♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
روابط عاطفی تان را مستحکم تر کنید و اجازه دهید عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قائل هستید، شعار شما این است که باید به من خوش بگذرد. به سبب بزرگی روح و دست و دلبازی‌تان مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از بد قولی شخصی عصبانی خواهید شد و شکایت می کنید. شما فردی فعال و با گذشت هستید اما از لحاظ احساسی کمتر به دیگران توجه می کنید. تلاش خستگی ناپذیر شما در انجام کاری واقعا تحسین برانگیز است. اواخر هفته با رسیدن خبری خوش نفسی به راحتی می کشید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
خودتان و نظراتتان را جدی بگیرید. لزومی ندارد با شرایط متفاوت شما نیز تغییر کنید، مطمئن باشید دوستانتان شما را به همین صورتی که هستید دوست دارند. در مورد مشکل احساسی تازه بوجود آمده، شما قدرات کافی برای کنترل اوضاع را دارید، کافیست به او هم حق بدهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
با اتفاقات اخیر این روزها شما ترجیح می دهید فقط به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. از روابط عمومی خوبی برخوردارید این روزها با عجله و بدون تحقیق کافی تصمیمی می گیرید و کاری را انجام می دهید، اما متاسفانه بعد از اینکه به هدف نمی رسید پشیمان می شوید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در مورد مسائل عاطفی فرصتی بدست می آید تا به شخصی که علاقمند هستید نزدیک تر شوید این فرصت را از دست ندهید، این روزها شما به حمایت روحی احتیاج دارید. شما رابطه خوبی با حیوانات خانگی دارید برای نگهداری از یک حیوان خانگی اقدام کنید تلفنی خبر مهمی را خواهید شنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
یک تعویض یا جابجایی پیش رو دارید که می تواند منزل، محل کار و یا حتی تغییراتی در دکوراسیون منزل باشد. این تغییر می تواند از لحاظ روحی کمک بزرگی به شما بکند. به انجام یک کار هنری مشغول شوید، هر چیز که روحتان را آرام کند. حرفی می شنوید که بهتر است در باره آن بیشتر فکر کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
بزودی حکمی اداری، نامه یا سندی به دست تان می رسد که سودی برایتان خواهد داشت و باعث باز شدن گرهی از مشکلات تان می شود. دل اطرافیان را به دست آورید تا به شما کمک کنند. همیشه انتظار نداشته باشید که دیگران ضعف های شما را نادیده بگیرند. بهترین کار این است که در رفع ضعف های تان بکوشید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
ادامه تحصیل یا یادگیری فنی شما را به رضایت خاطر می رساند، اما مهم است که منتظر معجزه نباشید. از خودتان و دیگران توقع غیر واقعی نداشته باشید. در کمال بی میلی و دو دلی دست به یک معامله می زنید. بر خلاف انتظارتان نتیجه اش خوب است.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
این هفته پروژه جدیدی را شروع نکنید. هفته آینده برای انجام آن فرصت مناسب تری است و از وارد شدن به یک جنگ خانوادگی حذر کنید. برای هیچ کس تعیین تکلیف نکنید، تا برایتان تعیین تکلیف نکنند. در مورد مسایل احساسی برای یک شروع تازه هیچ وقت دیر نیست.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
هر کسی را بهر کاری ساخته اند. توقع تان را از دیگران کم کنید و به همه عشق بورزید. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به دیگران کمک می کنید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید. با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
نگران اوضاع مالی نباشید. بزودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک می کند، بزودی شاهد تغییر و تحولی در زندگی تان خواهید بود. در جمعی به خودتان مسلط باشید و رفتارهای بچگانه نشان ندهید. نگران سلامتی شخصی هستید، بلا دور است. همراهش باشید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه