♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
دوست وفاداری دارید که باید قدر او را بدانید. قول و قراری با کسی خواهید گذاشت که پشیمانتان نمی‌کند. برای رسیدن به اهداف تحصیلی تلاش دیگری لازم است. برای رسیدن به خواسته‌تان از همین امروز مصمم‌تر به فکر راه‌های تازه باشید. رسیدن یک نامه خوشحالتان می‌کند.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
مدیتیشن را شروع کنید و اگر می توانید سعی کنید روزانه چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید، اجازه بدهید انرژی لازم را از جهان و طبیعت دریافت کنید. حرف زدن و در آغوش گرفتن شخصی که برایتان عزیز است حالتان را بهتر می کند، به دیدارش بروید.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
این روزها حواستان باشد ناخواسته حرفی نزنید و برای دیگران تعیین تکلیف نکنید، به دیگران حق انتخاب بدهید وگرنه این شمایید که ضرر می کنید. برای حضور در جمعی بی گدار به آب نزنید، آماده باشید. در مورد هر کاری نظر ندهید، یک مسابقه نیست.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
شخصی به انجام کاری تشویقتان می‌کند، خوب فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. یکی از نزدیکانتان به سفری دور می رود. یک تغییر یا جابجایی کوچک تمام زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار می دهد. شما انسانی ساده دل و مهربان هستید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
فردی که برایش بسیار مهم هستید برای گفتن حرفی مهم به شما دودل است و نمی تواند تصمیم بگیرید، به او اطمینان و فرصت صحبت کردن بدهید. فردی موفق و نصیحت پذیر و جدی هستید، تصمیم دارید کاری انجام دهید ولی در چگونگی اجرای آن تردید دارید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
افکارتان این روزها پریشان است، بهتر است اول از همه به خودتان آرامش بدهید تا بهتر بتوانید بر زندگی تان تسلط پیدا کنید. برای رسیدن به نیتتان باید این روزها بیشتر احتیاط کنید. هفته شلوغ و پر از حوادثی پیش رو دارید. مراقب اموال و دارایی‌هایتان باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به شخصی که نمی شناسید کمک بزرگی می کنید. یک تجربه مشترک به شما در راهنمایی به شخصی که برایتان مهم است کمک می‌کند. دیگران را با معیارهای خودتان قضاوت نکنید، آدم‌ها در موقعیت های مشابه عکس‌العمل های یکسانی از خودشان نشان نمی‌دهند، عجله نکنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
انجام یک معامله علی‌رغم میلتان به تعویق خواهد افتاد. شخصی با حرفهایش عصبانی تان می کند، به خودتان مسلط باشید و او را به حال خودش رها کنید، شما این روزها کارهای مهم تری دارید. حواستان باشد به همه کس دست دوستی ندهید و اعتماد نکنید

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در حالی که از موقعیت نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند شکایت و گله نکنید، این ناراحتی ها زودگذر هستند. به زودی زندگی تان دچار تحول می شود، از زمانی که دارید استفاده کنید. حواستان به افراد خانواده و دوستانتان باشد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
پایتان به یک جای قانونی باز می شود، نترسید و با شجاعت حقیقت را بگویید، از درد و غم خودتان هم کاسته می شود. شخص تازه ای به خانواده تان اضافه می شود. دست‌دست و معطل نکنید تا فرصت انجام کاری یا عملی کردن نقشه ای از دستتان نرود.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
وقتتان را صرف شنیدن حرف‌های آدمی که جز مایوس کردنتان کاری ندارد نکنید. مبلغی از جایی به دستتان می رسد که توقع ندارید. از دل نگرانی های این روزهایتان کم می شود. سرعت اتفاقات این روزه در اطرافتان بسیار بالاست حواستان باشد از این قطار جا نمانید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
شخصی با حرکتی شجاعانه نیروی تازه ای به شما می دهد. برای آرامش اعصابتان هرروز ولو شده برای چند دقیقه ای با خودتان خلوت کنید. رفتن به یک سفر به تعویق می افتد. احساساتتان را جدی بگیرید . یادتان باشد هر کسی به اندازه خودش مسائل و مشکلاتی دارد.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه