♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای صحبت و مطرح کردن موضوعی مهم با شخصی که دوستش دارید خودتان را آماده می کنید. شما همان چیزی هستید که می اندیشید. در آینه به خودتان نگاه بکنید و از خودتان بپرسید آیا به آنچه که می خواهید باشید رسیده اید. در مورد رابطه عاطفی تان اجازه بدهید کارها آنطور که او می خواهد پیش برود و دائم نجنگید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
این هفته با رسیدن یک خبر مجبور می شوید تغییری در برنامه تان ایجاد کنید. خودخوری نکنید این تغییر نه تنها بد نیست بلکه به نفع شماست. منتظر اتفاقات تلخ و شیرین باشید. آینده هنوز نیامده، با مثبت اندیشی افکار منفی و نا امید کننده را از خودتان دور کنید، شما را به جایی نمی رساند.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
عشق در زندگی هر کسی امر مهمی است آن را دستکم نگیرید. در اطرافتان متاسفانه آدم های حراف کم نیستند و هر کس مخالف ساز شما چیزی می گوید. بهتر است این روزها با توجه به شرایط روحی تان بر اساس حرف دیگران تصمیمی نگیرید. با خودتان صادق باشید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک کار مهم اداری یا مالی بالاخره و بعد از مدت ها به سرانجام خواهد رسید. به کسی قولی داده و تاریخی را تعیین کرده اید حواستان به این قول باشد. هفته آرامی در پیش رو دارید. به ظاهر خود کمی بیشتر اهمیت بدهید، خرج اضافه نکنید اما مرتب و آراسته باشید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در مورد تصمیمی که گرفته اید از هیچکس توقعی نداشته باشید، روی پاهای خود بایستید و از حرف های اضافی دوری و پرهیز کنید. امید و اراده قوی موجب پیشرفتتان خواهد شد. اگر قدری بر سرعت عمل خود بیافزایید کارها بهتر پیش خواهد رفت. برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی می کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
یک هدیه معنوی دلتان را گرم می کند. حواستان به خودتان باشد، بار سنگین تر از توانتان برندارید، چه روحی و چه جسمی فقط به خودتان آسیب می زنید. یک قرار کاری مهم را فراموش می کنید اما نگران نباشید جای جبران دارید. این هفته یک خبر خوش خانوادگی می شنوید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در زمینه کاری یا تحصیلی باید خرجی بکنید و یا چیزی را تهیه کنید تا کارها درست پیش برود. به سلامتتان بیشتر اهمیت بدهید، ورزش کنید یا هر روز یک ساعتی پیاده روی کنید. قبل از دیگران خودتان باید برای حرفتان ارزش قائل شوید و کاری که دیگران را از انجامش منع می کنید خودتان انجام ندهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
ایمان داشته باشید و از سخنان دیگران ناراحت نشوید. با اراده و سرعت عمل بالاتری اقدام کنید و مواظب تمام جوانب کار باشید. حواستان باشد راز دل خودتان را غیر از پدر و مادر با کسی در میان نگذارید. از انجام کاری در گذشته پشیمان شده اید اما هنوز دنیا به آخر نرسیده.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
بیهوده غضه نخورید شما فرصت دارید تا اشتباهات گذشته را درست بکنید. از کسی دلخور شده اید بروید و با او صحبت و آشتی کنید. شخصی که دوستتان دارد شما را عمیقا زیر ذربین قرار داده و امتحان می کند، چنان رفتار کنید تا از آزمایش ها سربلند بیرون بیایید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
باید در نحوه زندگی تان کم کم تغییراتی ایجاد کنید تا هم خودتان و هم خانواده تان در آرامش قرار بگیرند. خبر های خوب تحصیلی یا کاری و یا مالی در راه است. این هفته یک پروژه نیم تمام را به پایان می رسانید و بالاخره نفسی به راحتی می کشید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
از شما دعوتی بعمل آمده که در قبول کردن آن تردید دارید. دلایل رد یا قبول کردنتان را بنویسید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید. در مورد نیتتان دنبال فهمیدن چیزی هستید، جواب یک سوال، بهتر است این سوال را از آدم درستی بپرسید. رضایت در انجام کاری لبخند به لبتان می آورد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
اگر یک طرفه به قاضی بروید راضی برمی گردید اما کمکی به حل مشکل تان نمی کنید. این روزها از لحاظ کاری سرتان بسیار شلوغ است و هر لحظه نگرانید تا رشته کار از دستتان در برود، بهتر است تا می توانید برنامه ریزی داشته باشید و از تفریحات کم کنید. حرفی غیرمستقیم به گوشتان می رسد که دلخورتان می کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه