♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
این هفته را به برنامه ریزی بگذرانید. در جمعی بهتر است که مراقب صحبت هایتان باشید. دست از یک عادت قدیمی تان بردارید تا یک قدم بزرگ در زندگی تان برداشته شود. حرفی به شما گفته می شود که بهتر است نشنیده بگیرید و به راه خودتان ادامه بدهید. مجبور به توضیح دادن مطلبی به شخصی خواهید شد.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
مشورت با دیگران و استفاده از تجربیات آن ها به نفع شماست. به سلامت خود بیشتر اهمیت بدهید. مدتهاست شک و تردید نسبت به شخصی ذهن شما را پر کرده است، نباید به این موضوع بیش از این اهمیت بدهید زندگی تان را با فکر بیهوده فلج نکنید. بدون دعوت به جایی نروید حتی اگر بسیار کنجکاوید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
کاری که سخت برایش تلاش می کنید به ثمر می رسد و شما از خودتان و عملکردتان راضی خواهید شد. خودتان را برای کسی که برایتان تب نمی کند نکشید، میان رو باشید تا از کسی دلخور نشوید. برای حل مشکل خانوادگی تان که کهنه شده وقت بگذارید و راه حل جدیدی پیشنهاد بدهید تا از این گرفتاری رها شوید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
در مورد اینکه با کسی می خواهید شراکت داشته باشید و نسبت به این کار تردید دارید کلید کار تحقیق در مورد سابقه اوست، این مسئله را جدی بگیرید. با کوچکتر ها مانند بزرگتر ها رفتار کنید. یک عمل خیر از جانب شما می تواند در مورد احساس منفی که نسبت به مسئله ای پیدا کرده اید موثر باشد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
قدر دوست واقعی و وفادار خود را بدانید و پند ها و توصیه های او را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. دو دلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. به وعده های عاطفی که واقعیت ندارد اعتنا نکنید. برای حل مشکلات لازم است به شخصی اعتماد کنید و از او کمک بخواهید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
فرصتی برای شروع مطالعه و تحصیل در رشته ای جدید برایتان پیش می آید. یک اتفاق مانع رسیدگی شما به کاری می شود که برایتان بسیار مهم است، احتیاط کنید و تا فرصت دارید در جهت جبران اقدام کنید. بسته ای به دستتان می رسد. برای تعمیر یا خرید چیزی نو مبلغی را کنار بگذارید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
با شخصی برخوردی غیر منتظره خواهید داشت. شنیدن یک خبر بسیار خوشحالتان می کند. به جایی خواهید رفت یا با کسی ملاقاتی خواهید داشت که در روحیه تان تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از حد حساسیت نشان ندهید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
شما دست به خطر زدن را دوست دارید اما نباید فراموش کنید که این شجاعت باید در خدمت پیشرفت و زندگی بهتر برایتان باشد نه اینکه بی جهت خود را دچار خطر کنید و اطرافیانتان را هم نگران سازید. تلاش مستمر و کوشش خستگی ناپذیر ثمری جز موفقیت و بهروزی ندارد، خیالتان آسوده باشد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
روی پیشنهاد مالی که به شما می شود خوب فکر کنید و از چند نفر با تجربه هم کمک فکری بخواهید. از این که با رئیس یا کارفرمای خود صحبت کنید ابایی نداشته باشید و خواسته تان را بدون واهمه بیان کنید. توقع خود را از شخصی کم کنید و مطمئن باشید که به زودی همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
برای انجام کار یا کمکی به سراغتان آمده اند، شما به دلیل مشغله های کاری و زندگی انجام این کمک را به تعویق انداخته و به آینده موکول کرده اید، بهتر است هرچه زودتر و تا آنجا که از دستتان بر می آید کمک کنید. از شخصی دلخورید و او روحش هم از این موضوع خبر ندارد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید، ادامه این روند فقط شما را خسته و کلافه تر می کند، تصمیم بگیرید و پای تصمیمتان بایستید تا دیگران برایتان احترام قائل شوند. برای کسی که ساله ها ندیده اید دلتنگ هستید، با روزگار کنار بیایید و خودخوری نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی به آنچه در ذهن دارید اعتماد کنید، لازم نیست که از این شاخه به آن شاخه بپرید. شما علاقه ای به دانستن اسرار دیگران ندارید و راز نگه دار بسیار مورد اعتمادی هستید، همین امر باعث می شود که شخصی شما را امانت دار و سنگ صبور خود کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه