فال روزانه ۲۴ فروردین ۹۸

تا زمانی که بهتر فکر نکنید، هیچ چیز بهتر نخواهد شد . طالعتان درخشان.

 

 

♈  فروردین  ♈

شما برای موفق شدن به نوعی خلاقیت و ابتکار عمل نیاز دارید، پس اگر احساس می کنید پیشرفتی در زندگی شما رخ نمی‌دهد سعی کنید راه های جدیدی را امتحان کنید و جسور باشید زیرا با ترس از تغییر زندگی شما نیز تغییر نخواهد کرد و همه چیز به همین حالت باقی می ماند.

 

♉  اردیبهشت  ♉

دوران تنهایی شما به زودی پایان خواهد یافت ، پس اگر در روابط عاطفی خود دچار کشمکش و مشکل هستید به زودی با کمک فردی با تجره و یا یک دوست مشکل  شما حل خواهد شد پس نا‌امید نباشید روز‌های روشنی برای روابطاحساسی و عاطفی شما وجود دارد.

 

♊  خرداد  ♊

به شدت درگیر زندگی و مسایل مالی هستید و این موضوع باعث آشفتگی شما شده است. اینقدر زندگی را سخت نگیرید چرا که هر چه زندگی را سخت بگیرید، سخت‌تر خواهد شد پس سعی کنید قانع‌تر باشید و نگرانی را از خود دور کنید زیرا به‌زودی مشکلات شما حل خواهد شد.

 

♋  تیر  ♋

ممکن است امروز با مخالفت فردی رو‌به رو شوید که این باعث به‌وجود آمدن بحث یا مذاکره بین شما شود. این موضوع ممکن است باعث ناراحتی شما شود ولی نتیجه کار مورد قبولتان خواهد بود و حقی از شما ضایع نخواهد شد ولی تا حد امکان از به وجود آمدن مشاجره جلوگیری کنید.

 

♌  مرداد  ♌

ممکن است یک پیشنهاد عالی و وسوسه‌انگیز به شما بشود اما مراقب باشید که عجولانه تصمیم نگیرید و از  روی ظاهر قضاوت نکنید چرا که این تصمیم ممکن است در زندگی شما بسیار موثر باشد پس تا حد امکان از فرصت استفاده کنید و تحقیق کنید تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

 

♍  شهریور  ♍

سعی کنید در مسیر رسیدن به اهداف خود ثابت قدم باشید و بدانید که از این شاخه به آن شاخه پریدن مانعی برای پیشرفت شماست. با افکار مثبت به مسیرتان ادامه دهید؛ به زودی خبر‌های خوشحال کننده‌ای می‌شنوید که شما را به راهی که پیش رو دارید مطمین‌تر خواهد کرد.

 

♎  مهر  ♎

سعی کنید امروز بیشتر مراقب سلامتی خود باشید، ممکن است در اثر کار یا خستگی ناشی از کار دچار کسالت شوید پس اگر می‌توانید امروز را به خود سخت نگیرید و تا حد امکان استراحت کنید؛ ملاقات دوستان یا یک تفریح کوچک حالتان را بهتر می‌کند.

 

♏  آبان  ♏

امروز زمان مناسبی برای تکمیل کردن کار‌های عقب مانده است پس سعی کنید تا حد امکان از اتلاف وقت با دوستان و انجام فعالیت‌های غیر مرتبط پرهیز کنید زیرا امروز فعالیت‌‌های شما بهترین نتیجه را درپی خواهد داشت پس از روزتان نهایت را ببرید.

 

♐  آذر ♐

دچار یاس و سردرگمی شده‌اید و احساس می‌کنید از نظر مالی در تنگنا قرار دارید و کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است. این مساله ممکن است در اثر زیاد بودن حجم کاریتان به وجود آمده باشد پس سعی کنید مدتی به خود استراحت دهید تا با آرامش خاطر بتوانید مسایل را حل کنید و دوباره کنترل اوضاع را در دست بگیرید.

 

♑  دی  ♑

ممکن است دخالت‌های یکی از دوستان یا آشنایان کار دستتان دهد، اگر می خواهید از این مشکلات جلوگیری کنید بهتر است سعی کنید خودتان مشکلاتتان را حل کنید و مسایل خصوصی خود را تا حد امکان با کسی مطرح نکنید رازدار باشید.

 

♒  بهمن  ♒

بهتر است مسایل مالیتان را در صورت امکان به روز دیگری موکول کنید و اگر نمی توانید کاملا دقت کنید و ریسک نکنید. امروز برای انجام معامله برای شما زیاد روز مناسبی نیست پس اگر نمی توانید آن را به روز دیگری موکول کنید حتما با یک فرد با تجربه مشورت کنید.

 

♓  اسفند  ♓

ممکن است تغییرات ناگهانی در زندگی شما رخ دهد و وضعیت مالی و یا عاطفی شما را دچار تحول چشم‌گیری کند پس سعی کنید فرصت هایتان را به سادگی از دست ندهید چون ممکن است بعضی فرصت ها دیگر پیش نیایند پس آگاهانه عمل کنید.

 

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , , , , , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments