♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
یک خواسته قلبی دارید که برای رسیدن به آن وقتش رسیده که اآن را به زبان بیاورید. رفتار شخصی شما را ناراحت کرده، الان وقت برخورد نیست با بی‌تفاوتی از کنار او بگذرید. از هر کاهی کوهی نسازید، برای مسائل به اندازه اهمیت‌شان ارزش قائل شوید این روزها شما مسائل مهم تری دارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
برای رسیدن به نیتتان باید بیشتر وقت بگذارید و تلاش کنید. برای رفتن به جایی و انجام کاری مهم تدارک خواهید دید. میخواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوماً نباید گران باشد تا به چشم بیایید، کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند از دلتان بپرسید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
هوشیار باشید اتفاقات بزرگی در اطرافتان در حال وقوع است. خبری خوب برای دیگران خواهید داشت. در مورد کارهایتان سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید تا از قافله عقب نمانید. اخبار را از منبع موثق پیگیری کنید. در رابطه احساسی تان همه چیز آنطور که می خواهید پیش خواهد رفت.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
اگر می خواهید زندگی آرام تری داشته باشید کمی به دیگران آسانتر بگیرید و توقعتان را کم کنید. اگر از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید به فکر دیگران باشید، عکس العمل کار نیک‌تان به شما بر می گردد. کاری را که می کنید با عشق انجام بدهید و پیشرفت‌تان را در ذهنتان هر روز بزرگتر کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
برای انجام یک معامله مجبور می شوید کمی دست نگه دارید. آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید یادتان باشد شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را. برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی‌تان ارزش بیشتری قائل شوید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد، قدر خود را بدانید. برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه‌ریزی‌تان را تغییر بدهید. به خواب و استراحتتان بیشتر اهمیت بدهید. با شخصی که با شما هم عقیده نیست بیهوده نجنگید، از او بگذرید و کار خودتان را بکنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
کارهایی را که در طول هفته باید انجام بدهید بنویسید و کمی در مورد آنها فکر کنید و انگیزه‌تان را از انجام این کارها مشخص کنید، ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته ها و آرزوهایتان حرکت می کنید. اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید بهتر است به فکر یک تغییر باشید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. هر دعوایی می تواند یک روزی به آشتی بیانجامد کینه و انتقام را فراموش کنید راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیتتان یادتان باشد هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
انجام کاری که از آن سررشته ای ندارید به دیگران بسپارید تا به مشکلاتتان اضافه نکنید. برای شنیدن یک خبر و یا گرفتن نتایج امتحانی بسیار بی تاب هستید و کلافه، بین کسی که به شما وفادار است و شخصی که به شما خیانت می کند فرق بگذارید هر کسی لایق نام رفاقت نیست.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
اگر شخصی برایتان مهم است علاقه تان را در عمل نشان دهید، همه بلدند حرف بزنند. پروژه های نیم تمام‌تان را اول تمام کنید و بعد به دنبال کار تازه باشید بی نظمی به ضررتان تمام می شود. در مورد رابطه عاطفی‌تان یادتان باشد که عشق نیاز به مراقبت و توجه دارد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
غیر از این اگر رفتار کنید طرف مقابلتان روز به روز دلسردتر می شود. در محیط کار شخصی با چرب زبانی می خواهد برای انجام کاری از شما سوءاستفاده کند حواستان را جمع کنید. در یک مسئله کاری یا خانوادگی شنیدن جوابی که انتظارش را ندارید سخت غافلگیرتان می کند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
دوستان خوب و با محبتی اطرافتان هستند که هنگام نیاز روی حمایت شما حساب می کنند. اگر به تازگی ازدواج کرده اید یک اتفاق مبارک در آینده ای نزدیک شما را خوشحال خواهد کرد. حرف از جابجایی مکان پیش آمده و شما باید تصمیم آخر را بگیرید. به دنبال موقعیت بهتری هستید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه