♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
شخصی که برایتان بسیار عزیز است به سفر دوری خواهد رفت. یک دوست با انجام کاری یا گفتن حرفی خیالتان را از مسئله‌ای که نگرانش هستید راحت می‌کند. برای رفتن به جایی و دیدار شخصی نقشه می‌کشید و برنامه ریزی می‌کنید. برای ادامه تحصیل و یا بروز کردن اطلاعاتتان هیچ وقت دیر نیست.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در رابطه عاطفی شما تا به امروز دوران سختی را گذرانده اید، بعد از این سعی کنید از او دور نشوید و آزارش ندهید. شما هردو سزاوار یک زندگی آرام هستید. نگرانی تان را با فردی خردمند و باتجربه در میان بگذارید و کمک بخواهید. همه چیز بهتر از آنکه توقع دارید پیش خواهد رفت.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
ضرری مالی کرده اید اما ناراحت نباشید، تجربه با ارزشی بدست آورده‌اید از این پس عاقلانه‌تر رفتار کنید و به همه‌کس اعتماد نکنید. ملاقاتی برای تغییر شغل یا مکان صورت می گیرد، مقدمات انجام این کار را سریعتر فراهم کنید و نگران نباشید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شک و تردید را از خودتان دور کنید. شخصی پیشنهادی مالی به شما می‌دهد، حواستان باشد پولتان را کجا و برای چه کاری خرج می‌کنید. ارتباطتان با شخصی که باورش برایتان سخت است برقرار می شود و ملاقاتش می‌کنید، سعی کنید تا می‌توانید خودتان باشید و بیش از حرف زدن گوش کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
حرف کسی که می‌گوید دوستتان دارد را باور کنید. این روزها تا می توانید حواستان را جمع و از مال و اموالتان بیشتر مراقبت کنید. یه یک سفر کوتاه کاری می‌روید. فرصت‌های زندگی را بیهوده از دست ندهید. در انتخاب دوست بهتر است سخت‌گیرتر باشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
شخصی در اطرافتان به زندگی شما غبطه می‌خورد. چشم و هم چشمی زهر کشنده زندگی‌ست از او دوری کنید. حرفی شنیده اید که باعث ناراحتی‌تان شده، بهتر است برخلاف همیشه قبل از برخورد به دلیل ناراحت شدنتان خوب فکر کنید. معامله با یک دوست خرید یا فروش برایتان سودآور است.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به یک مراسم شادی دعوت می‌شوید، بهتر است در قبول این دعوت کمی تردید کنید. در محیط کار و یا در خانواده روی فرضیه‌ای که دارید بیش از اندازه پافشاری می‌کنید کمی آرام بگیرید و زمان بدهید تا به واقعیت برسید. هفته‌ای درخشان در زمینه تحصیلی، تجاری و یا احساسی خواهید داشت.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
دلتان می خواهد برای شخصی که به او علاقه دارید کاری انجام بدهید، دست دست نکنید همان کاری را انجام بدهید که می دانید خوشحالش می‌کند. یک به ظاهر دوست با گفتن جمله ای و یا رساندن خبری شما را عصبانی می‌کند، او خیرخواه نیست از خودتان دورش کنید. از راز دل خود با کسی صحبت نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در رابطه عاطفی تان به زودی دنیا بروفق مرادتان می شود و اوضاع آن‌طور که دوست دارید پیش میرود. قدم یک نورسیده خیر است و با خودش برکت می‌آورد. در خانواده دیدارها تازه خواهد شد و نوری به دلتان خواهد افتاد. برای کسی دل بسوزانید که حضور شما را در زندگی اش مهم میداند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
گاهی لازم است دلتان اول برای خودتان بتپد. پیشنهادی کاری یا تحصیلی به شما می شود که بهتر است سرسری از کنارش رد نشوید. به جمعی تازه می روید و با اشخاص جدیدی آشنا می‌شوید. به هر طریقی که می توانید از دایره روزمرگی‌هایتان خارج شوید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در زندگی‌تان تنوعی ایجاد کنید. برای افزایش درآمدتان بهتر است با یک نفر در زمینه ای مرتبط با کارتان مشورت کنید. شما نمی‌توانید به انتظار معجره بنشینید. خبری خوش میشنوید که برایش مژدگانی می‌دهید و خیرات می کنید. فردی یا عزمی راسخ ، با اراده و پشتکار هستید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
این روزها شما بر کل امور زندگی تسلط و هوشیاری دارید. تلاش و کوشش‌تان در به دست آوردن آنچه می‌خواهید موجب احترام همگان می‌شود. اطرافیانتان بسیار دوستتان دارند اما شما گاهی بیش از اندازه زودرنج و پرتوقع می شوید. قرض کوچکی دارید که ادا می شود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه