♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
از فکر رفتن به جایی و یا حضور در جمعی دچار اضطراب می شوید. بحرانی را به خوبی پشت سر گذاشته‌اید. روابطتان با اطرافیان بسیار بهتر از گذشته خواهد بود. با کمی تلاش و برنامه ریزی می‌توانید به هدف‌های مورد نظر و دلخواهتان برسید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از یک بیماری جسمی رنج می‌برید، بهتر است هرچه زودتر پیش متخصص بروید. در مورد نیتتان هنوز وقت مناسب نرسیده، بهتر است کمی صبورتر باشید. اجازه ندهید دیگران به جای شما فکر کرده و وارد عمل شوند. برای انجام کار مهمی که در ذهن دارید بی گدار به آب نزنید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
نظم و ترتیب در محل کار و یا خانه باعث آرامش خاطرتان می شود، وقت بگذارید و اوضاع اطرافتان را سامان بدهید. در یک مسئله کاری و یا خانوادگی کارها دقیقا همان طوری که شما می خواهید پیش میرود. برای کسی که ارزش کارتان را می‌داند بیشتر وقت بگذارید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
اگر از شخصی خواسته‌ای دارید باید آن را خیلی ساده به او بگویید و دائم منتظر نباشید تا خودش حدس بزند با این کار فقط او را سردرگم و خودتان را سرخورده می‌کنید. این روزها دل‌نگران یک امتحان هستید تا جایی که می توانید خودتان را آماده کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
به همه چیز صددرصد مثبت نگاه نکنید، با انگیزه و شجاع بودن خوب است ولی در این کار زیاده روی نکنید و کاری را که انجام آن به ریسک شبیه است انجام ندهید. کاری را آن طوری که فکر می‌کردید درست است انجام می‌دهید. منتظر تشویق دیگران نباشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به یاد گذشته زندگی کردن شما را از آینده غافل می‌کند، این بدان معنی نیست که احساساتتان را فدای عقل و منطق کنید. بلکه باید هم قلب و هم عقل‌تان را برای تصمیمات بزرگ آینده دخیل و از هر دو استفاده کنید. از خودتان بیش از حد انتظار نداشته باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
حد و حدود خودتان را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از قابلیت‌هایتان بکنید. در موقعیتی حساس از شما یک حمایت همه‌جانبه صورت می‌گیرید و شما از علایق بسیاری از اطرافیان نسبت به خود آگاه می شوید. یک مسئله ساده بیش از اندازه عصبانی‌تان می‌کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از شخصی که می‌دانید پشت سر دیگران پیش شما حرف میزند تا به شما نزدیک شود فاصله بگیرید، او همین کار را با شما هم می‌کند. به شخصی که برایتان بسیار عزیز است اصرار می‌کنید تا کاری را که شما فکر می‌کنید درست است انجام بدهد، بیش از این اصرار نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
مثبت‌اندیش باشید و سعی کنید روی وظایفتان تمرکز کنید. شما می توانید لحظات خوش را با توجه کردن به خواسته‌هایتان تجربه کنید. به ایده هایتان بپردازید زیرا این روزها می‌توانید به کمک آن‌ها به هدف اصلی‌تان برسید. ملاقاتی با یک دوست قدیمی خواهید داشت.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در مورد سلامتی خود جدی رفتار کنید و بخصوص از نظر تغذیه به خودتان تا جایی که می‌توانید برسید. دعوت از مهمان خوب است اما نباید اغراق کنید چراکه از یکجا به بعد بیش از لذت بردن برایتان دردسر ساز است. برای گرفتن یک تصمیم نیاز به مشورت دارید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
انجام کاری را بدون فکر کردن قبول می‌کنید، متاسفانه دردسر این کار باعث کمرنگ شدن لذتش می‌شود. اهدافی که برای خودتان در نظر دارید بسیار خوب است اما برای رسیدن به آن‌ها باید بسیار هوشمندانه رفتار کنید. از این که از دیگران سوال کنید فرار نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
برای پیش‌برد کار خودتان هزینه کنید و بی‌جهت صرفه جویی نکنید بخصوص در مواردی که سرعت کارتان را بالاتر می‌برد. تغییرات لازم را در اعمال، رفتار و روش خود بدهید و سپس مشغول به کار شوید، شما واقعاً زمانی برای هدر دادن ندارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه