♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین :
پیغامی از یک آشنای قدیمی دریافت می کنید. برنامه های اجتماعی متنوعی در انتظارتان هستند. لازم است در لابلای کارها اوقاتی را هم فقط به خود و تمدد اعصابتان اختصاص دهید. در کار یا تحصیل، پیشرفت و موفقیتی چشمگیر را تجربه خواهید کرد و حس خوشی ناشی از آن تا مدت ها همراهتان خواهد بود.

♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها:
دیدن یک عکس باعث می‌شود ایده ای به ذهنتان برسد. ممکن است از نظر مالی حالا احساس امنیت نکنید اما این موقعیت گذراست. ایده ای در سر می پرورانید، آن را عملی کنید. برای مسئله احساسی‌تان بهتر است دست از سرزنش دیگران و مقصر خواندن آنها بردارید، با این کار به جایی نخواهید رسید.

♊ فال pmc خردادی عزیز :
شما خوش زبان و شیرین بیان هستید، زبان به بد گفتن باز نکنید حتی اگر فکر می‌کنید از دست یک دوست بسیار عصبانی و ناراحت هستید و الان می‌توانید پشت سرش بد بگویید. پروژه ای یا کاری یا رابطه ای که به نظرتان کلا منتفی شده بود دوباره به جریان خواهد افتاد و شما از این اتفاق خوشحال خواهید شد.

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :
غریبه ای به جمع‌تان اضافه می شود، حواستان را جمع کنید و خیلی زود به او اطمینان نکنید. در یک جمع کاری حواستان باشد آماده حاضر شوید، اگر آماده نبودید در مورد چیزی که از آن اطلاعات درست ندارید حرف نزنید. اتفاقی می افتد که شما را به یاد سال های قبل می اندازد.

♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :
از دوست قدیمی تان سراغی بگیرید و به دیدنش بروید. اگر سطح توقعات خود را پایین بیاورید حس خوشی را تجربه خواهد کرد. قناعت را از یاد نبرید. با پدر و مادر خود مهربان باشید و خواهر و برادرتان یا همسرتان را مورد محبت قرار دهید که در پیروزی و موفقیت شما سهم مهمی دارند.

♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :
مسافرتان می آید و خبر خوشی به شما می دهد. به مقامی یا پولی دست می یابید که در کارتان گشایش است. برای یک دوست کاری انجام داده اید که همیشه سپاسگزار شماست. شخصی بسیار مهربان در بین نزدیکانتان دارید که حواستان به او نیست، این روزها گرهی در کارش افتاده که شما میتوانید در باز کردنش به او کمک کنید.

♎ فال هفته PMC متولدین مهر :
در محیط کاری در مقابل یک رفتار زشت خواهید ایستاد. برای یک جا به جایی دودل هستید. شخصی حرفی به شما خواهد زد که در حال حاضر باورش برایتان سخت است. از یک ملاقات نتیجه دلخواهتان را می‌گیرید و انجام یک کار یا معامله همانطور که شما می خواهید به تعویق می افتد.

♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :
اهمیت حفظ روابط دوستانه و اجتماعی خود را فراموش نکنید و تا جای ممکن جویای حال دوستان قدیمی شوید. خبرهایی به گوش می رسند که قبل از حصول اطمینان از صحت و درستی آن ها نباید هیچ واکنشی از خود نشان دهید. حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید کسی شما را بازی دهد.

♐ فال هفته PMC متولدین آذر :
رفتار شخصی متعجبتان می کند، حواستان باشد با کسی نشست و برخاست کنید که هم جنس شما باشد. قبل از تصمیم گیری در مورد رابطه ای باید ابتدا از انگیزه ها و نیات قلبی طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید. در مورد نیازهای فردی‌تان صراحت به خرج دهید ولی تا جای ممکن از مشاجره و بحث برحذر باشید.

♑ فال PMC جدید متولدین دى :
شما همیشه مراقب خانواده تان هستید و به آنها نهایت علاقه را دارید. به زودی تغییرات عمده ای در زندگی شما حاصل و منافع تان تامین می شود. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی موفقیت در چند قدمی شماست. در مورد یک شخص از هر دست بدهید از همان دست پس میگیرید.

♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :
گفتن حرفی به کسی که برایتان بسیار عزیز است سخت است اما تحمل وضع موجود برایتان سخت تر است یا حرفتان را بزنید یا با خودتان برای همیشه کنار بیایید. کاری که انجامش برایتان بسیار مهم است به دیگران نسپارید پشیمان می‌شوید، این کار را خودتان و با دقت انجام دهید.

♓ فال PMC متولدین اسفند :
با درخواستتان در کمال ناباوری موافقت می‌شود. نا امیدی را از خودتان دور کنید، به جای آن مثبت اندیش و امیدوار باشید. برای یک تصمیم گیری با آدم های مختلف مشورت می کنید. از دیدن شخصی بسیار خوشحال خواهید شد. نگران از دست دادن چیزی یا کسی هستید آرام باشید همه چیز درست می‌شود.

با نصب برنامه فال قهوه با گوشی خود فال قهوه بگیرید.کافیست از فنجان قهوه عکس بگیرید تا این برنامه به صورت هوشمند اشکال را شناسایی و فال شما را تعبیر کند.

دانلود مستقیم فال قهوه