♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شما باید سعی کنید با تلاش مضاعف خود با مشکلاتی که احساس می‌کنید راه پیشرفت شما را سد کرده‌اند مقابله کنید و خیلی به دیگران متکی نباشید. به اطرافیان خود بیش از پیش توجه نشان دهید و سعی کنید غرور را کنار بگذارید. یک سفر کوتاه روحیه‌تان را بهتر می‌کند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
حواستان باشد نباید اجازه دهید دغدغه‌های مالی در روحیه شما تاثیر مخرب بگذارد. از یک عزیز که مدتی است از او بی‌خبرید خبر بگیرید. چیز مهمی را گم کرده‌اید نگران نباشید آن را به زودی در جایی که توقع ندارید پیدا می‌کنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
برای به کرسی نشاندن حرفتان به دیگران زور نگویید، دلیل قانع‌کننده بیاورید. مسئله‌ای را بی‌خود در ذهن‌تان بزرگ کرده‌اید، اندکی از آن فاصله بگیرید تا برایش راه حل پیدا کنید. سعی کنید در لحظه زندگی کنید و با مسائل امروز دست و پنجه نرم کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
گذشته تمام‌شده و دیگر کاری از دست شما برایش برنمی‌آید. آینده هم هنوز نیامده، غصه نیامده را نخورید. خبر شادی برانگیزی امیدی در زندگی‌تان پدید می‌آورد و اتفاقات خوب یکی پس از دیگری بر سر راه شما سبز خواهد شد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شخصی جواب خوبی‌تان را با خوبی خواهد داد. از شخصی که برایتان مهم است سوالی را می‌پرسید که جوابش به هیچ دردتان نمی‌خورد. به شخصی که دائم از شما توقع دارد نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مدیتیشن سطح روحی شما را بالا خواهد برد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
از شخصی خودبزرگ‌بین در اطرافتان فاصله بگیرید و اجازه ندهید کارهایتان را به شما دیکته کند. در مورد یک مسئله مالی یا وراثتی کار گره خورده، صبور باشید این گره با دست باز می‌شود با دندان به سراغش نروید. اوضاع خانه را تا جایی که می‌توانید آرام نگه دارید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی را دائم نصیحت می‌کنید، کمی رهایش کنید و به جای نصیحت به او فرصت فکر کردن بدهید. به ظاهرتان برسید، این کار خوب است اما در این کار زیاده روی نکنید. تولد فرزندی نویدبخش زندگی شما با اطرافیانتان می‌شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شما مورد لطف و محبت اطرافیان خود هستید پس با رفتارها و گفتارهای غیرمعقولانه نظر آن‌ها را عوض نکنید و یا آن‌ها را از خودتان نرنجانید. رفتن به جایی و شنیدن حرف‌هایی ذهنیت شما را نسبت به موضوعی کلاً تغییر می دهد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
قبل از ابراز هر سخنی ابتدا مطالبی را که قصد بیان‌شان را دارید مورد سنجش قرار دهید تا مورد سرزنش قرار نگیرید. این روزها متاسفانه بیش از حد معمول در گذشته و خاطراتتان زندگی می‌کنید، خاطرات شیرین را نگه دارید و سعی کنید خاطرات تلخ را به فراموشی بسپارید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
مراقب سلامتتان باشید، ورزش و تغذیه مناسب را فراموش نکنید. بحث کردن با شخصی که اصلا به حرف‌های شما گوش نمی‌کند وقت تلف کردن است و از شما انرژی می‌گیرد. شخصی نظر شما را در مورد رابطه‌ای می‌پرسد، بهتر است سکوت کنید یا از جواب دادن طفره بروید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
وقتی را برای گذراندن با خانواده اختصاص بدهید تا آرامش‌تان بیشتر شود. کاری را با تمام سختی‌اش انجام می‌دهید اما توقعی که دارید برآورده نمی‌کند. شخصی که مدتهاست از او بی‌خبرید، بی سرو صدا سروکله اش دوباره به زندگی‌تان باز می‌شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در رابطه عاطفی‌تان یک مسئله ساده آزارتان می دهد، فعلاً به آن فکر نکنید گذشت زمان مشکل‌تان را برطرف می‌کند. رفتن به یک جا و حضور در یک جمع دلتان را گرم می‌کند. برای تمام کردن کاری مجبور می‌شوید دوبرابر کار کنید اما ارزشش را دارد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه