♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای دیگری نسخه نپیچید، اگر می توانید برای قایق در گل مانده خودتان کاری بکنید. راه های تکراری رفتن بس است، جسارت به خرج دهید و کار تازه ای بکنید این همه نترسید شما یکبار زندگی می کنید. در یک رابطه دوستانه کاسه داغ تر از آش شده اید و حالا عصبانی و پشیمان هستید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به جای کلافگی از این اتفاق درس بگیرید تا دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. یک میهمان ناخوانده دارید که با خودش به خانه‌تان صفا و عشق می آورد. یک گره مالی از جایی که فکرش را نمی کنید باز می شود. طرف مقابلتان مهربان و با محبت است با او شادی و زندگی آرامی دارید قدرش را بدانید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
آدم احساسی هستید که عشق را سرلوحه زندگی می دانید. در مورد یک مسئله کاری از همه چیز و همه کس گله دارید اما به زودی درها به رویتان باز می شود. زندگی پر رونقی خواهید داشت اگر سعی کنید از عقل خود کمک بگیرید و بر احساساتتان غلبه کنید. گمشده تان پیدا می شود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شما اندوه و رنج فراوانی را تحمل کرده اید. دائم افسوس گذشته را می خورید اما یادتان باشد ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. باید قدم تازه ای بردارید، گذشته را رها سازید و اندیشه های بد را پاک کنید. شلوغی در زندگی تان کلافه تان کرده، زمان این شلوغی کوتاه است.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
مسافرت برایتان بهترین مسکن است در زندگی تان تحولی اساسی در حال شکل گرفتن است دوستانتان را از روی ظاهرشان انتخاب نکنید، ببینید چه کسی در روزهای سخت کنارتان بوده. این اواخر تجربه بدی داشته اید که دلتان نمی خواهد با هیچ کس در مورد آن صحبت کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
رفتار یک دوست را تا وقتی با او صحبت نکرده و توضیحاتش را نشنیده اید قضاوت نکنید. نمی شود که هر چیزی به چشمتان برسد دلتان بخواهد، مناسب با درآمدتان خرج کنید تا زیر بار قرض نروید. چشم و هم چشمی کار ابلهان است. بر سر یک دو راهی احساسی قرار می گیرید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
حواستان باشد از روی ترس تصمیم نگیرید، وگرنه تا ابد باید بترسید. راز دلتان را به کسی که به تازگی با او آشنا شده اید نگویید. شما از قدرت رهبری جمع برخوردارید. از این استعداد ذاتی تان باید به درستی استفاده کنید. شما می توانید به خیلی ها کمک کنید. تصمیم های درست بگیرید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
دل و جرات زیادی دارید. با این شهامت دست به کارهای بزرگ بزنید تا رویاهایتان به تحقق بپیوندد. این روزها موقع خوبی برای نقشه کشیدن برای آینده است. هر چه بخواهید همان می شود. یک بحث ساده را تبدیل به یک مسئله بغرنج نکنید. به یک میهمانی دعوت می شوید اما علاقه ای برای رفتن ندارید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای انجام تصمیمی که گرفته اید عجله نکنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. به خودتان زمان بدهید . رفتار یک دوست این روزها تغییر کرده و کمی نگرانتان کرده، با او صبور باشید. منتظر شنیدن خبر یا نامه یا نتایج امتحانی هستید. این روزها بهتر است خیلی به خودتان سخت نگیرید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بدانید که کارهای خوب گذشته تان باعث شده در مقابل موانع و مشکلات از حمایت دوستان و اطرافیان برخوردار شوید، از خودتان بیشتر توقع داشته باشید و به خودتان سخت بگیرید. شما می توانید به آنچه که می خواهید برسید. برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی می کنید. این سفر روی روحیه تان تاثیر خوبی می گذارد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
دوستی احتیاج دارد با شما صحبت کند، این فرصت را به او بدهید و به حرفهایش گوش کنید. اگر توانستید به او فرصت دوباره بدهید. برای رفع مشکلات از آن فرار نکنید با آن رویه رو شوید. برای اشتباهی که نکرده اید، عذرخواهی نکنید. صحبت کنید و سوء تفاهم را برطرف کنید، پشیمان نمی شوید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در محیط کار یا تحصیل ایده ای را مطرح می کنید که با استقبال جمع روبرو نمی شود، ناامید نشوید ، ایده تان را پرورش بدهید. از دوستی راه دور، خبری می شنوید که بسیار خوشحالتان می کند. برای رسیدن به نیت تان باید بیشتر تلاش کنید. وقت تان را صرف کارهای بیهوده نکنید. فرصت را از دست ندهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه