♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این روزها وقتتان را صرف کاری می کنید که تمام انرژی تان را گرفته، کمی از کار فاصله بگیرید و به آنچه که می کنید و فواید و مضراتش بیشتر فکر کنید. شخصی در کنارتان هست که برایتان نعمت است حواستان به او بیشتر باشد. برای آدم های دوست داشتنی اطرافتان بیشتر وقت بگذارید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از اضطرابتان کم کنید وگرنه در یک تصمیم گیری دچار خطا می شوید. به یاد داشته باشید وقتی قهرمانی بازنده می شود همیشه بهتر از قبل عمل می کند، شما حالا تجربه کسب کرده اید و این به بهبود مهارت هایتان منجر خواهد شد. خودتان را باور داشته باشید تا هر روز به جلو پیش بروید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
با دست روی دست گذاشتن شکست های ناخوشایند زندگی تان را پذیرا نشوید، همین امروز برای تغییر شرایطتان کاری بکنید. مبلغی به دستتان می رسد که توقع دریافتش به این زودی را ندارید. برای سفری برنامه ریزی کرده اید که بهم خواهد خورد. برای شخصی کار مهمی انجام خواهید داد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
دست به کاری زده اید و یا می خواهید بزنید که از عواقبش بسیار نگرانید. تمامی جوانب را بسنجید و بعد وارد میدان شوید. برای رفتن یک مجوز ساده هر روز در رفت و آمدید. عزیزی از راه دور سراغتان را می گیرد و غافلگیرتان می کند. نذرتان را ادا کنید همه چیز روبراه می شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
انجام یک کار را مدام پشت گوش می اندازید، شما با این کار اهل خانه را کلافه و ناراحت می کنید. اگر می خواهید به خواسته هایتان احترام بگذارند به خواسته های دیگران احترام بگذارید. از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یک نارفیق غافل نباشید، او حسودی می کند خیرخواه نیست.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید، خیلی زود پشیمان خواهید شد. ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. به خانواده خود بیشتر احترام بذارید. حواستان به کودکی در اطرافتان باشد. او به توجه بیشتری نیاز دارد. برای یک سرمایه گذاری تحصیلی یا کاری بهتر است عجله نکنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
حرفی به شخصی زده اید و در او طوفان به پا کرده اید، تا دیر نشده با او صحبت کنید و اگر می توانید آرامش کنید. پیشنهادی کاری به شما شده که شما برای پذیرفتنش دودل هستید. با خودتان صادق باشید. این روزها بسیار دلتنگ هستید. اجازه ندهید دلتنگی سیل شود و با خودش ببردتان .

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
ساختن هر چیزی انگیزه می خواهد و آستین بالا زده. اگر برای انجام این کار انگیزه کافی ندارید، جواب مثبت ندهید. از چاله به چاه خواهید افتاد. حواستان باشد، ناخواسته وارد حریم شخصی دیگران نشوید و برای خودتان دشمن درست نکنید. به زندگی خودتان اهمیت بیشتری بدهید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
یک هدیه کوچک دریافت می کنید که لبخند بر لبتان می آورد. یک بیماری کم اهمیت را پشت سر می گذارید. جواب یک پیغام دقیقا همان چیزی خواهد بود که منتظرش هستید. اتفاقات خوبی در راه است. کمی صبور باشید و با خودتان مهربان تر رفتار کنید و خواسته های قدیم را به یاد بیاورید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
مدتی است که احساس می کنید مقصد مورد نظر و دلخواه خود را گم کرده اید. به یاد داشته باشید که شور و شوق به علاوه آمادگی و توانایی ذهنیت تان را نسبت به مقصدتان شفاف می کند. خواستن توانستن است. با خود و دیگران رو راست و صادق باشید از خود الگویی مناسب برای اطرافیان تان بسازید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
اگر بخواهید به خود انگیزه بدهید لازم است به قول ها و وعده هایتان عمل کنید تا دیگران نیز بتوانند روی شما و حرفتان حساب کنند. انتظار نداشته باشید یک شبه و به طور ناگهانی به همه خواسته هایتان برسید. برای رسیدن به هدفتان باید سعی و تلاش بیشتری بکنید و ضمنا از تنبلی هایتان کم کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
از خطاهای کوچک دوستان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آنها برخورد کنید. اگر بر سر هر مسئله کوچک بخواهید بجنگید، به زودی هیچ دوستی در اطرافتان باقی نمی ماند. حواستان به سلامت تان باشد و آن را جدی بگیرید. یادتان باشد جنبه افراد متفاوت است، حرفی نزنید که خجالت زده بشوید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه