

♑   دی  ♑

مبلغی پول بدست شما خواهد رسید که باعث خوشحالی شما خواهد شد اما این مبلغ پول ناچیز است و کار بزرگی احتمالا نمی‌توانید با آن بکنید ولی چون خوشحالتان می‌کند و مشکل  کوچکی از شما را حل خواهد کرد و این خود مژده‌ای برای حل شدن مشکلات اصلیتان خواهد بود.

 

♒   بهمن   ♒

امروز به جای اینکه به دیگران مشاوره بدهید، بهتر است برای خودتان دنبال راهکارهای مناسب باشید. شما خودتان مشکلات بسیاری دارید و می گویند، رطب خورده منع رطب نمی کند. وقتی در زمینه ای خودتان مشکل دارید چطور می توانید به دیگران بگویید آن را انجام ندهند؟ اگر هم می خواهید به دیگران پیشنهاداتی بدهید حداقل خودتان هم به آنها عمل کنید.

 

♓   اسفند   ♓

با یک موضوع عاطفی درگیر هستید و بر سر دوراهی قرار گرفته اید و نمی‌دانید که تصمیم درست چیست و چه خواهد شد، بهتر است به خودتان فرصت دهید و عجول نباشید به زودی مشکلاتی که پیش رو دارید حل خواهد شد و به هدف مورد نظزتان می‌رسد پس از موانع پیش رو ناامید نباشید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments