♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در راه عشق و دوستی باید خودخواهی را کنار گذاشت، مهربان باشید و علاقه تان را به زبان بیاورید. برای حل یک اختلاف به عنوان حَکَم از شما کمک گرفته خواهد شد. برای پیشرفت در یک رابطه عاطفی بهتر است اختلافات گذشته را که حالا حل و برطرف شده فراموش کنید و به گذشته برنگردید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در رانندگی احتیاط کنید. در یک جمع مراقب حرفی که می زنید باشید، کاری نکنید که بعدا دائم نگران باشید. درگیر یک مشکل مالی قدیمی هستید که هرچه بیشتر تلاش می کنید انگار گره بر گره می زنید. برای شخصی بسیار دلتنگ هستید، دائم خاطرات را مرور نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
سر خودتان را به آنچه که در اطرافتان می گذرد گرم کنید. یک ملاقات غیر منتظره به سادگی در تصمیمتان تاثیر می گذارد و مسیرتان را عوض می کند. یک تغییر کوچک تاثیر بزرگی بر روحیه تان می گذارد. در مورد مسئله ای بسیار عجول هستید، اما چاره ندارید جز اینکه فعلا صبر کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی از گفتن حرفی یا انجام کاری طفره می رود، بیش از اندازه به او فشار نیاورید. در یک رابطه احساسی و عاطفی چیزهایی هست که نمی دانید و از آن ها بی خبرید. یک خرید را به تعویق خواهید انداخت. برای انجام کاری از شما قدردانی و تشکر می شود، این موضوع برایتان اهمیت زیادی دارد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
انجام کاری را به شخصی از نزدیکان خواهید سپرد و از نگرانی هایتان کم خواهد شد. بیش از این دست دست نکنید ضرر پیش آمده را نمی توانید جبران کنید. برای مشکل دیگران کاسه داغ تر از آش نشوید. خودتان را به آب و آتش نزنید که بعدا پشیمان و بدهکار بشوید، سرتان به کار خودتان باشد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به شخصی که از شما مهلت خواسته کمی بیشتر فرصت بدهید. این روزها دائم عصبانی هستید، بگردید دلیل واقعی آن را پیدا کنید قبل از آن که حرفی بزنید یا کاری بکنید که پشیمان بشوید. برای رسیدن یک طوفان آماده باشید، خیلی چیزها در اطرافتان تغییر خواهد کرد و زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شنیدن خبر یک ازدواج خوشحال و متعجبتان می کند. از روزمرگی هایتان خارج خواهید شد. شخصی برای گرفتن یک تصمیم مهم کمکتان خواهد کرد. به جایی ناآشنا می روید. این روزها چشم انتظار رسیدن خبر یا نامه ای هستید، باید کمی بیشتر صبوری کنید اما بد به دلتان راه ندهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
اختلافی در محیط کاری یا خانوادگی تان پیش آمده و یا خواهد آمد. از بحث و جنگ دوری کنید و راه صلح و آشتی را پیش بگیرید، ادامه دادن این اختلاف ضررش بیشتر از منفعتش هست. گاهی از خودگذشتگی بهترین کار است. شخصی با گفتن حرفی تاثیر مهمی روی شما می گذارد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
به انجام کاری اصرار دارید. از کسی که برای شما از دیگران خبر می آورد دوری کنید، نیتش خیر نیست. فشار کاری تان این روزها بیشتر از همیشه است، به تغذیه و استراحتتان اهمیت بدهید وگرنه نمی توانید به این روند ادامه بدهید. برای یک مشکل مالی راه حلی موقتی پیدا می کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
یک جابجایی مکان خواهید داشت. برای یک سرمایه گذاری بزرگ احتیاط کنید. از انجام کاری یا شخصی ناامید شده اید، کمی صبور باشید اوضاع تغییر خواهد کرد، به خودتان فرصت بدهید. به یک سفر کوتاه خواهید رفت. از جایی که توقع ندارید با شنیدن حرفی به واقعیتی پی خواهید برد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک تماس تلفنی خواهید داشت و در مورد موضوع مهمی با شخصی وارد مذاکره و گفتگو می شوید. به صحبت های اطرافیان دقت کنید، از هر حرفی می توان برداشت های مختلف کرد. یک کار خیر را تا دستتان می رسد انجام دهید. شخصی چشمش به دست شماست. با اطرافیانتان کمی مهربانتر باشید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
این روزها می گذرد. برای خبری که به گوشتان رسیده کاری انجام دهید، از کنار آن سرسری نگذرید، یادتان باشد همیشه خیلی زود دیر می شود. حرفتان را تا فرصت دارید رک و پوست کنده بزنید، حاشیه نروید که به تله خواهید افتاد. در مورد یک مسئله کاری تصمیمی ناگهانی خواهید گرفت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه