♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
تلاش مضاعف خود را روی چیزی به کار بگیرید که ارزش آن را داشته باشد وگرنه نیروی خود را به هدر می دهید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید. با خودتان رو راست باشید خطایتان را بپذیرید و درصدد جبران بر بیایید. با مشکلات مالی امروزتان فعلا کنار بیایید، اوضاع به زودی روبراه خواهد شد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
اجازه ندهید خودخواهی شخصی در اطرافتان دامن شما را بگیرد. رعایت انصاف و عدالت شما سبب می شود که برای حل اختلاف و به عنوان حکم به شما مراجعه کنند، از دهن بینی بپرهیزید و از حیله و مکر یکی از اطرافیان غافل نباشید. اگر همه چیز را از پنجره خوش بینی بنگرید خیلی زود پشیمان خواهید شد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
ورزش و تفریحات سالم را فراموش نکنید. دلتنگ مسافری راه دور هستید که به زودی به دیدارتان خواهد آمد و دلتان به دیدنش روشن می شود. لجبازی بیش از حد فقط باعث می شود در یک دور باطل بچرخید، کوتاه بیایید و قدر امروزتان را بدانید که فردا به هیچ کس قول داده نشده.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
از جایی خبری به شما خواهد رسید که برایتان باورنکردنی است. برای یک هدیه خساست به خرج ندهید، بهتر است سر کیسه را شل کنید. شما احساسات لطیفی دارید اما شخصی در اطرافتان این را به عنوان نقطه ضعف شما محسوب می کند آن هم در حالی که بسیار قدرتمند و با پشتکار هستید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
طبع لطیف را تنها برای شخصی که ظرفیت آن را دارد و از آن سو استفاده نمی کند به کار بگیرید. در برابر دو پیشنهاد مردد هستید، پیشنهادی را انتخاب کنید که همان اول نظرتان را جلب کرده بود. هرچه بیشتر فکر کنید خودتان را گیج می کنید که نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. با رسیدن نامه یا خبری شیرینی خواهید داد.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
از خطای کوچک دوستتان دلگیر نشوید و بزرگوارانه با آن برخورد کنید. قبل از هر کاری سلامت روحی و جسمی خود را مد نظر داشته باشید و سعی کنید عصبی نشوید. خوشبختانه شما به خوبی می دانید از طرف مقابلتان چه می خواهید و چه توقعی دارید، بی  رو دربایستی با او صحبت و خواسته تان را مطرح کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شخصی که در گوش تان دائم حرف های یاس آور می زند از خودتان دور کنید. این روحیه شکست خورده و افسرده برازنده شما نیست، خیلی ها به شما نگاه می کنند. نتیجه مهربانی ای که به شخصی کرده اید به زودی می بینید. برای گذشتن از یک مرحله باید به کارهایتان سرعت بیشتری بدهید. نتیجه شگفت زده تان می کند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در مورد درگیری عاطفی تان بهتر است به خودتان سخت نگیرید و فعلا کمی صبورتر باشید. در مورد مسئله کاری به یک همکاری دراز مدت پایان خواهید داد. معاشرت با شخصی بیش از آنچه که فکر می کنید به شما انرژی و انگیزه می دهد. این روزها منتظر اتفاقات جالبی باشید. تغییرات را با آغوش باز بپذیرید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
ممکن است دوستی قدیمی را ببینید که مدتها از او بیخبر بوده اید. به موقعیت بهتری از نظر کاری دست خواهید یافت. با شخصی جدید به زودی آشنا می شوید. شما خیلی اهل پس انداز کردن نیستید و هر چه قدر پول درمی آورید خرج می کنید. یادتان باشد شما برای همیشه نمی توانید مثل حالا کار کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
روزهای سختی را پیش رو دارید و باید تصمیم های مهمی بگیرید. در مورد رابطه عاطفی تان فرصتی به دست می آورید تا حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. حرف تان را لای زر ورق بپیچید و اما بگویید. شخصی قولی به شما داده نگران نباشید، او به قولش عمل خواهد کرد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
برای رفتن به جایی دو دل هستید، تا زمانی که مطمئن نشدید حرفی در مورد آن نزنید. برای اتفاقی که نیفتاده بیش از حد نگرانید و بی تابی می کنید. سرتان را به کار مشغول کنید و کمتر فکر کنید. در مورد رابطه تان با شخصی یادتان باشد که جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
حرف تان را رک و واضح بگویید تا جواب درست بشنوید. یک کار نیمه تمام را که مدتهاست روی دستتان مانده تمام می کنید. روزهایی پر از شادی و هیجان خواهید داشت و می توانید منتظر اتفاقاتی متفاوت باشید. سفری کوتاه مدت پیش رو دارید. میهمانی خوش قدم پا به منزلتان خواهد گذاشت.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه