♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در صورت شرکت در کاری گروهی گره از یکی از مشکلات بزرگتان باز می شود. در خلال این دوره پر تکاپو و پر مشغله فعلی تان اوقاتی را هم فقط به خودتان اختصاص دهید و از طریق پیاده روی و یا مطالعه ذهن خود را باز کنید. با شخص نشست و برخاست کنید که هم جنس، هم دانش و هم مرتبه شماست.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
سر ساعت سر قرارهایتان حاضر شوید تا بیهوده دیگران را کلافه و عصبانی نکنید. به یک میهمانی دعوت می شوید و با دیدن شخصی غافلگیر می شوید. قدر دوستی که با سختی زیاد کاری را برایتان انجام می دهد بدانید. ایده ای به ذهنتان رسیده که اگر آن را عملی کنید از نتیجه اش بسیار خوشحال خواهید شد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
چیزی را به کسی خواهید بخشید. کناره گیری از امور استرس زای روزمره می تواند روحیه تان را عوض کند. نگران این نباشید که ممکن است کسی را برنجانید در غیر اینصورت تنها خودتان را اذیت می کنید و تمرکزتان را از دست می دهید. گاهی با عصبانیت و داد و فریاد می خواهید کارتان را پیش ببرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
این رفتار را کنار بگذارید و فراموش کنید. سعی کنید منطقی تر باشید. با شخصی که دائم با زخم زبان ناراحتتان می کند آرام برخورد کنید و از او فاصله بگیرید. افکاری را که ناراحتتان می کند بنویسید و بخوانید. به یک دوست برای انجام کار یا جابجایی کمک خواهید کرد. یک بلا از سرتان خواهد گذشت.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
شادی هایتان را به رضایت دیگران گره نزنید. با خودتان خلوت کنید، خودتان را بهتر بشناسید و بدانید از زندگی چه می خواهید و چه نمی خواهید. گذشته را مرور نکنید، عمر کوتاه است امروز را زندگی کنید. تا می توانید غم را از خودتان دور کنید. رفتن قسمت آدمیزاد است.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
تغییری مثبت و نوید بخش را در زندگی خانوادگی خود تجربه خواهید کرد. در رابطه با کاری که حالا در دست دارید عجله نکنید، آرام و با دقت پیش بروید. زندگی عاطفی تان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد حتی اگر حالا متوجه آن نباشید. صداقتتان نتیجه داده.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به مسائل مهم بپردازید و خودتان را از حواشی دور نگه دارید. این روزها بهترین زمان برای تجربه هر کار تازه است حتی اگر از حوصله کافی برخوردار نباشید. در مورد مسائل مالی به زودی گره از کار شما باز می شود. در خانواده تان موفقیت بزرگی حاصل می شود و بیمارتان شفا می یابد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای موفقیتتان در کاری نیاز به تلاش بیشتری دارید. شخصیت شما دارای جذابیت های بسیاریست که سبب می شود در بسیاری از محافل از شما صحبت شود. در رابطه با نیتتان دل نگرانی را از خودتان دور کنید، کارها به آرامی رو به انجام است. در مورد پیشنهادی که می شود دست و پایتان را گم نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
سریع جواب ندهید فرصت بخواهید و خوب فکر کنید. عشق را در دلتان پنهان نکنید، عشق را باید به زبان آورد. به حسودان اهمیت ندهید خودتان باشید. یک تجربه قدیمی به کارتان می آید و مشکلتان را برطرف می کند. عیب دیگران نکنید تا مایه تمسخر اطرافیان نشوید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
به یک سفر کوتاه مدت بروید. تغییری اساسی در روزمرگی‌هایتان ایجاد کنید. به یک میهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را بپذیرید. عصبانیت را از خودتان دور کنید. حواستان باشد این روزها مبادا حرفی بزنید و دیگران را از خودتان برنجانید. دائم دنبال پیدا کردن مقصر نباشید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
گاهی زندگی آن طوری که ما توقع داریم پیش نمی رود. عمرتان را برای هیچکس تلف نکنید یادتان باشد شما فقط یک بار زندگی می کنید. انتظار اندازه دارد. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود بویژه وقتی که به کسی کمک می کند شادتر است.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
اگر برای کسی کاری می کنید خالص و بی ریا باشید. شما مشکل مردم را برطرف کنید اگر دیگران ارزش و قدرش را نمی دانند مشکل خودشان است. اتفاقی بر زندگی تان تاثیر گذاشته خوش‌بین و خوشحال باشید چرا که به زودی درهای مهمی به رویتان گشوده می شوند. برای گفتن خبری اشتیاق زیادی دارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه