♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در مورد نیتتان محدودیت هایی سرراهتان به وجود می آید اما شما قادر به گذشتن از آن ها هستید. در گروه های جمعی، انجمن ها و یا کلوب های ورزشی می توانید علایق و مهارت های خود را وسعت ببخشید. وقت آن رسیده تا برای خودشناسی تان کاری بکنید. به یک پیام تلفنی جواب بدهید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در مورد مسئله عاطفی پیش آمده مشکل را از دید طرف مقابل ببینید تا به اشتباهاتان پی ببرید. فرصتی پیش می آید که اگر از آن به موقع و درست استفاده کنید نتیجه بسیار خوبی خواهید گرفت. برای پیشرفتتان در کار باید دوره های جدید ببینید و دانش تان را به روز کنید، تنبلی را کنار بگذارید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
اگر شخصی با شما مشورت کرد توقع نداشته باشید که حتما همان کاری را بکند که شما به او پیشنهاد کرده اید. شخصی را ملاقات می کنید که توقعش را ندارید، برا این دیدار آماده باشید و دست و پای خود را گم نکنید. غصه گذشته را نخورید و نگران آینده نیامده هم نباشید، زندگی کنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک ملاقات خیلی بهتر از آنکه توقع دارید پیش می رود و به شما در پیشرفت کارها و نزدیک شدن به هدفتان کمک می کند. شخصی را که قبلا از خود رانده اید می خواهد دوباره به شما نزدیک شود، حواستان را جمع کنید تا از یک سوراخ دوباره گزیده نشوید. با شخصی که دوستتان دارد صبور باشید تا مشکلش برطرف شود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
به یک میهمانی دعوت می شوید دیدارها تازه خواهند شد و محبت و دوستی دلتان را مانند روزهای خوش قدیم سرشار از امنیت خاطر و آرامش خواهد کرد. لحظات زیبایی را با عزیزانتان سهیم می شوید. با فرصت هایی که در پیش هستند، خواسته ها و آرزوهایتان با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
باید همیشه زمان حال برایتان مهم باشد و مکانی که در آن هستید. یک مسئله کاری یا تحصیلی این روزها به شدت فکرتان را مشغول کرده، برای رسیدن به نیتتان باید اضطراب و نگرانی را از خودتان دور کنید تا بتوانید درست برنامه ریزی کنید. هدیه ای دریافت خواهید کرد که ارزش زیادی برایتان دارد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
گذشته قابل برگشت نیست و دیگر تکرار نخواهد شد، آینده ای که نگرانش هستید شاید هیچ وقت اتفاق نیافتد. شما خوش شانس هستید، هدیه ای غیر منتظره که از دیرباز منتظر آن بوده اید به دستتان خواهد رسید. رابطه ای شیرین و دوستانه در محیط کار یا تحصیل برایتان پیش می آید. روزهای خوبی پیش رو دارید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
هم نشینی با سوادتر از خود پیدا کنید تا از او چیز یاد بگیرید نه اینکه شخصیت خودتان هم زیر سوال برود. ملاقات با شخصی شما را به یاد گذشته می اندازد. از حساسیت هایتان کم کنید تا بتوانید با دیگران ارتباط درست برقرار کنید. یک درگیری خانوادگی با میانجیگری بزرگتری برطرف خواهد شد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
به خودتان فرصت بدهید که تازه واردی که با او آشنا شده اید اول درست بشناسید، بعد می توانید سفره دلتان را پیشش باز کنید. برای یک مسئله کاری به مکانی اداری مراجعه خواهید کرد. امضای یک سند را بدون مشورت انجام ندهید. برای قولی که داده اید احترام قائل باشید، پیگیر کارتان باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
انسانی با محبت و مهربان ولی در عین حال بسیار شکننده هستید. به ظاهر دیگران بیشتر از باطن‌شان توجه نکنید. سالهاست که بارهای بزرگ زندگی را به دوش کشیده اید و خود را خسته کرده اید اما دیگر وقت استراحت و شکوفایی علاقه هایتان رسیده. برای انجام یک معامله به خودتان بسیار فشار می آورید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
هیچ چیز را به زور نخواهید، صبور باشید و بر اعصابتان تسلط پیدا کنید، به حقیقت فکر کنید و زیاده رویایی نباشید. نظم و ترتیب در کارها از دلهره تان کم می کندو تردید و دودلی را از دل بیرون کنید. قوی و پرتوان و استور گام بردارید. اجازه ندهید دیگران از نگرانی هایتان باخبر شوند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
برای انجام کاری مجبور می شوید به شخصی اعتماد کنید. به شخصی که از لحاظ عاطفی برایتان مهم است حرفی زده اید که نباید میزدید، هرچه زودتر عذرخواهی کنید و از دلش درآورید. در یک بحث کاری مسئله را شخصی نکنید، شنونده باشید و نظراتان را بدون برداشت و غرض خالصانه بیان کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه