♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این روزها شما به فردی هدفمند و با معلومات تبدیل شده اید، اگر به کتاب و برنامه های علمی علاقمند هستید اوقات فراغت خود را بیشتر به مطالعه مطالب سودمند علمی بگذرانید. حواستان باشد همه چیز در اطرافتان در حال دگرگونی‌ست. رفتار شما بر دیگران تاثیر زیادی دارد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
یادتان باشد در هر کاری میانه رو باشید. این اواخر زیاد بی حوصله می شوید، خودتان را آماده کنید که به زودی سرتان بسیار شلوغ می شود. یک دوست برایتان کار مهمی انجام می دهد، یادتان باشد این کار هر چقدر هم که برای او ساده باشد شما باید از او بسیار تشکر کنید، امید به دلتان می افتد.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
در مورد یک مسئله کاری بهتر است تا دیر نشده انتقاد پذیر باشید و نکاتی که دیگران می گویند گوش کنید. به دنبال جواب یک سوال برای انجام کاری هستید اما هر چقدر می گردید کمتر پیدا می کنید، با خودتان صادق باشید و دنبال جواب سوالتان در جای درست بگردید. ترس را کنار بگذارید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
دخالت شخصی در یک مسئله خانوادگی اوضاع را آرامتر و به حل مشکل کمک بزرگی می کند. خبری به گوشتان می رسد حواستان باشد هیجان زده نشوید و سری که درد نمی کند دستمال نبندید. دو خواسته مهم دارید که این روزها سخت فکرتان را مشغول کرده، ملاحظات را کنار بگذارید و خواسته تان را بیان کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
ترس یا غرور بیجا را کنار بگذارید و از دوستانتان کمک بخواهید تا با شما همراه شوند. مواظب باشید تا موقعیت های خوب را با بی دقتی از دست ندهید. کار اداری تان انجام می شود البته نه به آن آسانی که توقع دارید. قرضتان ادا می شود و از نگرانی هایتان کم می شود. کمی صبور باشید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
تا آخر این ماه امکان تغییر شغل و یا مکان وجود دارد. از تکرار یک کار بیهوده که هیچ فایده ای برایتان ندارد جز وقت تلف کردن دست بردارید. روی حرف شخصی بی اندازه حساب باز کرده اید و او را جدی گرفته اید. کمی فرصت بدهید خواهید دید حرفهایش فقط حرف است.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برای یک دوست کار خیری از دستتان بر خواهد آمد که دعایتان خواهد کرد. باید نامه ای برای اعتراض بنویسید و نظرتان را درباره موضوعی مهم اعلام کنید، این کار را به تاخیر نیندازید زمان بسیار برای شما مهم است. به مسافرتی می روید. دلخوری ها را کنار بگذارید هرکسی به نوعی گرفتاری هایی دارد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
هرچه زودتر به فکر حل مسائل باشید تا افکارتان رهایی پیدا کنند. سعی کنید گره از زندگی مردم باز کنید، هر عملی عکس العملی دارد، کار خوبی که برای دوستی انجام داده اید بی جواب نخواهد ماند و او سر بزنگاه به دادتان خواهد رسید. پیامدهای یک اتفاق بزرگ هرچه که باشد به نفع شماست.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
خبری غافلگیرتان می کند. شخصی که به شما بسیار علاقه دارد حرفی دوپهلو به شما زده و سردرگم‌تان کرده میخواهد ناراحتتان نکند، به حرفش بی توجه نباشید و ببینید کجا کوتاهی یا اشتباهی کرده اید. معاشرت با شخصی که به تازگی با او آشنا شده اید به دانش‌تان اضافه می کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
جواب اعتراض دیگران را با عصبانیت ندهید. در یک مسئله کاری خودتان را دستکم نگیرید، پیشنهادتان را مطرح کنید. یکی از دوستانتان نیاز دارد تا با کسی حرف بزند، برای او وقت بگذارید و حرف هایش را سر صبر و حوصله بشنوید، در گذشته هم او به داد شما رسیده بوده.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
وقوع یک اتفاق مهم این روزها افکارتان را سخت به خود مشغول کرده، به طوری که خواب راحت ندارید و زود حوصله تان سر می رود. یادتان باشد همه مشکلات دارند و همه کارها هم نمی تواند بر وفق مرادتان پیش برود، فعلا با دوراندیشی و حوصله منتظر باشید. تلفنی با شما تماس می گیرند.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در مورد نیتتان دل به دریا بزنید و اقدام کنید. اگر تردید و وسواس نداشته باشید حتما به مقصدتان خواهید رسید. در مورد یک تصمیم تحصیلی گام بردارید، با موفقیت روبرو می شود. شخصی حرف هایی به شما می زند که برایتان مهم است، قبل از اینکه که تصمیمی بگیرید یا جوابی بدهید چند روزی در مورد آن فکر کنید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه