♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در یک مسئله خانوادگی نظر شما پرسیده می شود، اگر حرفی می زنید سعی کنید تلخ نباشید. اگر از خودگذشتگی یا محبتی می کنید منت نگذارید و نشان ندهید که از روی اجبار است، کم کم خواهید دید که این کار ارزشش را داشته و دوست داشتن و محبت دیگران را برایتان به ارمغان می آورد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
برای انجام یک کار بیش از حد برنامه ریزی می کنید، بعضی چیزها از کنترل شما خارج است، کمی آسان تر بگیرید تا بتوانید زودتر دست به کار شوید. دیدار با شخصی در مکانی که توقعش را ندارید غافلگیرتان می کند. از شخصی که در اطرافتان زندگی اش در ظاهرش خلاصه شده فاصله بگیرید تا آرام‌تر زندگی کنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یک درد جسمانی مزمن و کهنه شده و این روزها امانتان را بریده، حتما با یک پزشک متخصص در مورد آن مشورت کنید. انجام یک معامله خرید یا فروش باری را از روی دوشتان بر می دارد و اعصابتان آرام‌تر می شود. حرف های شخصی روی شما تاثیر عمیقی می گذارد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در یک بحث کاری یا خانوادگی بیش از حد روی نظرتان پافشاری نکنید، تاثیر معکوس می گذارد. با شنیدن اسم شخصی نفستان تنگ می شود، صبور و خوددار باشید. کاری که انجامش به نظرتان غیر ممکن است انجام خواهد شد و لبخند رضایت بر لبتان خواهد نشست.
♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

هر کس در توانایی نیکی نکند در ناتوانی سختی می بیند، در حد توانتان به شخصی در اطرافتان که به کمک شما بسیار احتیاج دارد کمک کنید، وضع مالی او خوب نیست اما می تواند زمان سختی شما یار و همراهتان باشد، او به گونه ای دیگر جبران می کند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در مورد یک مسئله خانوادگی شاید زیاد جالب نباشد تا از شما نظری خواسته نشده دخالتی بکنید یا حرفی بزنید. بهتر است انرژی تان را جای دیگری خرج کنید. حامل خبری خوب برای دیگران خواهید شد. در مورد کارتان سعی کنید تا می توانید خودتان را بروز نگه دارید و از قافله عقب نمانید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای رفتن به جایی تدارک خواهید دید. می خواهید برای شخصی هدیه ای بگیرید، یادتان باشد هدیه لزوما نباید گران باشد تا به چشم بیاید. کاری را انجام دهید که می دانید خوشحالش می کند. در رابطه احساسی‌تان همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. به فکر ادا کردن نذرتان باشید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
اگر می خواهید زندگی راحت تری داشته باشید، کمی به دیگران آسان تر بگیرید و توقعتان را کمتر کنید. زمانی که از لحاظ مادی در رفاه به سر می برید، به فکر نیازمندان هم باشید. عکس العمل کار نیک تان به شما بر می گردد. کارهایتان را با عشق انجام دهید و پیشرفت هایتان را در ذهنتان بزرگتر کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای انجام یک معامله خرید یا فروش کمی دست نگه دارید. آرام آرام از شخصی که به اندازه کافی برای شما و عشق شما ارزش قائل نیست فاصله بگیرید. یادتان باشد که شما نمی توانید هیچ کس را تغییر بدهید مگر خودتان را. برای انجام کاری از شما دعوت خواهد شد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای مهربانی ها و چشم و دل پاکی تان ارزش بیشتری قائل شوید. شما مستحق این هستید که کسی عاشقتان باشد. برای رسیدن به هدفتان مجبور می شوید بخشی از برنامه ریزی تان را تغییر بدهید. قدر خودتان را بدانید و به خواب و استراحت‌تان بیشتر اهمیت بدهید. استقلال خود را حفظ کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
از یاد نبرید که اعمال کوچک می توانند نتایج بسیار بزرگی را به همراه داشته باشند. کارهایی را که در طول هفته انجام می دهید روی کاغذی بنویسید و کمی در مورد تک تک آن ها فکر کنید و انگیزه تان را از انجام آن کارها مشخص کنید. ببینید آیا در زندگی خوشحال هستید، آیا به سمت خواسته و آرزوهاهایتان حرکت می کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
اگر در تحصیل و یا در تجارت و کسب و کار به راهی که باید نرفته اید، حالا وقت آن است که به فکر تغییر باشید. هر دعوایی می تواند یک روز به آشتی بینجامد، کینه و انتقام را فراموش کنید و راه بخشش را پیش بگیرید. در مورد نیت تان یادتان باشد، هر کاری سعی و کوشش خودش را می طلبد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه