♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
از شخصی توقعی دارید تا کاری را برایتان انجام دهد. او را درست و با شواهد و توانایی هایش قضاوت کنید، در موردش زود تصمیم نگیرید. در مورد یک تصمیم بر سر دوراهی قرار گرفته اید، هرگز با حسرت زندگی نکنید. به نیتی که دارید می رسید، کمی صبور باشید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به داشته و نداشته هایتان شاکر باشید و با دلخوش برای پیشرفت تلاش کنید. در یک رابطه عاطفی اوضاع آن طور که دلخواه شماست پیش نمی رود، صبور باشید نه عجول. در خانواده و فامیل طوفانی به پا شده که می گذرد و خسارتش قابل جبران است، بیهوده دستپاچه نشوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
یک تماس تلفنی و احوالپرسی از طرف شما حال یکی از دوستانتان را خوش می کند، هیچ چیز به اندازه تقسیم شادی و موفقیت هایتان با کسانی که دوستشان دارید نمی تواند خوشحالتان کند. سعی کنید وقت بیشتری را با او که دوستش دارید بگذرانید، به او بگویید که چقدر برایتان مهم است.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در زندگی خصوصی با ایجاد تغییراتی کوچک در رفتارتان آرامش بیشتری را به وجود بیاورید. عکس العمل دیگران در رابطه با فعالیت جدیدی که آغاز کرده اید فوق العاده مثبت و خوب خواهد بود. مدارک دولتی به دستتان خواهد رسید که می تواند نقش بسیار مهمی برای رسیدن به موفقیت هایتان بازی کند.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
هدیه ای دریافت خواهید کرد یا حرفی خواهید شنید که بسیار خوشحالتان می کند. هیچکس جز خودتان محرم رازتان نیست، سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. خیال انجام کاری رهایتان نمی کند، به جای فکر کردن آن را روی کاغذ بنویسید و در موردش تحقیقات را شروع کنید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید، دست بکار شوید. هر روز، روز مباداست. دست از سر کسی که از نصیحت شنیدن بی زار است بردارید. فقط خودتان را خسته می کنید، کمکی به او نمی کنید. دیدن و صحبت با شخصی ایده تازه ای به سرتان می اندازد. از این ایده به سادگی نگذرید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
حساب و کتابتان برای انجام کاری درست پیش نمی رود. برای رفتن به جایی و گفتن حرفی بهتر است تعجیل نکنید. در مورد یک مسئله خانوادگی، گرچه نیت تان خیر است، اما بهتر است سری که درد نمی کنند، دستمال نبندید. دلخوری ای که از یک دوست دارید به زودی برطرف می شود.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در مورد تصمیم که درباره اش دو دل هستید، از گوش کردن به حرف دیگران ضرر نمی کنید. رازی که با شما در میان گذاشته شده، پیش خودتان نگه دارید. منتظر شنیدن حرفی از شخصی که برایتان بسیار مهم است هستید. چشمتان را باز کنید و واقعیت اطرافتان را همانگونه که هست بینید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
اتفاقی که دنبالش هستید، خود بخود نمی افتد، باید خودتان قدمی بردارید. کاری با دیگران نداشته باشید، شما هیچ وقت به سادگی به چیزی یا جایی نرسیده اید. تند مزاجی و ضعف اعصاب شما به خاطر وسواس بودن به مسائل مادی است. این روزها عشق نقش بسیار مهمی در زندگی تان بازی می کند.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شما اگر فکر و ذهن خود را درست و منطقی کنترل کنید، توانایی و خلاقیت های بسیاری در وجودتان نهفته است. برای انجام کاری بهتر است زودتر تصمیم بگیرید و فرصت پیش آمده را از دست ندهید. ماجراجو باشید، اما تا جایی پیش بروید که خطری شما را تهدید نکند.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
در عشق ثابت قدم باشید. این روزها شما احساس می کنید که احتیاج به یک رابطه ثابت و هم نشین دائمی دارید. در مورد مسئله ای کاری احتیاج به تمرکز بیشتری خواهید داشت. نگرانی تان در مورد مسئله ای با حضور یک شخص سوم برطرف می شود و اوضاع روبراه خواهد شد.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی بالاخره قرضش را به شما پس خواهد داد. نامه ای دریافت می کنید که حاوی خبر مهمی برای شماست. حادثه ای از سرتان می گذرد حتما صدقه بدهید. در مورد یک مسئله دائم از دیگران ایراد نگیرید، به جای این کار بهتر است کمی به خودتان بیشتر سخت بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه