♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در مورد احساساتتان با خودتان صادق باشید. برای شروع کاری باید با اشخاص دیگری هماهنگ و مقدمات کار را با هم فراهم کنید، غر نزنید و ایراد نگیرید، به جای آن دست به کاری بزنید که فکر می کنید درست است. مدتی‌ست کارهایتان خوب جلو نمی روند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
این هفته شخصی را ملاقات می کنید که تاثیر مهمی در زندگی شما می گذارد. یک دوست با شما دردودل کرده، یادتان باشد تا خودش نخواهد و یا تصمیم نگیرد شما نمی توانید کاری برایش انجام بدهید و یا کمکش کنید، با اصرار بیش از حد او را از خود نرنجانید و از خودتان دور نکنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
برای رسیدن به نیتتان باید به کارهایتان سرعت عمل ببخشید، از همین امروز شروع کنید. هدف‌هایتان را یکبار دیگر بر روی کاغذ بنویسید و حتی اگر لازم است با کسی مشورت کنید. تا آخر سال باید تصمیم های مهمی بگیرید. صبور باشید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
با اتفاق های اخیر به زودی با زندگی جدیدی روبرو خواهید شد. با افرادی وارد معامله می شوید که زیاد مورد اعتمادتان نیستند، بهتر است با آن ها دست به عصا راه بروید. سنگ هایتان را با خودتان وا بکنید و بعد هرکاری که دلتان می گوید انجام دهید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
اوضاع و احوال تحصیلی تان خیلی خوب نیست. بیش از گذشته این روزها به مسائل دیگری غیر از درس مشغول شده اید. برای تغییر باید تلاش کرد. هر لحظه منتظر پاداش و یا عوض شدن شرایط زندگی تان نباشید. نگرانی ها برطرف می شود.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
اگر مشغول کاری هستید برای مدتی توقفی در کارتان پیدا می شود اما دوباره شروع به فعالیت می کنید. با داشته هایتان بسازید و نداشته هایتان را بزرگ نکنید. روزهای روشن در راه است. این روزها هر لحظه ممکن است ناامیدی به سراغتان بیاید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی شما را دعوت به انجام کاری و یا حضور در جمعی می کند، اگر شک دارید بلافاصله جواب ندهید. برای مشکل پیش آمده راه حلی ندارید، بهترین کار این است که اقلاً شنونده خوبی باشد تا از فشارها کم کنید. عشق را سخت نگیرید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
نگاه و نظرتان نسبت به شخصی با رفتارهای اخیرش کاملا تغییر خواهد کرد. سرتان را به چیزی گرم کنید و حواس خودتان را معطوف به آن کنید، پادکست گوش کنید، راه بروید، کتاب بخوانید اما یکجا و ساکن و در تاریکی نمانید، زندگی بالا و پایین دارد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
آدم بعضی وقت ها حرف هایی می زند و یا کارهایی می کند که بلای جان و مالش می شود. در جمعی حرف هایی زده اید که امروز باید تاسف آن ها را بخورید. همیشه قبلا از گفتن حرفی در میان جمع کمی فکر کنید. به هر طریقی شده دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
این روزها علی رغم فشارها لازم است که حواستان را جمع کنید. گذشته را کاملا رها کنید و به اکنون و آینده فکر کنید. در کارها در پی آن باشید که چراغی روشن کنید، خاموش کردن به آسانی فوت کردن است، همه این کار را بلدند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
این روزها در مورد مسئله ای دودل‌ید و برسر دوراهی گیر کرده اید، برای درست تصمیم گرفتن باید بخار را از روی عینک‌تان پاک کنید تا بتوانید درست وضع را ببینید و بعد تصمیم بگیرید. شما برای شخصی کار بزرگ و مهمی می کنید، مهم نیست دیگران چه فکری می کنند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در یک کار گروهی با جسارت با دیگران همراه می شوید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. فرصتی پیدا می کنید تا حرفتان را بزنید و برای خودتان بالاخره کاری بکنید اما متاسفانه قدری کوتاهی می کنید و برای وقت هدر دادن هم بهانه و دستاویز می سازید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه