♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این هفته به جایی دعوت می‌شوید که برای رفتن به آنجا هیجان زیادی دارید. کار تازه‌ای را شروع می‌کنید، حواستان باشد همیشه اول کار همه چیز با سرعت کندتری پیش می‌رود. از حال‌تان لذت ببرید و در لحظه زندگی کنید وگرنه این لحظه‌ها را هم از دست می‌دهید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
هیچ چیز در دنیا مهم‌تر از خانواده نیست. در کاری که در آن سررشته‌ای ندارید، دخالت نکنید و نظر ندهید. بیخود و بی‌جهت خودتان را جلو دیگران سبک می‌کنید. برای رهایی از وضع موجود اتفاقات را از اول و با دید باز بررسی کنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
در محیط کار در یک مخمصه گیر می‌کنید. در رابطه عاطفی حواستان باشد روابط احساسی یک مسابقه نیست. حضور در یک جمع دوستانه به شما آرامش می‌دهد و از دنیای بیرون ولو چند ساعتی جدایتان می‌کند. چیزی یا کاری را برای اولین بار امتحان می‌کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
برای یک خرید نظر شما پرسیده می‌شود. برای انجام کاری از دیگران کمک می‌خواهید اما متاسفانه هیچ‌کس وقت ندارد، ناامید نشوید و از دیگران به دل نگیرید. راه تازه تازه پیدا کنید تا به خواسته‌تان برسید. این روزها برای یک دیدار بی‌تابی می‌کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
کاری انجام می‌شود و خیالتان راحت و از استرس‌هایتان کم می‌شود. کاری به شما سپرده شده که فکر می‌کنید از پسش بر نمی‌آیید، به خودتان و اراده‌تان ایمان داشته باشید، کار سختی هست اما شما از پسش بر می‌آیید، قدر این لحظه‌ها را هم بدانید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
منتظر چیزی هستید اما هر بار یک اتفاقی می‌افتد که به آن نمی‌رسید. بعضی چیزها ارزش صبر کردن دارند، صبر کنید و کلافه نشوید و اجازه ندهید خستگی‌ها ناامیدتان کنند. عملکرد شخصی از نزدیکان توجه‌تان را جلب می کند.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
هرطور می‌توانید ساعتی در روز را در طبیعت بگذرانید و از هیاهوی روز و مردم اطراف، خودتان را جدا کنید. از ادامه همکاری با گروهی انصراف خواهید داد. پیشنهادی به شما می‌شود که نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد. یک سفر کوتاه مدت پیش رو دارید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شخصی سعی دارد با قُلدری به همه زور بگوید تا کارهای خودش را پیش ببرد، با این شخص درگیر نشوید راه دیگری برای مقابله با او وجود دارد، این راه را پیدا کنید. هرچیزی یا هرکسی ارزش جنگیدن ندارد باید تمرین کنید که گاهی رها کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای وقت و عمرتان ارزش بیشتری قائل شوید. کمک به دیگران خوب است اما چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. به حرف شخصی که شما را تشویق به کاری می‌کند که خودش انجامش نمی‌دهد و از زیرش طفره می‌رود گوش نکنید. به خودتان بیشتر اهمیت بدهید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای انجام کاری دودل هستید که آیا پیشنهادی بدهید یا نه. شما پیشنهادتان را بدهید تا دیگر دائم به آن فکر نکنید اگر بشود چه بهتر، اگر هم نشد اقلاً خودتان را دیگر سرزنش نمی‌کنید. هر روز اینکه شما آدم خوب و دوست داشتنی هستید را به خودتان در آینه بگویید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
به یادگیری مهارتی مدتی‌ست که فکر می‌کنید، آن را عملی کنید، دری تازه به رویتان باز می شود و روحیه‌تان را تغییر می‌دهد. برای دعوتی که از شما شده مجبور به عذرخواهی می‌شوید. نیتتان نیاز به گذشت زمان دارد ممکن است نظر خودتان هم در موردش عوض شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
هر حرفی که می شنوید به خودتان نگیرید و نرنجید، زندگی را به خودتان سخت می‌کنید. مردم نصف حرف‌هایی که می زنند یادشان هم نمی‌ماند. شخصی سراغتان را می‌گیرد و احوالتان را می پرسد که مدتی‌ست که از او بی خبرید، این احوال پرسی خوشحالتان می‌کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه