♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
اگر میخواهید اوضاع بهم نریزد باید یک کار نیمه تمام را با هر سختی که شده همین هفته تمام کنید. این هفته خرید یا فروش هیچ کدام به نفعتان نیست، فعلا دست نگه دارید. همین روزها دری باز خواهد شد و شخصی که بسیار دلتنگش هستید را خواهید دید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
افکار و ایده‌هایتان را در جایی بنویسید، درست زمانی که فکر نمی‌کنید و توقع ندارید به دردتان خواهد خورد. در یک جمع خانوادگی و یا دوستانه خودتان و نظرتان را جدی بگیرید و طوری رفتار کنید تا دیگران هم شما را جدی بگیرند و برای نظرتان احترام قائل شوند.

♊ فال pmc خردادی ماهی ها :
به کمک شخصی که در روزهای سختی به دادتان رسیده خواهید رفت. منتظر یک تغییر بزرگ و یا شنیدن یک خبر مهم باشید. برای یک میهمانی کوچک تدارک می‌بینید. کار نیمه تمام شخصی را شما تمام خواهید کرد. از روی محبت کاری برای کسی می کنید اما جواب خوبی نمی‌گیرید.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
این روزها لازم است که هم به افکارتان و هم به محیط زندگی‌تان نظم و ترتیبی اساسی بدهید وگرنه کنترل اوضاع کاملا از دستتان خارج خواهد شد. گرچه نیتتان خیر است اما گاهی بهتر است دیگران را به حال خودشان بگذارید. در یک کار خیر شرکت می‌کنید.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
فهمیدن واقعیت یک مسئله افکارتان را بهم ریخته و رهایتان نمی‌کند، با خودتان تکرار کنید که این نیز بگذرد. قدم به جایی نو می‌گذارید. یک تغییر در زندگی شخصی که به شما نزدیک است روز زندگی شما هم تاثیر می گذارد. هفته شلوغی پیش رو دارید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
صبوری اندازه دارد، در مقابل کسی که همه چیز حول محور خودش می چرخد و دیگران برایش کوچکترین اهمیتی ندارند بایستید. بلایی از سرتان می گذرد، صدقه بدهید. در جمعی با آغوش باز پذیرفته می شوید. برای انجام یک کار خیر به جایی دعوت می‌شوید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در مورد شخصی در محل کار یا تحصیل که نگرانتان می‌کند حواستان باشد تا بهانه‌ای به دستش ندهید. دروغ بزرگترین گناه است. با شخصی در اطرافتان که می‌دانید دروغ می‌گوید کنار نیایید و مدارا نکنید. برای انجام کاری زمان بسیار مهم است.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
برای یک روز هم که شده از شهر خارج شوید و از هیاهوی اطرافتان فاصله بگیرید. آن روز تا می توانید انرژی تحلیل رفته‌تان را دوباره جمع کنید. شما با شخصی که همه چیز را با ارزش مادی می‌سنجد حرفی ندارید، وقتتان را بیهوده با او تلف نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
در رابطه عاطفی‌تان توجه داشته باشید که این روزها او هم خسته و کلافه است، از هر برخورد اصطکاکی دوری کنید و تا می توانید به او محبت کنید اما پا روی دمش نگذارید. در مورد یک مسئله مالی بدون مشورت کردن دست به هیچ اقدامی نزنید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شخصی از شما کمکی می خواهد که در حال حاضر از توان شما خارج است، رودربایستی را کنار بگذارید و حقیقت را بگویید. از شخصی توقعی دارید که درست و منصفانه نیست، بهتر است او را به حال خودش بگذارید و بی‌دلیل برای خودتان دشمن درست نکنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
از نه گفتن نترسید از کاری که می‌دانید ممکن است برای انجام ندادنش تمام عمر افسوس بخورید و خودتان را سرزنش بکنید حتما انجام بدهید. خط قرمزهایتان را جدی بگیرید و اجازه ندهید هیچکس به هیچ بهانه‌ای از آن‌ها رد شود. حواستان باشد فرصت پیش آمده را از دست ندهید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
این روزها غم بزرگی به دلتان چنگ میزند اما حالا وقت سوگواری نیست، قوی باشید و حق‌تان را بگیرید بعدا وقت برای گریه است. انجام کارهای اداری یک مسئله حقوقی و مالی کلافه تان می کند، یادتان باشد شما فقط یکبار فرصت زندگی دارید.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه