♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
از کاری که می کنید لذت ببرید و دائم از سختی هایش گله نکنید. قدر تن سالمتان را بدانید، ورزش کنید و مراقب خورد و خوراکتان باشید. تصمیمی گرفته اید که در حال حاضر برایتان دردناک است اما چند ماه دیگر از خودتان راضی خواهید بود. این روزها تا می توانید سرتان را گرم کنید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
در رابطه عاطفی تان تغییری محسوس و شیرین خواهید داشت. حواستان باشد در مکالماتتان با یک دوست کمتر غر بزنید و کمتر ایراد بگیرید. سرعت زندگی تان بالاست و کم کم همه چیز از کنترلتان خارج می شود مگر اینکه همین حالا به خودتان بیایید و با هر پیشنهادی موافقت نکنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
خودتان را به دردسر نیندازید خستگی مفرط این روزها به شدت اذیتتان می کند. با خودتان خلوت کنید و کارهایتان را بررسی کنید، هیچ چیز ارزش از بین رفتن آرامش و سلامتتان را ندارد، هرچه زودتر کارهایتان را بر اساس اهمیتشان اولویت بندی کنید تا انرژی تان بیهوده به هدر نرود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
زمانی که طوفان ها شما را از پیش روی به سوی موفقیت باز می دارند هم به تلاش خود ادامه دهید و نا امید نشوید. اتفاقاتی که این روزها برایتان پیش می آید شما را با تجربه تر می کند. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده، به این صدا ها گوش نکنید و اهمیت ندهید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
در رابطه عاطفی تان دقیقا همان اتفاقی خواهد افتاد که دلتان می خواهد. شخصی را برای انجام کاری انتخاب کرده اید به او اطمینان کنید و اجازه بدهید تا کارش را انجام دهد. برای دلخوشی های کوچکتان ارزش بیشتری قائل شوید تا از آن ها لذتی وصف نشدی ببرید. دوستی به دیدارتان می آید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
به سلامت روحی و جسمی خود بیشتر اهمیت بدهید. سعی کنید برای هر مسئله ای که پیش می آید، بیش از اندازه عصبی نشوید. خوابی که دیده اید تعبیرش خیر است، پریشان نشوید. به انتخاب تان شک نکنید و به راه تان ادامه بدهید. وسیله ای که مدتی است دنبالش هستید، تهیه خواهید کرد.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
حرفی به شما زده می شود که بهتر است نسبت به آن جبهه نگیرید، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید. آخرین چیزی که این روزها به آن نیاز دارید، درگیری و جر و بحث با دیگران است. زندگی رمز و رازی پیچیده نیست، کافی است هدفی برای خود برگزینید و خود را وقف آن کنید تا لحظات زندگی تان هدفمند شوند.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
با مسئولیتی دشوار مواجه شده اید که از موفقیت در آن اطمینان ندارید. از تقسیم امور و درخواست کمک هراس به دل راه ندهید. قدر نعمت هایی که دارید، بدانید. افزون خواهی و زیاده طلبی این روزها می تواند خیلی راحت شما را به بیراهه ببرد. حواستان به دخل و خرجتان باشد. دهن بین نباشید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در مورد مسئله ای که نگرانش هستید، بهتر است خودتان را در اولویت قرار دهید و دائم نگران اینکه مردم چه خواهند گفت نباشید. مردم به هر حال حرف می زنند و شما را قضاوت می کنند. همان کاری را بکنید که شما را خوشحال و راضی می کنید و حواستان باشد که آن را به نحو احسن انجام دهید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
به جایی دعوت می شوید که برای تان تازه است. بروید و حواستان باشد تا تجربه جدید کسب کنید. در مورد یک مسئله مالی مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آنها به نفع شماست. بهتر است در سرمایه گذاری های بزرگ، آخر و عاقبت کار را نیز بسنجید. به سلامتتان بیشتر اهمیت بدهید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در مورد یک مسئله خانوادگی اگر کوتاه بیایید به نفع شماست. به پدر و مادرتان بیشتر توجه کنید. حواستان باشد، این روزها قبل از اینکه کاری را به پایان برسانید، سراغ کار دیگری نروید، وگرنه خسارت جبران ناپذیری به بار می آورید که به شدت پشیمان تان می کند. حواستان به قولی که داده اید باشد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با شنیدن یک موسیقی موجی از خاطرات گذشته به مغزتان هجوم می آورد. از مرورشان لذت ببرید، اما در آن غرق نشوید و تصمیم اشتباهی نگیرید. از شخصی راه دور خبری می رسد که خوشحال تان می کند. برنامه ریزی هایتان برای کاری درست و منظم پیش می رود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه