♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای رسیدن به هدفتان از این شاخه به آن شاخه نپرید، بالعکس از هدفتان دور می شوید. شخصی پیشنهادی به شما می دهد که برایتان حکم نوش‌دارو بعد مرگ سهراب دارد. علی رغم میلتان به جایی و یا به یک میهمانی می روید ولی به شما بسیار خوش خواهد گذشت. فرصت های مناسبی را که سر راهتان قرار می گیرد به آسانی از دست ندهید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
قدر دوستان با وفا و دلسوز خود را بدانید و از کسانی که فقط در شادی ها کنارتان می ایستند جدا شوید. برای ادامه تحصیل هیچوقت دیر نیست. دست دست نکنید حرف دل خود را با شجاعت بر زبان بیاورید و به راحتی به شخصی سودجو نه بگویید. در محیط کار آرامش بیشتری نسبت به محیط خانه دارید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
ملاقات موثر و مثبتی پیش رو دارید که گره گشای مشکل اخیرتان خواهد بود. کمک کردن به اعضای خانواده موجب محبت و دلگرمی اعضای خانواده خواهد شد. به جای شانه خالی کردن از بار مسئولیت ها با آغوش باز پذیرای آن ها باشید، خواهید دید که کارهایتان بهتر هم پیش می روند.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک حرف به ظاهر شوخی را بهتر است جدی بگیرید و خودتان را از موقعیت بدی که در آن گیر کرده اید بیرون بکشید. در مورد یک ملاقات بهتر است شادی و هیجانتان را مخفی و ظاهر را حفظ کنید. شخصی از روی محبت و بی چشم داشت برای شما کار انجام می دهد تا می توانید قدردان این لطف باشید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
برای شخصی که دوست دارید هدیه ای بخرید. هر رابطه ای نیاز به نگهداری و مراقبت دارد، درست همانطور که گلدان نیاز به آب و نور دارد. برای کارهای مهم برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی بسیار ناراحتتان می کند، تا خودتان تحقیق نکرده اید حرف هیچکس را قبول و باور نکنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
روزهای خوبی را شروع کرده اید مواظب باشید وقتتان را هدر ندهید. برای کار جدیدی نقشه کشیده اید اما عجولانه عمل نکنید، تمام مراحل با صبر طی می شود. منصبی مناسب شخصیت خودتان پیدا می کنید، وضعیتتان از این که هست بهتر می شود. با اعصابتان کلنجار نروید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی نیازمند دست کمک به سویتان دراز خواهد کرد اگر اراده کنید می توانید به او کمک کنید. سفری کاری پیش می آید حتما به آن سفر بروید زیرا سود خوبی برایتان به همراه دارد. به یک میهمانی می روید و با اشخاص تازه آشنا می شوید و ساعات خوشی را با آن ها می گذرانید، این دوستان تازه به دردتان خواهند خورد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در یک مشاجره خانوادگی حواستان باشد که به خودتان مسلط باشید، خونسرد بمانید و خود را کنترل کنید. شخصی در اطرافتان هست که لازم است شرایطش را درک کنید، به او سخت نگیرید و با او مهربان تر و صبورتر باشید. با یکی از دوستانتان برای یک خرید به جایی خواهید رفت.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
وقفه ای در انجام کاری نگران و پریشانتان می کند، بد به دلتان راه ندهید این اتفاق می تواند به نفع شما تمام شود. در خانواده اتفاق خوبی خواهد افتاد که همه تان را خوشحال می کند. نذرتان را ادا کنید. آدم های با صفا و یک رنگ را جایگزین دوستان منفعت طلب کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر تلاش کنید و بجنگید اما شک نداشته باشید که نهایتا به آنچه که می خواهید می رسید. سالی پر از عشق و محبت و صفا و یک رنگی را شروع کرده اید. هر روز تا می توانید نسبت به آینده امید بیشتری داشته باشید. درباره هر چیزی با دیدی ناامیدانه نگاه نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شما آدم خوش روزی هستید، به زودی مبلغی به دستتان خواهد رسید. خبری غیر مترقبه می شنوید در کارتان ایده جالبی را به کار می گیرید که برایتان بازدهی بسیار خوبی خواهد داشت. حواستان به شخصی که بی نهایت دوستتان دارد و در هر شرایطی حواسش به شماست باشد. جشنی بزرگ برگزار می شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
نگران شخصی هستید و سعی می کنید به او کمک کنید اما اشتباه می کنید بی دلیل نگران او هستید، با او صحبت بکنید تا متوجه قضایا بشوید. این هفته یک دوست قدیمی را خواهید دید و اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. برای رسیدن به نیتتان کمی تنوع و نوع آوری لازم است. بذله گویی هایتان نظیر ندارد ولی زخم زبان نزنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه