♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
به دنبال مطلب و موضوعی خاص هستید، به طوری که خوشبختی خود را در رسیدن به آن می پندارید. حالا مدتهاست افکارتان تنها متوجه این مسئله است، این نیت خیر و برکت دارد و به زودی برآورده می شود. همه چیز در اطرافتان در حال تغییر و تحول است.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
بهتر است در مقابل مسائل ایستادگی به خرج دهید و اینقدر در گذشته زندگی نکنید و از دیگران توقع نداشته باشید. درجا نزنید و توان نگاه کردن به آینده و اکنون را داشته باشید تا بدانید تا وقتی هستید و نفس می کشید قدرت تغییر دارید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
برای رسیدن به نیتتان کافیست تصمیم بگیرید. هرجور که می توانید خودتان را به ساحل آرامش نزدیک کنید. انجام کاری بهتر از آنچه که توقع دارید صورت خواهد گرفت. اجازه ندهید اضطراب فلجتان کند. شکارچی اگر می خواهد تیرش به هدف بنشیند باید صبور باشد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
برای رسیدن به نیت عاطفی تان باید کمی مقدمه چینی کنید. گره مشکلی خانوادگی به دست شما باز می شود. حضور شخصی در اطرافتان این روزها شما را به اضطراب می اندازد، این هفته تا می توانید از او دور بمانید. جوابی که منتظرش هستید همین هفته می شنوید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در یک رقابت کاری یا تحصیلی کار خودتان را بکنید، برنده این رقابت شمایید. در رابطه احساسی‌تان واقع‌بین تر و با خودتان صادق تر باشید. برای انجام یک معامله و یا توافق بهتر است عجله نکنید. هفته خوبی پیش رو دارید که می تواند از این هم بهتر بشود.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
فردی با نیت خوب و دست به خیر هستید و تصور می کنید همه مثل خودتان هستند، شما بی ریا به همه نیکی می کنید اما نباید از همه توقع اعتماد و نیکی متقابل داشته باشید. این روزها تا می توانید صرفه جویی کنید. هدیه ای کوچک اما با ارزش دریافت می کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
مسافری می آید و شما را بسیار خوشحال می کند. یک قهر یا دلخوری تبدیل به آشتی می شود و کدورت ها از دلتان پاک می شود. ارتباطات خوب گذشته دوباره برقرار می شود، طلب وصول می شود و قرض ادا می گردد. خواب های خود را برای هرکسی تعریف نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در خانه و فامیل و در بین دوستانتان مورد احترام هستید و همه دوستتان دارند. این همه خودتان و رفتارتان را دوباره مرور نکنید. این رابطه با مهر و محبت را حفظ کنید. به اطرافیان توجه بیشتری داشته باشید. از کاری یا کسی ناامید می شوید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
نتیجه فعالیت‌های خودتان را ارزان به باد ندهید و از گذشته درس بگیرید. برای انجام کاری یا تعیین زمانی از شما نظرتان را می پرسند، به جای وقت تلف کردن و بحث کردن به طور مشخص زمان تعیین کنید و جواب بدهید. هوشیار باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
دلتنگی برای شخصی کلافه‌تان کرده و این روزها به دنبال راهی برای تجدید دیدار هستید. یک مورد پزشکی را جدی بگیرید و هرچه زودتر به آن بپردازید. در مورد برنامه هایی که داشتید عجله نکنید، دست نگه دارید تا شرایط مساعد شود. مراقب سلامتتان باشید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
به شما پیشنهادی برای یک همکاری می شود. یادتان باشد قبل از دادن هر قولی اول سنگ هایتان را وا بکنید و تمامی شرایطتتان را بدون رودربایستی مطرح کنید که جنگ اول به از صلح آخر است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که تصورش را نمی کردید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
حجم اتفاقاتی که این روزها در اطرافتان می افتد بالاست، نترسید و تا می توانید سعی کنید خودتان را با شرایط وفق بدهید. سفر برایتان خوب است. در مورد مسائل عاطفی یادتان باشد کارتان با زور پیش نمیرود. برای رسیدن به نیتتان باید از خودتان کوشش و تلاش بیشتری نشان بدهید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه