♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای مشکل پیش آمده فعلا دنبال راه حل باشید نه مقصر، در غیر اینصورت از اینکه زمان را برای جبران از دست داده اید بیشتر خودتان را سرزنش می کنید. مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. از شخصی در اطرافتان که دائما عصبانی است فاصله بگیرید تا رفتارش دامن شما را نگیرد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
اجازه ندهید یک آشنا شما را وادار به کاری بکند که نمی خواهید، جلوی او بایستید و نه بگویید. فکرتان را به کار یا نقشه خاصی محدود نکنید، وسیع تر بیندیشید و فرصت را از دست دهید ممکن است دیگر شانس به شما رو نکند. قدر یک دوست باوفای خود را بدانید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
یادتان باشد شما قرار است پله پله بالا بروید بنابراین از وضع موجود این همه گله نکنید. به والدین خود احترام بیشتری بگذارید و صله رحم و رفت و آمد با فامیل را فراموش نکنید. این روزها بهتر است در امور مالی سنجیده تر عمل کنید و بی گدار به آب نزنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
از کسی دلخور شده اید و فکر می کنید او شما را درک نمی کند بهتر است بدانید هر کس مشکلات خاص خودش را دارد و نباید زیاد از دیگران متوقع بود، روی پای خودتان بایستید تا محتاج دیگران نباشید. یک مسئله عاطفی و احساسی مدتهاست کلافه تان کرده و افکارتان را مختل کرده.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
مسئله ی خانوادگی تان آرام آرام به جریان درست می افتد و برطرف می شود. بهتر است کمی صبور و بخشنده تر باشید. نگران یک مسئله کاری یا تحصیلی هستید، اوضاع تغییر خواهد کرد و نگرانی تان برطرف می شود. سعی کنید تا می توانید خودتان را به روز نگه دارید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به جشنی دعوت می شوید که با بی میلی می روید اما بسیار به شما خوش خواهد گذشت. یک اتفاق خوب در راه است که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. برای انجام یک معامله و یا انجام یک کار حقوقی به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد. رابطه عاطفی تان یک قدم بزرگ رو به جلو خواهد رفت.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای گفتن حرفی یا انجام کاری در محیط تحصیلی یا کاری بازخواست می شوید. یک عادت بد را که تابحال چندین بار برایتان مشکل ساز شده تا دیرتر نشده کنار بگذارید. با شنیدن یک خبر خوش نفس راحتی خواهید کشید. رفتن به جایی خاطرات خوشی را برایتان زنده می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از دست دوستان دو رو در رنج و عذابید و دلتان می خواهد هرچه زودتر از دستشان خلاص شوید، این کار فقط با درایت و تدبیر شما میسر می شود. هدف بزرگی دارید که کم کم به آن می رسید، در این راه از هیچ تلاش و کوششی نباید دریغ کنید. باید به دیدار شخصی بروید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
طعن و کنایه های یک حسود در اراده محکم شما تاثیری ندارد. تلفنی خبر مهمی به گوشتان می رسد که زندگی شما را دچار تغییر و دگرگونی می کند. برای ادامه تحصیل هیچ وقت دیر نیست. تغییر و تحول در کارتان را جدی بگیرید، فرصت خوبی به دست خواهید آورد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی که رفتاری نادرست داشته با برخورد آرام و منطقی شما پشیمان می شود و درخواست بخشش می کند او را ببخشید، اشتباه کرده و قصد بدی نداشته. اگر سریع عمل کنید می توانید با یک پیشنهاد تغییری مثبت در وضعیت کاری‌تان ایجاد کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شخصی تازه از راه رسیده و با حضورش به زندگی تان برکت می دهد. می خواهید دست به کاری بزرگ و مهم بزنید اما بر سر دو راهی گیر کرده اید یادتان باشد مسئله ای که روزی برایتان بسیار مهم بوده امروز دیگر برایتان اهمیتی ندارد با توجه به این موضوع تصمیم درست را بگیرید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با گفتن یک حرف حق به شخصی که برایتان مهم است او را عصبانی و خشمگین می کنید. از عکس العمل او نرنجید هم شما باید حرفتان را بزنید و هم او نیاز دارد که واقعیت ها را بشنود. شخصی در اطرافتان از بیماری رنج می برد در حد توانتان به او کمک کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه