♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
در مورد یک مسئله کاری هرچه انعطاف‌پذیرتر باشید به نفع شما و بهتر است. با جریان اطرافتان حرکت کنید، سعی نکنید از همه‌کس جلو بزنید. یکی از دوستان نزدیکتان نیازمند کمک است و چه خوب است که شما و دیگر دوستان مشترکتان در این وضعیت به کمک او بشتابید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
به نظر می‌رسد که چندتن از دوستان شما در یک کار گروهی به موفقیت رسیده‌اند، سعی کنید در شادی آن‌ها شریک شوید، به خصوص اگر احساس می‌کنید راهنمایی‌های شما باعث موفقیت آن‌ها شده و در این شادی سهمی دارید. اتفاقات خوبی در راه است.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
برای کسی از خودگذشتگی بکنید که قدرش را بداند وگرنه فقط خودتان را بیشتر آزار می‌دهید. گرچه تا ضررتان جبران شود طول می‌کشد اما مهم نیست اوضاع رو به‌ بهبود است. یک پیغام تلفنی لبخند روی لبتان می‌آورد. در مورد مسئله ای تصمیم می‌گیرید دور بایستید و دخالت نکنید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
یک درد جسمی مزمن شده و این روزها کلافه‌تان کرده، هرچه زودتر برایش کاری بکنید. یک تصمیم مهم منجر به تغییراتی در روند زندگی‌تان می‌شود، این تغییرات خوب است نگران نباشید. خودتان را به‌روز نگه دارید و اخبار را از منابع معتبر بشنوید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
یک شوخی را جدی می‌گیرید و بیهوده عصبانی می‌شوید، مراقب زبانتان باشید تا با عکس‌العمل‌تان پشیمان نشوید. راهی برای برقراری ارتباط با شخصی که برایتان بسیار مهم است پیدا می‌کنید. یادتان باشد فقط اگر به‌موقع اقدام کنید شانس موفقیت دارید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دوستی در اطرافتان است که بسیار متین و فروتن و پرکار است، قدر او را بدانید و معاشرت‌تان با او را بیشتر کنید. در کارها به خودتان یقین داشته باشید و توانایی‌هایتان را دست‌کم نگیرید. اخیرا به حرف های شخصی بسیار حساس شده‌اید باید سعی کنید که بر اعصابتان مسلط باشید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
برسر یک دو راهی ایستاده‌اید و می‌خواهید از هر دو راه فرار کنید. به جای فرار به خودتان بیشتر سخت بگیرید و مسئولیت های بزرگتری را قبول کنید، شما از عهده کارها بر می‌آیید. برای برگزاری یک مراسم شادی و جشن برنامه ریزی می‌کنید.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
از شخصی که دلتنگش هستید ناغافل خبری می‌شنوید. در مورد یک مسئله کاری بهتر است هرچه زودتر زمان‌بندی و نظم و ترتیب داشته باشید وگرنه اوضاع مثل کلاف بریده از دستتان خارج می‌شود و استرس و فشار عصبی بیشتری به شما وارد می‌شود.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
شخصی از روی نادانی حرف‌های پوچی میزند تا دلتان را از امید خالی کند به حرفهایش توجهی نکنید، حتی وقت صرف بحث کردن با او نکنید که نرود میخ آهنین در سنگ. همسایه و یا دوستی به شدت نیازمند کمک است اما به زبان نمی‌آورد او را یاری کنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
در مورد یک مسئله کاری بهتر است هرچه زودتر زمان‌بندی و نظم و ترتیب داشته باشید وگرنه اوضاع مثل کلاف بریده از دستتان خارج می‌شود و استرس و فشار عصبی بیشتری به شما وارد می‌شود. اجازه ندهید کسی زحماتتان را کم ارزش جلوه بدهد.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
یک قرارداد بسته و مبلغی به شما پرداخت خواهد شد. شخصی سعی دارد به شما نزدیک شود، رفتارهایش را با چشم باز ببینید و در نظر داشته باشید حواستان باشد او را با هیچ‌کس دیگری مقایسه نکنید. آینده‌تان را معطل هیچ شخصی نکنید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
یک بحث خانوادگی قدیمی این روزها دیگر از کنترل خارج شده، در نتیجه جو خانه دائما متشنج است سعی کنید فعلا سکوت کنید کاری از دستتان برنمی‌آید. برای رسیدن به نیتی امیدوارید و دائم دست به دعا هستید این نیتتان برآورده می‌شود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه