♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
استعداد شما در زمینه ای خاص بروز می کند و سرچشمه پیشرفتتان می گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
انتظارتان پایان می یابد. موقعیتی برایتان پیش می آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
روزهای جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می آید، به جای آن که شاخه های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می انگیزید. این روزها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روزها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می کند. این روزها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می برید، دلتان می خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصددید به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می برید که بسیار شگفت زده تان می کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله ای که امروز می کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می کند.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
او به خوبی می داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه ای به شما می شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سدها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می کنند، سعی کنید از آن ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کارهای شما را وسواس و نگرانی به عقب می اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از اینها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه