♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این روزها فشار روی اعصابتان زیاد است اما باید بتوانید آرامش خودتان را حفظ کنید، چند لحظه جایی بنشینید و چندبار نفس عمیق بکشید و به این ترتیب اعصابتان را آرام کنید. در مورد پیشنهادهایی که این روزها به شما می شود به سرعت تصمیم نگیرید و احساساتی نشوید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
مراقب مسائل مالی و شغلی خود باشید. اجازه ندهید قبل از اینکه دهانتان برای شکوه و شکایت گشوده شود، احساساتتان خودبه‌خود ناپدید شوند. به همت و پشتکار خود متکی باشید و هرگز اظهار ناتوانی نکنید. وقتی کاری از دست خودتان بر می‌آید چه نیازی به کمک دیگران دارید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
به خودتات تکیه کنید و امیدوار باشید. از مدعی بی مایه که وعده پوچ می‌دهد دوری کنید. یک وضعیت مبهم مالی بالاخره تکلیفش روشن می شود و انتظارتان به سر می رسد. یک اتفاق غیرمنتظره شگفت زده و خوشحالتان می‌کند. به گذشته برنگردید نگاهتان همیشه به جلو باشد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد نیتتان یادتان باشد شخصی که خودش را به خواب زده نمی‌توانید بیدار کنید. بیش از این آب در هاون نکوبید، بروید پی زندگی خودتان. با شخصی برای همکاری یا ملاقاتی دست داده و موافقت می‌کنید. یک آرزوی قدیمی را این روزها از دست رفته می‌دانید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
نشست و برخاست با جمعی فقط شما را خسته می‌کند و انرژی‌تان را می گیرد. با خودتان مهربانتر باشید و به هر دعوتی پاسخ مثبت ندهید. روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی را تحت هر شرایط به زندگی‌تان اضافه کنید. این تغییرات کوچک حالتان را بهتر می کند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
در مورد نیتتان یادتان باشد شما هیچ‌وقت نمی‌توانید همه را راضی کنید و دلشان را به دست آورید. بهتر است در این مورد خاص فقط خواست قلبی خودتان را در اولویت قرار دهید و تصمیمتان را عملی کنید. عشق به زندگی تان گرما و نور می دهد. تغییر را از خودتان شروع کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
از شخصی هنری را یاد گرفته‌اید، آن را بی چشم‌داشت و رایگان به شخص دیگری یاد بدهید. برای شروع کاری تازه باید فکرتان را باز و دیدگاهتان را عوض کنید. مجبور به فروش چیزی خواهید شد، غصه نخورید بعدا فرصت برای جبران خواهید داشت.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
مردم گاهی بدون اطلاعات کافی حرف زیاد می زنند، بیهوده حرص نخورید از این گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون کنید. یادتان باشد با عصبانیت کارهایتان فقط گره می خورد، انجام نمی‌شود. مجبور می شوید به شخصی اعتماد کنید و انجام کاری مهم را به او بسپارید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
قدر شخصی که بی‌هیچ چشم‌داشتی دوستتان دارد و همیشه چشم به راهتان است بدانید. این روزها حواستان به بچه ها باشد. تا می توانید از اتفاقات بیرون از خانه بی خبر نگه‌شان دارید. این روزها شجاعت شما و گذشتن از مرز های ترستان ستودنی‌ست.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
حواستان به همسایه تان باشد و از او احوالش را بپرسید، با این کار کمک بزرگی در حقش می‌کنید. در مورد نیتتان یادتان باشد اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود. به نیتتان فرصت بدهید اما شک نکنید که به نتیجه خواهد رسید. قوی باشید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
شخصی که بسیار دوستش دارید این روزها در مورد مسئله مهمی با نظر شما بسیار مخالف است و دائم باهم بر سر این موضوع جنگ و جدل می‌کنید. به جای جنگیدن مسئله را از دیدگاه او هم ببینید. یک ملاقات مهم کاری همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در مورد نیتتان فعلا زمان مناسبی برای مطرح کردن خواسته تان نیست. برای رفع یک مشکل خانگی از یک متخصص کمک خواهید گرفت. با کمک به یک دوست در واقع به خودتان کمک می‌کنید و تاثیر این کار را در آینده خواهید دید. عجله نکنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه