♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
به زودی مشغله کاری تان دوچندان می شود. در امور دیگران دخالت نکنید بگذارید هر کسی هر کاری دوست دارد انجام بدهد، احترام خودتان را نگه دارید. برای رسیدن خبری کاری یا تحصیلی باید کمی بیشتر صبر کنید. از کسی که می گوید شما را به اندازه کافی دوست دارد فاصله بگیرید، او از شما سوءاستفاده می کند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
برای انجام کاری که به شما قبلا هشدار داده شده و از آن منع شده اید بهتر است دوباره فکر و کمی بیشتر صبر کنید، این کار ارزشش را ندارد. در رابطه با شخصی بهتر است تا دیر نشده مرزهایتان را به او یادآوری کنید وگرنه اتفاق بدی خواهد افتاد که شما را بسیار ناراحت خواهد کرد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
یک پیشنهاد کاری به شما می شود چشم بسته هیچ حرفی را قبول نکنید، جوانب احتیاط را حتما بسنجید. سالی پر از هیجان و تغییرات و نوآوری پیش رو دارید، شما مدتهاست که منتظر این روزها هستید. در مورد نیتتان خیالتان راحت باشد بالاخره همان می شود که می خواهید، فقط کمی صبر و حوصله به خرج دهید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
فردی مقبول، کم حرف، هوشیار، مهربان و خیرخواه هستید. استعدادهایتان زیاد است. یادتان نرود شما قادر به هرکاری که بخواهید هستید. منبع درآمد خوبی برای خودتان به راه می اندازید. رنگ سبز و آبی روشن در حفظ تعادل برایتان مهم است. شما این روزها نیاز دارید که حواستان متمرکز باشد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شخصی که فکرتان را به خودش مشغول کرده آدم بی وفایی نیست اما شرایطش سخت است و هنوز هم هزار سوال در سر دارد. بهتر است به تک تک این سوال ها جواب بدهید. باید تصمیم مهمی کاری یا تحصیلی بگیرید. برای تغییر منزل یا شهر جدید خود را آماده سازید، همه چیز روبراه می شود.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دنبال چیزی هستید که رسیدن به آن کار آسانی نیست اما یادتان باشد خواستن توانستن است. برای رسیدن به هدف اصلی تان هدف های کوچکتر تعریف کنید تا قدم به قدم به آن نزدیک شوید و دلسرد نشوید. برای انجام کاری روی حرف شخصی حساب باز می کنید که به قولش عمل نمی کند.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
کار را خودتان انجام دهید و بیش از این دست دست و وقت تلف نکنید. برای خودتان یک هدیه کوچک بخرید و قدر خودتان را بیشتر بدانید. به سلامت روحی و جسمی تان اهمیت بدهید. شما این اواخر به شدت از خودتان کار کشیده اید و خسته اید. شخصی برایتان حامل خبری خوب است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
توصیه می شود تمام افکار خودمحورانه تان را کنار بگذارید و دلی دریایی و بخشنده داشته باشید. از هر دست بدهید از همان دست پس خواهید گرفت بخصوص حالا که از انرژی زیادی برخوردارید. به جای واکنش تند احساسی نشان دادن بهتر است به درک احساسات قلبی خود بپردازید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
دوره ای نوید بخش و طلایی در پیش رو دارید. برای حاجت خویش واقعاً تلاش کرده اید، شک نکنید نتیجه همان می شود که می خواهید. کاری را زودتر از آنچه که توقع دارید تمام خواهید کرد، بیهوده برای خودتان بزرگش نکنید. اطراف خودتان را شلوغ کرده اید اگر به این شکل پیش بروید شیرازه کار از دستتان خارج خواهد شد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
این که نظم و انضباط برایتان اهمیت دارد یک امر مثبت است، نگذارید انتقادهای دیگران شما را از این عادت خوب باز دارد. انتظارتان به سر خواهد رسید، به کسی که می خواهید می رسید و از رقیب جلو می زنید. خواب‌هایتان را برای دیگران تعریف نکنید. برای رفتن به جایی از شما دعوت خواهد شد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
به اصرار دیگران اهمیت ندهید، اگر نمی خواهید در این جمع حضور داشته باشید یک نه بگوید و نروید. مردم از کسی که دائم ناله می کند آرام آرام دور می شود. شخصی که دلتان برای دیدنش لک زده به زودی خواهید دید. یا کاری را انجام ندهید یا اگر انجام دادید دائم در موردش حرف و یا غر نزنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
نگران دوستی هستید که بهتر است برای مدتی او را به حال خودش رها کنید. اگر می خواهید از قافله عقب نمانید بهتر است شما نیز به اموری دقت داشته باشید که اطرافیانتان به آن ها دقت زیادی دارند. برای حضور در جمعی به خودتان برسید اما زیاده روی نکنید، بی دلیل اعتماد به نفستان را از دست می دهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه