♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
انجام کاری بیش از آنچه که توقع دارید از شما وقت و انرژی می‌گیرد. آنچه اتفاق افتاده بپذیرید با انکار واقعیت تغییر نمی‌کند. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. در مورد کمکی که از شما خواسته‌شده اول به مشکلات خودتان برسید بعد به دیگران کمک کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
قدر لحظه‌تان را بدانید. انقدر نگران اینکه آینده چه‌ می‌شود نباشید. خودخوری بیش از حد مریض‌تان می کند. یک جابجایی خواهید داشت. این تغییر برایتان خوب است. یک دوست را به یک ملاقات دوستانه دعوت می‌کنید. یک سوءتفاهم برطرف می‌شود. جوینده یابنده است.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
در یک مشاجره خانوادگی میانه را بگیرید و صبور باشید. فردی اهل گردش، بلندنظر، راستگو و با انصاف هستید. شایستگی‌تان در انجام امور مختلف برای اطرافیان به اثبات رسیده‌است. آرزویی در دل دارید که به‌زودی برآورده خواهد شد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
این روزها درست و حساب شده خرج کنید تا در پایان ماه با مشکل چگونگی پرداخت اقساط ماهانه‌تان مواجه نشوید. خودتان را فرد خوشبختی می دانید، در صورت متاهل‌بودن از زندگی زناشویی تان رضایت دارید. رمز خوشبختی شما در صبوری و شکیبایی‌تان است.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
اسباب حسرت و غبطه دیگران را فراهم نکنید. به زودی به مسافرتی تفریحی خواهید رفت که تحولی مهم در زندگی شما و خانواده‌تان ایجاد می‌کند. آشنایی شما با شخصی در تسریع یک کار اداری به شما کمک می‌کند. گرفتن یک تصمیم زمان زیادی از شما گرفته.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
برای درآمدن از موقعیتی که آزارتان می‌دهد فقط خودتان می‌توانید کاری برای خودتان بکنید. یک پروژه را زودتر از آنچه که توقع دارید تمام کرده و تحویل می‌دهید. دائم منتظر یک اتفاق بد نباشید. اضطراب بالا سلامت‌تان را به خطر می اندازد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
جواب سوالتان را جایی که دنبالش نمی‌گردید پیدا می‌کنید. سوالی که جوابش را می‌دانید اما نمی‌خواهید بشنوید نپرسید، اعصاب خودتان را به‌هم میریزید. برای انجام شدن یک کار مجبور می‌شوید علی‌رغم میل‌تان به دیگران فشار بیاورید. خوش قلبی‌تان زبان زد عام و خاص است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای انجام یک کار گروهی موافقت می‌کنید. در انتظار مسافری هستید که قدمش برایتان خوش یمن است. زندگی رویایی در حال حاضر برایتان نفعی ندارد، قدری بیشتر واقع‌بین باشید و بر تصمیماتی که می‌گیرید ثابت قدم و استوار بمانید تا با بحران مواجه نشوید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
شما توانایی رویارویی با طوفان را ندارید. رمز موفقیت‌تان در جمع‌های خانوادگی احترام‌گذاشتن به بزرگترهاست، سعی کنید هرگز از این خصلت نیک غافل نشوید. شخصی را فقط با توجه به شنیده‌هایتان از او قضاوت می‌کنید، خودتان هم می‌دانید این کار اشتباه است.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای جواب دادن به درخواست یک دوست عجله نکنید، بهتر است خوب فکر کنید، همه جوانب را بسنجید و بعد تصمیم بگیرید. اینکه این شخص دوست شماست کافی نیست. فرصت انجام کاری یا تجربه ای را برای اولین بار به دست می‍‌آورید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شخصی سعی می‌کند با بدگویی از شما پیش دیگران خودش را عزیز کند و شما را از چشم بیاندازد. کار خودتان را بکنید، به او اهمیتی ندهید ماه پشت ابر نمی‌ماند. شریک خود را بهتر بشناسید. این روزها بهتر است سلامت‌تان را جدی بگیرید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
به زودی زندگی چهره جدیدی به شما نشان خواهد داد. سعی کنید با افراد لایق و شایسته نشست و برخاست کنید. ورزش را فراموش نکنید تا همیشه تندرست باشید. کمک یک دوست را فراموش نکنید زیر او نیز هرگز کمک شما را فراموش نمی‌کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه