♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه