فال فردا ۲ اسفند ۹۷ را اینجا بخوانید.

 

فروردین: خونسردی خود را حفظ کنید

امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی كه قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

اردیبهشت: سردرگم هستید

با وجوداینکه می‌دانید امروز باید کاری انجام دهید اما احتمالا به درستی نمی‌دانید که آن کار دقیقا چیست. ممکن است امروز تمرکزتان را از دست بدهید اما زیاد هم نگران این نیستید که نتوانید آن را دوباره بدست بیاورید. به جای اینکه سعی کنید رویاهایتان را معقول جلوه دهید اجازه دهید آنها به شما نشان دهند که در دنیا چه کار باید بکنید. الان مسئله این نیست که آیا اهداف جدیدتان تحقق می‌یابند یا نه! فقط اجازه دهید آنها زندگی تان را به روش خودشان بسازند.

خرداد: خود را باور کنید

فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما امروز آنها ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند. تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند. از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

تیر: از لحظه حال لذت ببرید

ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید.

مرداد: دنبال ایده‌آل‌هایت نباش

اگر بخواهی زیاد به ایده‌آل‌هایت بها بدهی وقت را از دست می‌دهی. وسواس و کمال‌گرایی بیش از حد را کنار بگذار. آنچه تو دلت می‌خواهد و در رویاهایت داری شاید هیچوقت به دست نیاید. پس دنیای واقعی را نگاه کن و از بین آنچه در دسترس تو هست بهترین را انتخاب کن و به آن رضایت بده. کمال‌گرایی وقت تو را می‌کشد و در نهایت از تو یک انسان ناراضی می‌سازد. فرصتی نیاز داری تا خستگی‌ها و نگرانی‌ها را از وجودت بشویی.

شهریور: روزهای سخت می‌گذرد

به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

مهر: خلاق باشید

به جای اینکه نگران سر و سامان دادن ذهن تان باشید؛سعی کنید از خلاقیت خود برای ابراز وجود در برابر دیگران استفاده کنید. اغلب بسیار سخت است که بخواهید بوسیله پاسخ دادن به تمام پرسش های دیگران اعتماد به نفس خودتان را محک بزنید. به هر حال اگر با خود صادق باشید موفق تر خواهید شد. آماده باشید و زمانی را برای این بگذارید که نگرانی های تان را با دیگران تقسیم کنید به جای اینکه آنها را در تاریکی ابهام بگذارید

آبان: قدم های محکم بردارید

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

آذر: ناامید نباشید

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌كند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌كند كه این كار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است كه چشم شما آن ها را می‌بینند. ممكن است دیگران آن ناامیدی و یأسی كه شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعكس كنند. زمانیكه شما می‌بینید كه وظایفی كه در خانه یا محل كارتان دارید، تلاش می‌كنید تا انجام دهید.

دی: امروز روز شما نیست

ممكن است امروز روز ترقی و پیشرفت شما نباشد، مخصوصا اگر شخصی از نزدیكان تان چیزی از شما بخواهد كه شما قادر نباشید درخواست او را انجام دهید. این تقاضاها ممكن است به خاطر وابستگی شخصیتی كه شمادارید یك درگیری شدید ایجاد كند كه هیچ برنده‌ای هم نداشته باشد. به جای اینكه تلاش كنید تا یك موقعیت حل نشدنی را تعمیر كنید، قواعد بازی را عوض كنید. تنها هدف واقعی كه شما نیاز دارید این است كه به سخنانی كه دیگران می‌گویند خوب گوش كنید. استدلال‌هایتان را برای وقت دیگری نگاه دارید.

بهمن: در به روی یک پاشنه نمی‌چرخد

اهمیت ندارد كه شما چقدر می‌خواهید چیزها را سرهم كنید، الان نیازدارید كه به محدودیت‌هایی كه اخیرا جزیی از زندگی تان شده است آگاهی یابید. اوضاع همیشه اینجور باقی نمی‌ماند، حتی اگر نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آل تان را ببینید. هر چه قدر اكنون شما سخت تر برای رسیدن به اهداف تان تلاش كنید، دیرتر به آن می‌رسید. ظاهرا، اگر دست از چسبیدن به آینده بكشید، مطمئن باشید كه زودتر به هدف تان نائل می‌شوید.

 

اسفند: با مشکلات روبرو شوید

ممکن است مشکلات اقتصادی یا خانوادگی سر راهتان قرار گیرند. پس به جای فرار از آنها به استقبالشان برو تا موضوعات و مسائل را یک بار برای همیشه حل کنی. یادتان باشد که عصبانیت در مواجهه با اتفاقات کمکی به شما نمی‌کند فقط آرامشتان را از دست می‌دهید و حل معماها برایتان سخت‌تر می‌شود. اگر ثروتت را با احتیاط خرج نکنید به تنگدستی می‌افتید.

فال ۳۰ بهمن ۹۷

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه

برچسب ها: , ,
مشترک
اعلان
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments