♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شخصی از عزیزانتان حال و روز خوشی ندارد با مهربانی به او بیشتر توجه کنید. با یک دوست درد و دل می کنید و آرامش به دلتان راه می یابد. در یک مسئله خانوادگی بهتر است خودخواهی را کنار بگذارید و شرایط دیگران را هم کمی درک کنید. برای رفع یک توقیف یا جریمه به جایی مراجعه خواهید کرد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
یک خرید را باز هم مجبور می شوید عقب بیندازید. در رابطه احساسی طرف مقابلتان با یک کار کوچک دلتان را روشن می کند. این روزها گرفتاری ها و مشغله فکری که ذهن شما را مشغول کرده مانع از انجام تصمیمات درست و منطقی تان می شود کاری نکنید که پشیمان بشوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
مدتی است در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که توانایی درک احساسات و هم صحبتی با شما را داشته باشد. در روزهای آینده فرصت بیشتری برای انجام کارهای عقب افتاده خواهید داشت. موقعیت خوبی در محیط کار نصیبتان می شود، از این فرصت درست استفاده کنید تا سودش برایتان دوبرابر باشد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
برای اجرای یک مراسم شادی تدارک خواهید دید. شخصی با یک حرف ساده به گریه تان می اندازد، این روزها روحیه شما بسیار حساس است و هر چیزی می تواند اعصابتان را به هم بریزد، مشکل را در خودتان صادقانه جستجو کنید و با آن روبرو شوید تا بتوانید برطرفش کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شخصی با انجام کار کوچک به شما نزدیکتر می شود. در مورد یک جلسه کاری یا تحصیلی حواستان باشد وقت شناس باشید و فرصت را از دست ندهید، دست دست نکنید شانسی که مدتی پیش از دست شما رفته بود دوباره به شما رو کرده. در بروز احساساتتان بهتر است قدری تعادل به خرج دهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دست دلتان را رو نکنید. مسافری از دور دست خواهید داشت و گفتگو با او مطالب بسیاری را برای شما فاش می کند. به شخصی اطمینان می کنید و راز دلتان را با او به زبان می آورید. در رابطه با مسائل احساسی کافیست منتظر نمانید و به این در بسته زل نزنید. این هفته شخصی را ملاقات خواهید کرد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
تغییری کوچک در رفتارتان دنیایتان را زیر و رو می کند. گاهی بهتر است با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارند نه آنطور که شما فکر می کنید و دوست دارید، مردم سلایق متفاوتی دارند. تعارف بیش از حد شما شخصی در اطرافتان کلافه و عصبانی می کند. یک بدهی قدیمی دارید که بهتر است هرچه زودتر بپردازید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شنیدن یک حرف یا یک موسیقی خاطرات گذشته را برایتان زنده می کند، در گذشته غرق نشوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید تا این همه خودتان را سرزنش نکنید. شادی و ناراحتی شخصی شما را کاملا دگرگون می کند، دوست داشتن خوب است اما نه تا حدی که کنترل زندگی را از دست بدهید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
نکته سنجی و هوش شما قابل ستایش است، در چنین روزهایی این دقت به ضررتان تمام می شود. شما دیگران را به بی دقتی و سر به هوایی محکوم می کنید، فراموش نکنید دیدگاه شما با دیگران در مسائل مختلف متفاوت است. به تصمیمات دیگران احترام بگذارید هرچند که مطمئن باشید که تصمیم اتخاذ شده اشتباه است.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شما مسئول تصمیمات دیگران نیستید، دائم خودتان را سرزنش نکنید. در یک مورد کاری سرعت عمل شما باعث می شود فضا برای بروز استعدادهایتان بازتر شود باید از این فرصت بهترین استفاده را ببرید. امانتی که به کسی داده بودید و برایتان عزیز بوده سرانجام به دست شما می رسد و خوشحال می شوید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شخصی از راه دور سراغتان را می گیرد. نذری که دارید ادا می شود. یک مسئله کوچک با مداخله شخصی برطرف می شود. شما برای رفتن به جایی برنامه ریزی می کنید. یک بیماری کوچک برطرف می شود اما باید حواستان به عواقب آن باشد و سهل انگاری نکنید. برای رسیدن به خواسته تان دیگران را تحت فشار نگذارید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
تغییر رویه تان در محیط کار باعث می شود دیگران حساب کار دستشان بیاید و کار را مطابق خواسته تان پیش ببرند. مهربانی که به دوستی می کنید بی جواب نمی ماند. یک تماس تلفنی از اضطرابتان کم می کند اما بهتر است مسئله پیش آمده را جدی تر بگیرید و برای برطرف شدن مشکل، کاری اساسی انجام بدهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه