♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
دنبال جواب یک سوال در بیرون از خانه یا محل کار بگردید. با خودتان روراست و صادق باشید. کاری تمام می‌شود و شما نفس راحتی می‌کشید. این روزها بسیار کار می‌کنید و بی‌نهایت خسته هستید، مواظب جسم و روحتان باشید. سعی کنید تشویش و تردید را کنار بگذارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
علی‌رغم اینکه نمی‌خواهید کسی را ناراحت کنید اما این روزها باعث رنجش خاطر عزیزی شده‌اید، با او حرف بزنید هدیه‌ای کوچک برایش بگیرید و از دلش دربیاورید. با اینکه آرامش ظاهری خود را حفظ می‌کنید اما درونتان ملتهب و مشوش است.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
همیشه به آینده امیدوار باشید و همواره به توانایی‌هایتان ایمان داشته باشید، شک نکنید که برای انجام کاری که در ذهن دارید دیر نیست و زمان را از دست نداده‌اید. سعی کنید در رابطه‌تان با دوستان و فامیل تجدید نظری بکنید و از بگومگوهای بی‌حاصل بپرهیزید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
از دست شخصی عصبانی هستید اما به رویتان نمی‌آورید. این روزها تا می‌توانید از رنگ‌های شاد در لباس‌ها و دکوراسیون خانه استفاده کنید. در زمینه تحصیلی کمی از دیگران عقب افتاده‌اید، بهتر‌ است بیشتر تلاش کنید تا گذشته را جبران کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
یک‌دفعه به طور عجیبی همه چیز در اطرافتان تغییر خواهد کرد، این تغییر خوب است نگران نشوید. با تماشا کردن مشکلات حل نمی‌شوند، منتظر رسیدن کمک از غیب نباشید و دست روی دست نگذارید. نامه‌ای مهمی دریافت خواهید کرد که برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در مورد رابطه عاطفی، یادتان باشد عشق بورزید تا روزهای زندگی شما زیباتر شوند. به یک میهمانی بزرگ دعوت می‌شوید که برای حالتان خوب است، در این مهمانی با یک آشنای قدیمی روبرو می‌شوید. دودلی و شک و تردید یک مرض است که به جان آدمی می‌افتد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به دوستی که فکر می‌کنید مراجعه کنید، او می‌تواند یکی از مشکلات شما را حل کند. فکر می‌کنید کاری که برایش تصمیم گرفته و انجامش می‌دهید صددرصد درست است گاهی بد نیست به پندهای دیگران هم گوش و توجه کنید. موقعیت‌های خود را بیهوده از دست ندهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از خشونت و دعوا راه انداختن دست بردارید، دود این آتش فقط به چشم خودتان میرود. در هفته‌ای که پیش رو دارید روزهای قشنگی همراه با خبر خوبی در پیش رو دارید. شک نکنید که موفقیت در انتطار شماست. ریسک کردن قسمتی از پیشرفت است.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
خاطرات گذشته از شخصی یا جایی دست از سر شما بر نمی‌دارد، با خاطراتتان نجنگید سعی نکنید آن‌ها را به فراموشی بسپارید، از کنارشان بگذرید تا کم‌کم از خاطرتان بروند. به هیچ وجه کار امروز را به فردا نیندازید، نترسید و خطر کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
همواره سعی کنید رفتار دوستانه با اطرافیانتان را فراموش نکنید. ایستادگی در برابر مشکلات شما را روز به روز قوی‌تر کرده‌است، اگر افکار مثبت داشته باشید خیر خوشی هم به دنبالش می آید. در کار دیگران دخالت نکنید و اجازه ندهید کسی هم در کار شما دخالت کند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک نورسیده با خودش خیر و برکت به زندگی‌تان می‌آورد. نیتتان خوب است اما برای عملی کردنش بهتر است از کسی کمک بخواهید. شخصی با خبری خوش غافلگیرتان می‌کند. دیدن یک تصویر اشک شادی به چشم‌تان می‌آورد. منتظر تماس کسی خیره به تلفن مانده‌اید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
ایمان داشته باشید اتفاقات در بهترین زمانش برای شما می‌افتد. از یک طوفان آسان‌تر از آنچه که فکر می‌کنید می‌گذرید. در یک جمع خودتان را دست‌کم نگیرید حرف خودتان را بزنید و مطمئن باشید دیگران برای حرفتان احترام قائل می شوند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه