♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای رسیدن به نیتتان بی صبر و بی تابید حق دارید اما همچنان باید صبر و تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی سالم نباید خواست و نظر هیچکس به دیگری تحمیل شود. رابطه ای که درش احترام نباشد دوام ندارد. دیدار یک دوست گذشته ها را به یادتان می آورد و دری به رویتان می گشاید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به یک سفر می روید. خرج یک کار خیر جور می شود. سرعت زندگی تان این روزها بالاست و شما دائم احساس خستگی می کنید. این روزها زندگی تان از نظم و ترتیب خارج شده و شکل زندگی معمولی را ندارد، اگر به دور و برتان نگاه کنید متوجه می شوید هیچ چیز در سرجای خودش قرار نگرفته.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
یک احساس تازه را به زودی تجربه می کنید، چیزی مثل گرفتن وام یا برنده شدن مبلغی، این پول برایتان پربرکت خواهد بود. حواستان باشد یک شبه آن را برباد ندهید. در یک بحث مالی یا ارثی نیاز به یک وکیل دارید تا از حقوق قانونی خودتان آگاه بشوید، احتیاط کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
مشکل اداری تان به زودی حل می شود و به نتیجه مثبت و دلخواهتان می رسید. یک فکر جالب به ذهنتان می رسد، دنبالش را بگیرید. برای مراجعه به پزشک امروز و فردا نکنید. در برابر جمع دوستانتان حق را بگویید هرچند به ضررتان باشد. به یک دوست برای انجام کاری کمک می کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
مدتی است که برای یک جابجایی یا تغییر با کسی بحث یا مذاکره می کنید. به حرف های شخصی که ضد و نقیض حرف می زند گوش نکنید. کاری را که باید مدتها پیش عزمتان را جزم کرده و برایش تصمیم مهمی می گرفتید و انجام می دادید بالاخره این هفته انجام می دهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
یک طوفان از سرتان می گذرد، شکرگزار باشید. رویایی با یک واقعیت قلبتان را به درد می آورد، غمگین نباشید این روزها هم می گذرد. شخص نزدیکی به شما چیزی را از شما پنهان می کند. رفتن به یک سفر کوتاه به شما پیشنهاد می شود، درباره آن بیشتر فکر کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
علیرغم تمام فشارها و مشکلات این روزها، شما مثل کوه استوار هستید .تا به حال از خودتان استقامت بسیاری نشان داده اید. مسئولیت های زیادی را به دوش گرفته اید کمی دیگر طاقت بیاورید. شما توان انجام دادن کارها را خواهید داشت. تا چند وقت دیگر به خواسته بزرگتان می رسید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در مورد یک مسئله کاری راه را اشتباه رفته اید، حالا وقت آن است که اشتباهات گذشته را جبران کنید. در رابطه احساسی تان برای رسیدن به خواسته تان باید مدتی پا روی دلتان بگذارید و سکوت کنید. با شخصی که شما را بازی می دهد تا خدا و خرما را داشته باشد، صحبت و تکلیفش را مشخص کنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
اجازه ندهید هیچکس به هیچ دلیل از شما سوء استفاده کند. در مورد یک مسئله کاری با یک شکست ناامید نشوید، درسش را بگیرید و دوباره شروع کنید. یکی از دوستانتان از چیزی ترسیده و نگران است. در کنارش باشید و به او آرامش خاطر بدهید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
بیش از اندازه به حرف دیگران توجه نکنید و به سن و سال خود نگاه نکنید، به انرژی تان توجه کنید. هنوز زمان برای رسیدن به آنچه که می خواهید وجود دارد. با تلاش در کاری که به آن باور دارید به جایی می رسید که باورتان نمی شود. افسردگی و گوشه گیری را کنار بگذارید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
هر روز خورشید با طلوعش شروع یک روز جدید را نوید می دهد. در روز جدید شما هم باید جدید باشید. یک بلا از سرتان گذشته و خودتان خبر ندارید. خاطرات گذشته آزارتان می دهد، آنها را اینقدر مرور نکنید. به فرداها و حرکت رو به جلو فکر کنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
همه کس لایق بخشیدن نیستند. ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان. نه ببخشید و نه فراموش کنید تا به حق تان برسید. یک اتفاق یا مشاجره سخت، به شدت به‌هم‌تان می ریزد. زیاد آن را جدی نگیرید و برای خودتان بزرگش نکنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه